8.3/10

Yvonne

Wilde bij i tunes wat betalen

Uw ervaring

Heb wel betaald maar geen i tunes kaart gekregen.
Slecht dus

Nou zorg eerst maar dat iemand krijgt waar ze voor betalen

Beste klant,

de code werd inderdaad met vertraging geleverd. Onze excuses hiervoor. Als het goed is, dan heb je deze code alsnog ontvangen. Ons supportteam heeft de code zekerheidshalve zojuist ook nog eens verzonden.

Opwaarderen.nl

Dacht dat het makkelijk zou gaan

slecht

leveren van bestelling gaat kut

Beste klant,

je code werd binnen enkele seconden geleverd. We nemen aan dat je de code inmiddels bij je ongewenste emails hebt gevonden, want je hebt ons supportteam niet geacontacteerd. Mocht je toch geen code hebben ontvangen, dan heb je waarschijnlijk een fout emailadres opgegeven. Stuur in dat geval een email met het juiste adres en het ordernummer naar support@opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl

Ik heb niks ontvangen 50 euro itunes weg en ik wil mijn geld retour maar als je contact neemt met de klantenservice krijg je een of ander keuze menu en binnen 1 werkdag reactie terwijl je je klanten...

Slecht bedrijf

Geld retourneren

Beste klant,

we zien dat ons supportteam je email binnen een uur heeft beantwoord. Op jouw verzoek werd het bedrag van je bestelling ook al teruggeboekt. Mocht je hier nog vragen over hebben, kun je dan antwoorden op de email die we je hebben verzonden?

Opwaarderen.nl

Om online een game aan te schaffen op mijn nintendo switch

Uw ervaring

Razendsnel de code geleverd gekregen!

Misschien de mobiele pagina wat handiger indelen mbt popups

Kwam boven aan bij zoeresulaten

Snelle levering maar slechte Klantenservice

Klanten beter helpen

Goede service

beltegoed was snel geleverd

DIDI MONTAGE KLUSBEDRIJF

Snel

Binnen een minuut heb je je tegoed!

Uw ervaring

Vaak hier besteld, altijd snelle levering. Nooit problemen gehad.

Verder zo!

M de kruijf

Het door u gegeven code is niet juist of al gebruikt ik kan het niet Activeren
Vriendelijke groet Mario de kruijf

Beste klant,

Je hebt een opwaardeercode van KPN gekocht. Soms is er een storing bij de opwaardeerlijn. In dat geval kun je het beste even contact opnemen met de KPN klantenservice. Zij kunnen de code handmatig voor je boeken.

Oplichters fucking assholes.

Uw ervaring

slecht. nooit deze kart gebruiken

oplichters fucking assholes.

Reactie Opwaarderen.nl:

In ons systeem zien we een succesvol voltooide order van 18-11-2018. De Lycamobile data M code werd naar het aangegeven e-mailadres verstuurd. Mocht je problemen hebben met het aktiveren van de code, dan adviseren wij je om contact op te nemen met de klantenservice van je provider of om via je account de klantenservice van het desbetreffende platform te contacteren. Zij kunnen controleren wat er aan de hand is en je verder advies geven. Mochten zij toch tot de conclusie komen dat de code fout is, stuur ons dan het schriftelijke antwoord van hen door, zodat wij aan de hand van de daar zichtbare foutmelding het probleem alsnog voor je kunnen oplossen.