8.1/10

Omdat dit eerste is wat Google aangaf dacht ik zou wel legit zijn.

Uw ervaring

Besteld nooit geleverd gekregen!! Reageren ook niet op support mails, Mensen kijk uit voor deze website!

Beste klant,

je had op oudejaarsdag een betaling via overboeking gedaan. Tijdens de feestdagen duurt het iets langer dan normaal voordat je betaling dan binnen is. Voor toekomstige betalingen adviseren we je via iDeal, PayPal of Credit Card te betalen. Je hebt je tegoed dan binnen 1 minuut.

Celine

€25 Tegoed gekocht voor nintendo

Uw ervaring

Ik heb net tegoed gekocht voor mijn nintendo account en heb naar 50 minuten nogsteeds niks en krijg geen info dit geeft mij wel angst dat ik het nooit zal krijgen omdat er stond dat het binnen 1 minuut opgewaardeerd kan worden dit vind ik erg vervelend zou graag informatie willen over mijn bestellingen
(Update kreeg de code naar een paar uur later alsnog in mijn mail box, zou niet weten waarom dit zo was, toch nog een fijne koopevaring gehad.)

Zorg dat de bestellingen te zien zijn die de klant heeft besteld of in ieder geval een bevestiging sturen naar de e-mail

Reparatieshop/ mobiele

Ik dacht even opwaarderen
Heb mijn mail verkeerd ingevul
Ik heb gebeld en geschreven
Niets werkt
Ik heb nogniets van een opwaardeer coden ontvangen, ik heb wel betaald

Beter bereikbaar
Dan wel met echten mensen

Misschien handig, dat de opwaardeercode bij je afschrijving extra is te zien
Als het fout gaat

Beste klant,

naar dit emailadres is de code ook op 2018-12-20 14:01:05 verzonden. Een ander emailadres is ons niet bekend. Kunt u ons een email sturen vanaf uw juiste emailadres? Dan sturen we de code daar nog eens naar toe.

Keizer

Een snelle levering van een nitendo e-card (wat niet is gelukt)

Uw ervaring

Na een aantal uur wachtende op mijn bestelde e-card voor de nitendo switch niks gekregen en niks gehoord. Ik heb een e-mail gestuurd maar de reactie was aardig flauwtjes er was een storing dus het was niet mogelijk dus ik kreeg de keuze of mijn geld terug of wachten op de e-card.
In iedergeval geen e-card en twee dagen later nog steeds niks ontvangen.

Pas adverteren met een snelle service als je die daadwerkelijk ook kan verlenen en na kan komen.

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Er was inderdaad een probleem met je bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. Een uur na je contactopname heeft ons supportteam je hierover geinformeerd. Helaas beantwoordde je onze email pas ruim een dag later, wat de levering nogmaals vertraagde. Wij gaan ervan uit dat het hier een uitzondering betrof en doen ons best je volgende bestelling weer binnen 1 minuut te leveren.

H v Rossum

Toeval

Uw ervaring

Hoe kan ik zien of ik geregistreerd ben na registratie. Ik zie alleen dat dit emailadres beveiligd is . Iets meer duidelijkheid aub

Beste klant,

als je je op onze website met je emailadres aanmeld en er wordt om een password gevraagd, dan ben je een geregistreerde klant. Vanaf het moment dat je als geregistreerde klant besteld vind je alle bestellingen in je bestelhistorie.

EY

Wilde een google play card

Uw ervaring

Ik bestel een google playcard, alle ingevulde informatie klopt en toch komt niks binnen. Niet in mijn spam gewoon nergens te vinden contact informatie leid naar een reeks beantwoordde vragen waar ik niet mee voor uit kom

Beste klant,

met de hier aangegeven informatie vinden we geen order. Je kunt het beste even contact opnemen met ons support team en hen het ordernummer doorgeven. Zij controleren je bestelling.

erna

Geen bel tegoed maar game tegoed waar blijf het binnen 1min jaja wacht nu al een 3kwartier

Uw ervaring

Heb mijn code nog niet binnen wacht nu al kwartier

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Je code werd onverhoopt iets later uitgeleverd dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor! Bij je volgende bestelling hopen we weer binnen 1 minuut te leveren.

Bert

Leek gemakkelijk te vinden op internet... maar...

Uw ervaring

lijkt allemaal makkelijk. ze doen niet wat ze beloven.

15 euro betaald voor mijn google play tegoed echter: geen emailbevestiging, geen ophoging van Google Play tegoed, niks noppes..
Telefonische klantenservice gebeld, maar dit blijkt alleen voicemail te zijn waar je je klacht kunt inspreken. Je krijgt dus niemand aan de lijn! Ik denk nou ben ik mijn geld kwijt.

Pas de volgende dag een email gekregen dat er een "technische storing" was en alsnog mijn tegoed, een dag later.

Weliswaar opgelost (..) maar ik zal hier niet weer gebruik van maken. Geen safe gevoel bij.

Reijnders

Gemak

Geen mail ontvangen

afspraken na komen. “ na 1 minuut heb je de code ontvangen” zit al een aantal uren te wachten. En nee zit niet bij ongewenst.