8.3/10

jjhm sperber

Omdat ik dacht dat het snel was en makkelijk

Uw ervaring

Snelheid en gemak is aantrekkelijk maar als later blijkt dat wat er geleverd wordt en betaald niet werkt dan voel je je bedondert.e service is niet goed.Je wordt met een kluitje in het riet gestuurd en je hebt het gevoel dat ze steeds zich achter dingen verschuilen om maar niet tot een oplossing te hoeven komen/Feiten Ik heb betaald de firma heeft mijn betaalgegevens en order nummer.Ik heb een ,welliswaar beperkt screenshot geleverd.daarop is duidelijk te zien dat er een code is die al is gebruikt.metBovendienheb ik het emailadre gegeven waar de giftcard naar toe is gestuurd.Ik wil dus alleen maar dat U het oplost en en anders mijn geld terugstort.U bent verantwoordelijk voor de oplossing van het niet leveren van een goed product.Bovendien heb ik recht op annuleren als ik binnen de wettelijke termijn er van af wil zien.Dus graag regelen.Anne of hoe u naam ook werkelijk mag zijn

Jaeerlijkheid

Reactie Opwaarderen.nl:

Het spijt ons dat je slechte ervaringen hebt gehad met onze webshop. Echter kunnen wij met je e-mailadres geen bestellingen of eerdere correspondentie met ons vinden. Heb je het ordernummer van de bestelling voor ons. Of het e-mailadres, dat je tijdens de bestelling hebt aangegeven? Je kan deze info ook sturen naar support@opwaarderen.nl.

Anita

Makkelijk en snel opgewaardeerd

Beykoz doner

Hele goeie Service, snel en je kan direct opwaarderen.

Heb meer dan 50 x besteld en nooit problemen gehad

Helemaal niet

Makkelijk en snel

Uw ervaring

Had al meerdere keren bestelt snelle service
Eenmaal een verkeerd email opgegeven waardoor ik geen codea ontvangen heb.

Gemailed situatie uitgelegt screenshots meegestuurd volgende dag alsnog ontvangen

Wellicht telefonisch contact met een medewerker zodat je de sitautie makkelijk kan uitleggen mocht er wat mis zijn gegaan

JJHM Sperber

Waleek handig

Uw ervaring

helaas bij openen code bericht dat deze al eens gebrukt was.Afhandeling klacht slecht.Het is dus niet opgelost.Ik ga dit bedrijf juridish aansprakelijk stellen als ze niet oplossen waarvoor ze aansprakelijk zijn .

ja leveren wat er bestelt wodt

Beste klant,

ons supportteam heeft meerdere keren gevraagd om een volledig screenshot van de foutmelding. Dat weiger je te zenden. Op die manier kunnen we je probleem niet oplossen. Zodra je ons de gevraagde informatie toezend, kunnen we je klacht verder behandelen.

Alberto stegeman

Oplichters

Uw ervaring

Code gekregen die al gebruikt was

Mijn geld terug geven

Beste klant,

met deze gegevens vinden we geen bestelling en ook geen supportaanvraag. We kunnen dus je code niet controleren. Vaak wordt er een verkeerd product gekocht. Controleer ajb of je wel een code hebt gekocht van de juiste provider. Als dat zo is, dan kan de klantenservice van je provider de code handmatig voor je boeken. Kom je er niet uit, neem dan contact op met ons supportteam. De contactgegevens vind je op onze website.

5=10

Ja, duidelijk aangeven dat dit beltegoed is voor slechts 1 MAAND, 7 DECEMBER 2018. IS ERG KORT....

Beste klant,

onze codes zijn erg lang geldig. Meestal langer dan een jaar. De vervaldatum vind je terug in de aflevermail. Tot die datum heb je de tijd de code te activeren. Hoe lang het beltegoed geldig is dat al op je telefoonnummer staat, bepaalt je provider. Je kunt het beste even met hen contact opnemen als je daar vragen over hebt.

Weinig tijd

Uw ervaring

code gekregen die al gebruikt was

verspil me tijd niet aub

Beste klant,

De code was correct. Ons supportteam heeft je een email gestuurd met mogelijke oorzaken. Daarop hebben we geen antwoord meer ontvangen. Als je de juiste code besteld hebt, dan kan je provider ook altijd de code handmatig voor je boeken.

S.J.Bolomey en M.Y. Bolomey-Ha

Gemakkelijk

Uw ervaring

Mijn beltegoedcode, die ik niet ontvangen had, werd met 1 mailtje opgelost.

Ik vind, voor ouderen, zoals ikzelf, het best moeilijk om online beltegoed aan te vragen