Was altijd handig via gsm of pc

Uw ervaring

Had nooit geen problemen tot paar dg geleden kreeg me MB niet bij geschreven terwijl betaling was gelukt. Daarna klantenservice een mail gestuurd maar duurde paar dg tot ik bericht terug kreeg en kreeg toen beetje afschuif bericht. Ben al heel lang klant en vind dit echt geen stijl dat er niet eerder word gereageerd en dat het een afschuif antwoord was

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,

Als geregistreerde klant kun je de code altijd terugvinden in je bestelhistorie. Zojuist hebben we de code nogmaals verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Als je vragen hebt betreft je mobiele data dan zou je de klantenservice van Lebara moeten benaderen. Zij kunnen dit voor je controleren.

Sandy Walker
Team Opwaarderen.nl

Niet

Uw ervaring

gaat snel maar bijzonder dat er servicekosten in rekening worden gebracht?

Is gewoon goed en betrouwbaar.

Danny ja

Dacht dat het een goeie snelle oplossing was om beltegoed op te hogen..

Uw ervaring

Mijn ervaring was dat het een zeer slechte zet was ..nl. het ging paar x goed ..tot een derde ophoging die dag , geld succesvol gestort .. maar geen opwaardering deze keer ! Vervolgens contact gezocht klantenservice .. EN DAT WAS WAARDELOOS !! tot 3 x toe kreeg ik een negatief respons op mijn gestuurde emails incl. Bewijs van storting !! Pas na de 6 de email van mij en een respons van mijn creditkaartfirma richting opwaarderen.nl erkende ze dat het toch bij hun lag en 36 duurde voordat ik het terug had !!! Nog geen sorry of wat dan ben er uren mee bezig geweest en voor gek verkaald dus mensen bezint voor ge aan opwaarderen.nl BEGINT!!

Omdat dit een perfecte service is!!

Wordt snel behandeld en safe.

Altijd snel en veilig

van herten

Snelle afhandelig en geen gedoe

Uw ervaring

codes zijn goed en correct en binnen twee minuten op je mobiel

Heb heden via Opwaarderen 20,00 euro besteld. Codenr. en ordernr. ontvangen (codenr. 100274772941842) en ordernr. 160859557. Tot mijn verbazing is de 20 euro nog niet op mijn mob. telefoon...

absoluut niet

Werkt perfect en snel.