Fatiha

Afschuwlijk! Al 2 keer dat ik online btg koop en ik het gewoon niet krijg verzonden via mijn mail. Wel geld van de bank afgeschreven. En elk postvakje gekeken!

Gewoon andermans geld...

Beste klant,

we hebben nog geen supportaanvraag van je mogen ontvangen. We gaan er daarom vanuit dat je de code alsnog gevonden hebt. Zo niet, kijk dan in je account op onze website. Bij de historie vind je je bestelling en daar staat ook de code vermeld. Je kunt natuurlijk ook alsnog het contactformulier op onze website invullen. Dan sturen we je de code nogeens toe.

Opwaarderen.nl

Ik dacht dat het een vertouwen website was

Uw ervaring

Heb 10 minuten geleden een beltegoed besteld en betaald maar di is nog niet geactiveerd ik wil graag mijn 10euro terug

Beste klant,

er was een tijdelijke storing bij de Lebara hotline. Daardoor konden veel klanten gedurende een uur geen code activeren. Dat probleem is echter verholpen. Mocht je nog steeds je code niet kunnen activeren, dan kun je het beste even met de Lebara klantenservice bellen. Zij kunnen de code handmatig voor je boeken.

Betaald met iDeal maar geen code ontvangen dit is nu 2 keer Gebuurt

Google

Beste klant,

zou je het contactformulier op onze website in kunnen vullen? Geef daarbij je ordernummer aan. Wij sturen je de code dan nog een keer toe.

Nico Van Sloun

Snel en goed opwaarderen

Uw ervaring

Mijn ervaringen zijn zeer goed

Ga zo door

Ik heb steeds geprobeerd op te laden en nu zegt die dat ik geblokkeerd bent voor 24 uuršŸ¤¬terwijl ik gwn die automatische systeem hebt gebruikt

Beste klant,

De geleverde code is correct. Er was echter een korte storing bij de Lebara hotline. Wij adviseren je het opnieuw te proberen. Lukt het ook dan niet, contacteer dan de Lebara klantenservice. Zij kunnen de code handmatig voor je boeken.

D. de Mol

Belofte snelle levering

Nog niet

2 codes besteld en maar 1 binnen.
Kan alleen inspreken bij contact, terwijl er nu ā‚¬50,- mist.

Beste klant,

je telefonische aanvraag werd per email beantwoord aan het emailadres dat je hier ook opgegeven hebt. Kun je controleren of onze aflevermail en ons antwoord in je spamordner terecht zijn gekomen? Zo niet, contacteer ons dan via het contactformulier.

Opwaarderen.nl

Ik heb internet beltegoed gekocht maar het werkt niet er staat Topup up voucher already used en ik heb nog een normale beltegoed gekocht maar toen kwam de code niet help alstublieft

Beste klant,

Zonder ordernummer kan ik je bestelling niet controleren. Zou je ons via het contactformulier op de website kunnen contacteren en ons je ordernummer en het juiste emailadres kunnen doorgeven?

Rorei

Ikke tevreden blij

Uw ervaring

Ikke televoon gekoopd, geleik op websijt beltegeod gekoopd. Schenlle op televoon

Hassan1337

Snel opwaarderen

Uw ervaring

Opwaarderen ging rete schnel!!! Top website, zou het iedereen aanraden.