Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Opwaarderen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4570
8.1/10
Uitstekend (10/10)
80 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.1/10. Gebaseerd op 4570 ervaringen.

Hilma Keurhorst
Onacceptabel (1/10)
Hilma Keurhorst

Uw ervaring

Zeer slechte ervaring met de laatste keer opwaarderen. Het nr waar je naar toe zou moeten bellen is volgens de site: 1201. Dit nr is TOTAAL NIET IN GEBRUIK !!!!!! Dit moet zijn 1200 !!!! Ook de codes die je daarna in moet voeren staat FOUT vermeld. Ik vind dit een GROTE FOUT !!!!!! Het heeft me erg veel tijd gekost om achter het goede nr te komen.

Beste klant,

in onze aflevermail staan dezelfde instructies als op de Vodafone Website. Maar nog handiger is het om op de oranje button in de aflevermail te klikken. Je hoeft dan helemaal geen code in te geven.

Score voor Opwaarderen.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

De extra kosten zijn bij opwaarderen.nl laag.

Matig (5/10)

Uw ervaring

Maar ik heb zojuist 10 euro via IDeal opgewaardeert maar ik heb geen extra beltegoed gekregen!!
Er staat 10 = 20 euro op de site bij Lyca, ik voel me in de maling genomen .
Terwijl ik me nota bene heb geregistreerd.

Beste klant,

het extra beltegoed is een actie van je provider. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de klantenservice van je provider.

Score voor Opwaarderen.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Er wordt weinig transactiekosten gerekend met het opwaarderen.

MB
Onacceptabel (1/10)
MB

Volstrekt waardeloos!
Wacht al meer dan twee uur op mijn online bestelling, blijft staan op vertraagd!

Beste klant,

vanwege een storing is er later geleverd dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor. Ons Supportteam heeft maandagmorgen reeds contact met je gehad. Mochten er nog problemen zijn, neem dan ajb opnieuw contact met hen op.

Score voor Opwaarderen.nl:0.5/5

Googleplay card.

Mariska
Zeer slecht (2/10)
Mariska

Uw ervaring

Gebeld moest ik bandje in spreken nu nog steeds niks gehoord of gekregen terwijl ik netjes heb betaald

Score voor Opwaarderen.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Wou google play opwaderen geen code gehad wel ideal betaald niks in mail.

zwiers
Zeer slecht (2/10)
zwiers

Uw ervaring

na betaling gisteravond nog steeds geen code ontvangen. heb juiste email adres gebruikt en heb ook een bericht hierover gestuurd, maar nog geen reactie en geen code.

Beste klant,

vanwege een storing afgelopen weekend werd je beltegoed later geleverd dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor. We zien dat ons supportteam je aanvraag maandagmorgen beantwoord heeft. Mocht je echter nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

met vriendelijke groet,

Score voor Opwaarderen.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik dacht dat het snel en makkelijk zou zijn.

lekker snel en makkelijk

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Hoef ik de deur niet uit.

Onvoldoende (4/10)

Uw ervaring

Wist niet dat je ook via T-mobile kan opwaarderen. Zonde van die vijftig cent service kosten. Doe uk nooit meer!

Score voor Opwaarderen.nl:2/5

Nood.

Paula
Paula

Uw ervaring

Super service bij maken van fouten

Super service. .
ik had zelf tot 2 keer toe verkeerde nummer gegeven. naar mail te hebben gestuurd en het goede nummer, beltegoed allemaal ontvangen.

sdejong
sdejong

snelle levering duidelijke uitleg

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima ,gelijk na de bestelling, de code toegezonden gekregen(binnen een minuut) om op te waarderen. .
snelle service levering en duidelijke uitleg .helemaal doordat ik bijna de duer niet uitkan, is deze manier van bestellen uitermate makkelijk en meer dan simpel.

Uw ervaring

Wegens een storing geen code gekregen. Uiteindelijk na contact geld terug op mijn rekening gekregen!

Makkelijk.

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company