8.1/10

Kelvin Babel

Omdat ik dacht dat het makkelijk zou gaan!

Uw ervaring

Slecht, men reageert maar op 1 email, ben nu 9 dagen aan het wachten op mijn itunes tegoed.

Bedrijf gewoon sluiten. Is het beste voor iedereen.

Ik kocht internetbundel hier staat erbij 2 gb gratis erbij maar helaas alleen 1 gb

Omdat het super makkelijk is.

Uw ervaring

Jullie zijn super en zo te zien heel groot bedrijf geworden.

Nee, geen verbeterpunten het is prima zo.

R. le Noble

Ik heb 2x bij jullie 5 euro overgemaakt voor lebara zou binnen 29 sec op mijn tel staan, waar blijft het????????????????????????

Paula

Stomste fout ooit gemaakt. Lebara was na opwaardering 6 maanden geldig, is nu 90 dagen geworden. Heb hier beltegoed gekocht en is maar maand geldig.

R. le Noble

Bij deze wil ik u berichten dat ik 3 betalingen heb gedaan,de eerste24-4/ de tweede 26-4 en de derde 5-5-2010.
De eerste 10 euro de tweede 5 euro en de derde ook 5 euro ,jullie zijn...

Om dat dit sneller is?, maar wel wat moeilijk voor net beginner op deze manier die het oude systeem was gewend zeker voor oudere,
maar met hulp ging het toch nog goed.
even wennen dan is...

Uw ervaring

nou als je het door hebt is het duidelijk, en zelf goed invullen dat speelt ook mee.

Ja voor oude mensen iets meer makkelij uit leg.

Zag dr wel prima uit maar heb uiteindelijk niks gekregen, niet opwaarderen hier!

slecht

mn geld terug

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,

heb je misschien een fout emailadres opgegeven tijdens je bestelling? Met jouw gegevens vinden we namelijk geen bestelling. Kun je een email sturen aan support@opwaarderen.nl en ons het ordernummer noemen?

Anne
Opwaarderen.nl

Betaald geen data ! Al een uur bezig !!

Niks gehad

Krijgen waar je voor betaald

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,

op 3 mei zijn er onmiddelijk na ingang van je betaling twee codes verzonden. Kun je je spamordner eens controleren?

Anne
Opwaarderen.nl