Kim

Niet 2 dingen tegelijk bestellen. Heb ik gedaan maar kreeg maar 1 van de 2 codes binnen 😕

Beste klant,

Ons supportteam had inmiddels meedere keren contact met je. Beide codes zijn ook meerdere keren verzonden aan je. Zojuist heb ik ze nogmaals verzonden.

Opwaarderen.nl

Heb een berichtje gehad dat ik moest opwaarderen heb ik gedaan maar ik kan op mijn tel niet 1244 bellen mensen kunnen mij wel bellen maar ik geen 1244 vind dit een slechte zaak stort mijn 5euro...

Beste klant,

Je hebt tegoed van Lebara gekocht. Dat kun je ook activeren door *101*code# op je telefoon in te toetsen en dan te bellen. Lukt ook dat niet, contacteer dan de Lebara klantenservice vanaf een ander telefoontoestel. Zij kunnen de code handmatig voor je boeken.

Zehra Karlik

İk heb zaterdag 30 euro online beltegoed gekocht maar het is nog steeds niet geactiveerd. Ik heb klanteservise gebeld en ik word niet geholpen. Ik raad niemand aan.

Beste klant,

Wij vinden met deze gegevens geen supportaanvraag. Wel een bestelling van 5 januari, maar daar is de betaling via iDeal mislukt. Deze order hebben we geannuleerd. Mocht er toch een bedrag bij je zijn afgeschreven, kun je ons dan een kopie van je betaalbewijs sturen? Dat kan per email aan support@opwaarderen.nl

Staat na 1 minuut je bestellin binnen maar daar is niets van waar

Beste klant,

Je code werd op 2019-01-06 23:50:32 verzonden, 30 seconden na ingave van je bestelling. Zou je eens in je spamordner kunnen kijken? Je hebt als geregistreerde klant besteld. In dat geval kun je de code ook altijd terugvinden in je bestelhistorie.

Fabienne Schoemans

Par facilité

Non

Le code que j'ai reçu ne fonctionne pas et aucune réaction de votre part

Bonjour,

Merci de votre message et de votre capture d'ecrans. Malheuresement, vous n'avez pas commander avec nous.
Maintenant, vous êtes en contact avec Alphacomm / www.opwaarderen.nl , mais vous avez commandé chez une autre boutique en ligne. Nous vous conseillons de contacter votre collègue. Nous l'apprécierons particulièrement si vous commandez avec nous à l'avenir.

Cordialement,
Anne Timmer

Klant

Graag contact opnemen!

Uw ervaring

Betaald maar geen code ontvangen. Gebeld en ingesproken maar niks terug gehoord!

Normale klantrnservice geen antwoordapparaat

Beste klant,

Je hebt via een overboeking betaald. Dan duurt het iets langer voordat je je tegoed krijgt dan wanneer je via iDeal, PayPal of Creditcard betaald. We zien dat ons supportteam je aanvraag beantwoord heeft. Mocht je onze email niet hebben ontvangen, zou je ons dan opnieuw kunnen contacteren?

Duidelijke omschrijving producten

Omdat ik van een vriend op deze site kwam

Uw ervaring

Bestelling gaat meestal heel snel

Ik heb 4 nintendo eshop tehoed besteld en heb ze snel binnen gekregen alleen er ontbrak er 1. Kan het zo zijn dat het later komt? Of zijn jullie er misschien 1 vergeten

Arthuro

Even snel tijdens mijn tussen-thee'tje

Uw ervaring

Tijdens mijn "tussen-thee" even snel beltegoed opwaarderen. Werkt perfect, ik had mijn beltegoed al voordat mijn thee op was.

Meer tijd voor thee.

Milan