8.3/10

Pepijn

Al meerdere keren zonder problemen code kaartjes gekocht hier en gekregen via de mail, nu nogmaal een eshop nintendo kaart voor 50€ gekocht en na 10 minuten nog steeds geen mail gehad!!!

dajo d salemink

Nintendo switch e shop tegoed

Uw ervaring

besteld voor Nintendo switch ze geven zelf aan dat de code binnen een minuut verstuurd is ondertussen een paar uur veder en nog steeds geen code ontvangen, wat wel grappig is, is het moment dat ze per seconden je de activatie code van je acount kunnen sturen als die serves nou ook was bij de toebehoorde code had ik het zeker aan geraden maar nu weet ik niet waar mijn centen heen zijn gegaan

jullie woorden op de site na komen

Beste klant,

volgens onze informatie zou je de code ontvangen moeten hebben. Kun je je spamordner nog eens controleren? Vind je ook daar onze aflevermail niet, kun je dan een mail sturen naar support@opwaarderen.nl met daarin het ordernummer?

Shirley

Gister e shop card besteld!!!
Nog steeds niks ontvangen!!!
2 mails verder gebeld! Helemaal niks!!!!
Dit ben ik niet van jullie gewend!!!!

Beste klant,

wij hebben reeds twee emails gestuurd, maar we ontvangen geen antwoord van je. Kun je op onze emails reageren? Vind je de emails niet, ook niet in je spamordner, stuur ons dan een email met het juiste emailadres.

Victor Pappers

Dacht dat t makkelijk was, maar helaas

Beste klant,

je bestelling van 7 december is binnen enkele seconden geleverd. Op 9 december bestelde je opnieuw bij ons. Hartelijk dank daarvoor. Ditmaal duurde het helaas iets langer dan gebruikelijk. Als het goed is heb je dit tegoed echter ook ontvangen.

Edwin

Nooit weer

Uw ervaring

Ik heb betaald maar heb geen code ontvangen

Beste klant,

als geregistreerde klant kun je de code natuurlijk altijd opzoeken in je bestelhistorie. Vaak beland onze aflevermail ook in je spamordner. Mocht je toch geen code kunnen vinden, contacteer ons supportteam dan en stuur hen het ordernummer. Zij sturen je de code met alle plezier nog eens toe.

Iris loeffen

Ik heb betaald maar geen code ontvangen

Luuk Eken

Wilde smash bros spelen

Uw ervaring

meestal goed maar nu poep man fix ef die mail

duurt kk lang tot ik die code krijg

Enas

Ik heb op de een of andere manier niet mijn btegoed kunnen opwaarderen en ik vind dit heel vervelend. De code wordt niet verwerkt.
Nu ben ik mijn geld voor niks verloren.

Uw ervaring

Nu ben ik mijn geld voor niks verloren.

Ik hoop dat er iets aan wordf gedaan.
Ik zou graag mijn geld terug willen.

Beste klant,

wij adviseren je contact op te nemen met de Lycamobile klantenservice. Zij kunnen de code voor je boeken.

Smash-Broeder

EShop tegoed voor nintendo.

Uw ervaring

Eerlijke prijzen, direct geleverd. Geen gezeik.

ccs verbeteren.

j. struijs

Heb opwaardeercode ontvangen maar hij werkt niet.

Beste klant,

erg vervelend dat je problemen hebt de code te activeren. Let er wel op dat je telefoonnummer en de opwaardeercode van dezelfde provider moeten zijn. De klantenservice van je provider kan de code handmatig voor je boeken.