8.3/10

Uw ervaring

Waardeloos dat ik mijn bestel tegoed nog niet binnen heb op de mail

Perry

Opwaardeer kaart voor itunes heb ik gekocht. Alleen nog niets binnen gehad. Klantenservice reageert ook niet.

Uw ervaring

Slechte ervaring. Klantenservice reageert niet op mijn klacht. Dus zal binnen kort via de bank mijn betaalde bedrag gerug vragen

Adverteer niet dat je binnen 1 min kan opwaarderen als de site niet werkt. Een zeer slechte site namelijk

Ik wou een Nintendo eshop kaart kopen van 25 euro , helaas wel betaalt niet geleverd ..

Uw ervaring

SLechte ervaring tenzij dit opgelost gaat worden

ja zou graag telefonisch contact willen opnemen

Vic

Dacht dat t makkelijk zou zijn. Maar helaas!

Uw ervaring

Slecht! Nooit meer. Gamecard Nintendo gekocht en komt gewoon niet binnen. Natuurlijk niemand bereikbaar om te helpen! Kansloos!

Gewoon leveren als er betaald word. Zou een goed begin zijn.

Karel

Deze site leek me wel vertrouwd

Uw ervaring

Ik had de e-mail met de code vrijwel meteen

Niki

Potrzeb kontaltu z rodzina

Nie jest zle

Więcej zaufania do ludzi

Het gaat snel en makkelijk en blijkt goedkoper te zijn.

Geen extra kosten

Moos Mussche

Het is makkelijk maar de service is super slecht ik kreeg 10 euro code opgestuurd was code van 11 cijfers I stuur mail zeg is geen lebara code sturen ze terug heb jij verkeerde code besteld ze...

Uw ervaring

De sterke punten heb ik niet kunnen vinden helaas

De service is superslecht zo ga je niet met klanten om gelukkig zijn er duidelijke wetten in Nederland als er geld word aangenomen moet het product worden geleverd kan dit niet word geld retour gegeven zeggen sorry u heeft pech mag niet

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,

wij vinden het ontzettend vervelend, maar er is inderdaad iets fout gegaan dit keer. Wij hebben u inmiddels een mail gezonden en het probleem voor u opgelost.

Onze excuses voor dit ongemak.

Anne
Opwaarderen.nl

Fabian

Snel en makkelijk, en zelfs toen er iets mis ging was de klantenservice snel en effectief

Duidelijke communicatie, supersnelheid

Nee zeer tevreden met alles

Snel zonder problemen. Heb ik toch een probleem dan wordt dat héél snel opgelost.
Prima site!