Robin

Snel en makkelijk, hoeft niet naar de winkel.

Uw ervaring

Bestelling binnen 10 seconde geleverd! Geen overbodige onzinnige transactiekosten wanneer je met iDeal betaald. Dit was mijn eerste bestelling maar vanaf nu zal ik hier vaker terug komen.

Snel, makkelijk en handig

sverre

Ik heb 2x een 25,- eshop card besteld en nog steeds geen code. terwijl k normaal binnen 1 minuut binnen krijg. wacht nu al 5uur!

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Je code werd onverhoopt iets later uitgeleverd dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor! Bij je volgende bestelling hopen we weer binnen 1 minuut te leveren.

Ingrid de Keijzer

Deze stond bovenaan in de google zoekfunctie. 15 euro overgemaakt, helaas geen email met activeringscode ontvangen binnen 1 minuut. Na wat mailen en bellen toch gekregen na ongever 1500 minuten.

Uw ervaring

Je kunt met een paar klikken bestellen wat
je wilt. Helaas 1499x langer gewacht op de levering dan beloofd. Gelukkig wel prima opgelost uiteindelijk.

Als verbeterpunt en tevens tip:
Pas de tekst aan op de website, die
vermeld dat je de bestelde en reeds
betaalde codes binnen 1 minuut ontvangt.
Ik heb de recenties goed doorgelezen achteraf en het blijkt dat er best vaak leveringsproblemen zijn. Schrijf dat je streeft naar enkele minuten maar dat het max. 24 uur kan duren. Da's eerlijk en transparant.

Geen tegoed binnen gekregen na een uur.

Uw ervaring

Heb nintendo ehsop tegoed aangeschaft alleen heb na een uur nog niks binnen. Er staat nergens hoelang het nog kan duren alleen dat je contact op kan nemen met de klantenservice. Ik heb later ook een account aangemaakt om te kijken of de bestelling tussen mijn orders zou staan, maar daar staat ook niks

Graag meer hulp bij orders die langer duren dan de 1 minuut die geadverteerd wordt

Beste klant,

we zien dat ons supportteam zaterdag contact met je heeft gehad. Als het goed is heb je de code ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, reageer dan even op de email die je van ons hebt ontvangen.

magdalena

Zeer slecht

Uw ervaring

gisteren heb ik besteld vandaag krijg ik mijn beltegoed nog niet...

Beste klant,

we hebben de code op 2018-12-28 23:02:30 per email verzonden. Zojuist hebben we de code nogeens verzonden. Zou je eens in je spamordner kunnen kijken?

Dp

Op 25 december tegoed gekocht helaas nog niets ontvangen op 28 december. Qel afgeschreven van de bank

Uw ervaring

Tweede maal nu eerste keer wat laat maar later wel ontvangen nu drie dagen te laat

Telefonisch of via email bereikbaar

Beste klant,

ik zie dat de codes direct na ontvangst van je betaling zijn verstuurd. Heb je misschien een fout emailadres aangegeven? Kun je ons anders een email sturen met het juiste emailadres en ordernummer?

15 euro betaald maar niks ontvangen

Nooit wat ontvangen

Meteen leveren

Beste klant,

per separate email heb ik de code nogmaals aan je verzonden. Mocht je opnieuw niets ontvangen, neem dan contact met ons op per email en geef het ordernummer door.

Petra

Binnen 1 min je code en ik heb nog niks gekregen. Erg irritant!! Volgende keer bij een andere site bestellen waar het wel gelijk geregeld is!

Beste klant,

ons supportteam heeft de codes nogmaals aan je verzonden. Mocht er nog een bestelling ontbreken, laat ons dat dan weten via het contactformulier. Als geregistreerde klant kun je de code ook zelf opzoeken in je account.