8.1/10
7.8/10

Opgewaardeerd €5 bundel waarom betaal ik €10.93 ervoor ontevreden VEEL TE DUUR en krijgt alleen 500MB en niet de dubbele.

Willemsen

Super slecht! Ik krijg een code doet het niet.
Vervolgens laat je een bericht achter maar nog steeds geen reactie. Maar ik zorg ervoor dat ik mijn geld terug krijg.

Reageren op een klacht.

Ben ook opgelicht met een netflix code die niet werkt ga er zoiezo achter zitten ga jullie zeker aanklagen !!!

Melissa

Ik voer uit wat er gedaan moet worden maar er gebeurd niks, er wordt gezegd dat het nummer niet in gebruik is. Wat heel raar is aangezien het zo op de bon staat.

Beste klant,

heb je wel bij ons besteld? We vinden geen bestelling van je. Wij leveren de code ook per email en niet op een kassabon.

3ddy

Ik zocht een zo laag mogelijke opwaardering voor me Xbox one nou bij deze heb ik het gevonden thnx!!

Uw ervaring

Via iDeal betaald en bevestigd en meteen in me e-mail gekeken en tada het stond er al top thnx goed en snel geregeld tot gauw volgende order komt er nu aan !!
En meteen door verteld aan andere die nu ook dit gaan doen!!

Tot nu toe nog niks slechts te melden!!

E. Eussen

Gaat erg gemakkelijk en snel

zie bovenstaande

Alexander van Gelderen

Ik had beltegoed nodig, lol

Uw ervaring

Prima! Werkte snel en goed.

Ik had battlenet credits nodig

Uw ervaring

geen levering , geen terugbellen , helemaal niks !

ga aangifte doen bij de politie !

Beste klant,

met deze gegevens vinden we geen bestelling en geen supportaanvraag. Mochten er problemen zijn, kunt u dan contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website?

Opgelicht door deze website

Beste klant,

met deze gegevens vinden we geen order en geen supportaanvraag. Graag willen we weten waarom je niet tevreden bent. Kun je daarvoor contact opnemen met ons supportteam via het contactformulier op de website? Zij helpen je graag verder.

Sam

Ik koop beltegoed van 10 euro = 20 euro
nadat de stappen zijn gedaan en luister mijn bel tegoed af staat er maar 10 euro in plaats van 20 euro.

Krijg nog 10 euro!!! bel tegoed.

Beste klant,

het betreft hier een verdubbelingsactie van je provider. Heb je het extra tegoed niet ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice van je provider.