8.1/10
7.8/10

Tegoed betaald geen tegoed ontvangen

Uw ervaring

Klanten aan lot over laten

Geen mededelingen maar oplossingen, zwakte van bedrijf

Beste klant,

je hebt ons vrijdagavond laat gecontacteerd, maandagmorgen vroeg hebben we je geantwoord. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren, echter alleen op werkdagen. Ons supportteam heeft je inmiddels verder kunnen helpen.

HT

Het opwaarderen is waardeloos.
Krijg ook geen mail.
Ik stap over naar een ander.

Beste klant,

we vinden geen bestelling en geen supportaanvraag met het hier aangegeven emailadres. Kun je een email sturen met daarin je ordernummer, aan support@opwaarderen.nl? Ons supportteam stuurt je de code dan nog eens toe.

Collin Williams

Uw ervaring

De opwaardeercode werkt niet, je krijgt wel te horen 'uw tegoed is succesvol verhoogd' maar als je dan je beltegoed checkt staat er vervolgens nog niets op, en kun je er dus niets mee terwijl je net hebt betaald.

Beste klant,

de code is wel correct geactiveerd. Je hebt echter een bundel gekocht, die je 30 dagen kunt gebruiken. Daarmee verhoog je niet je beltegoed, maar geniet je 30 dagen lang van alle voordelen.

R. le Noble

Op de een of andere manier ben ik op deze site beland, vroeger belde ik gewoon met lebara en ging alles op rolletjes dat kan ik bij jullie niet zeggen.
Moet ik jullie nog feedback geven en een...

Zeer Slechte

Waar ben ik nu mee bezig

Beste klant,

we zien dat je contact opgenomen hebt met ons supportteam, vanwege het feit dat je je simkaart kapot geknipt had. Hier kunnen we echt niet verder helpen. Daarvoor moet je echt bij Lebara zelf zijn.

Marij

Opwaarderen .nl is stel oplichters
Beltegoed klopte niet moet het zelf maar doorverkopen of cadeau geven
Jaren al dat ik daar opwaarderen niet normaal

Slecht

Beste klant,

we begrijpen dat dit vervelend voor je is, maar je hebt helaas een code gekocht van de verkeerde provider. Omdat het hier om digitale producten gaat, mogen wij de code niet terugnemen. Het spijt ons, dat we je hier niet verder kunnen helpen.

Nina Schipper

Ik heb een zakelijke telefoon, die op beltegoed werkt, nu weet ik niet exact hoe dat werkt. En bleek dat je het makkelijk via deze site kon doen.

Uw ervaring

ZEEEER SLECHT! Het telefoonnummer is niet gecontroleerd, dus waarschijnlijk heb ik de verkeerde provider gekozen, maar ik kon alleen zien in mn scherm KPN dus koos KPN. Je mag uiteraard wel betalen en als de code dan niet werkt, wordt er gezegd dat je probleem niet bestaat. Dus nu heb ik 10,49 betaald en geen beltegoed. ALs ik mail met jullie krijg ik geen antwoord meer na de eerste mail waarin staat dat mijn probleem niet kan en dus in het kort zoek het uit want we geven geen garantie. Waarom zou je dan nog hier iets kopen?

Contact met je klanten, als je geld in ontvangst neemt voor een dienst moet je ook leveren!

Beste klant,

met het hier opgegeven emailadres vinden we geen bestelling en ook geen supportaanvraag. Kun je ons met de juiste gegevens contacteren?

Ahmed

Jullie zijn vertroubaar

jen

Dit zijn echte dieven 2 beltegoeds gehaald 1 lyca beltegoed van 10 en een van 20 betaald, ja codes , nee oplichters

Uw ervaring

Vriend begin die kut codes door te sturen kut bedrijf dat jullie zijn geld aannemen maar codes doorsturen naar nummer of email ho maar

Begin codes door te sturen oplichters

A.Kocyatagi

Nu nooit meer

Zeer slecht

N.v.t

Beltegoed

Uw ervaring

Slecht, betaald geen code ontvangen
Bel klantenservice ( computer aan het woord), kom ook niet verder.
Twee dagen geleden besteld.

Veeeeeel