Shirley

Omdat het altijd goed ging, maar nu ben ik echt heel teleur gesteld

Uw ervaring

Ik heb hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ik heb 20 euro beltegoed opgewaardeerd. Alleen 10 euro beltegoed ontvangen. Mijn geld is gestolen.

Geen geld stelen van klanten. En bij de klantenservice een medewerker sprakeen zou heel fijn zijn. Ik vind dit bedrijf heel onpersoo lijk

Beste mevrouw,

fijn dat u altijd tevreden over ons was en opnieuw bij ons besteld hebt. De code die wij u op 4 februari hebben doen toekomen heeft een waarde van 20 euro. Kunt u ons een bewijs doen toekomen waaruit blijkt dat de code maar 10 euro waard zou zijn? Mocht dat zo zijn, dan lossen wij dat natuurlijk voor u op. In het account op de website van uw provider kunt u het gevraagde overzicht vinden. Alternatief kunt u ook de GT Mobile klantenservice vragen.

Mieneke Kulk

Zeer makkelijk en betrouwbaar , raad het zeker aan om op deze manier op te waarderen !!
Gr. Mieneke

GW

Gemakkelijk

Uw ervaring

Ik koop er niet 'vrijwillig' althans...

Uw ervaring

Er is door opwaarderen.nl ten onrechte op mijn creditcard afgeschreven en het bedrijf wil mij geen bevestiging geven van 'mijn' zgn bestelling. Dus ben gewaarschuwd!!

Mij helpen!

Beste klant,

met het opgegeven emailadres vind ik geen supportaanvraag en ook geen bestelling. Het is niet zo dat wij eigenhandig bedragen afschrijven bij klanten. De klant moet altijd zelf een betaling uitvoeren. Je kunt je ten allen tijde in je account op onze website inloggen en daar de bestelgeschiedenis raadplegen.

Mark

Geen beltegoed gekocht, maar netflix gift card code

Uw ervaring

Mijn ervaring? Dat de code bij netflix niet direkt (of misschien wel helemaal niet) inwisselbaar is....

Beste klant,

bedankt voor je feedback. We vinden geen supportaanvraag van je, dus we weten niet of je probleem al opgelost is. Vaak wordt de Netflix code op de foute plek ingevoerd. Dit moet zijn: www.netflix.nl/inwisselen. Lukt het daarna nog niet, neem dan contact met ons supportteam op via het contactformulier op de website.

Opwaarderen.nl

Normaal gesproken kocht ik altijd een papieren beltegoed bij AH. Ik wilde ook eens proberen of het ook lukte via de KPN prepaid app. Oefening baart kunst en het is me uiteindelijk gelukt. Toch wel...

Uw ervaring

Er wordt snel gereageerd!

Het vakjargon, daar heb ik moeite mee. Jullie gaan veel te veel uit van jullie eigen expertise, zonder rekening te houden met ouderen. Ik ben 68 jaar en het lukt me tot nog toe om overal aan mee te doen. Nogmaals probeer als organisatie meer empathisch gedrag te tonen. M.a.w. tracht je veel meer in te leven in de situatie van ouderen!!! Dan zou ik als belangrijk verbeterpunt vousvoyeren en beslist NIET tutoyeren. Ik ervaar het nl. als zeer amicaal om met je te worden aangesproken. Beetje te populair en wellicht voor jongeren, maar voor mij absoluut niet.

Datmaaktnietuit

Omdat ik geld wil hebben op mijn Nintendo Switch.

Uw ervaring

Je koopt het, en je hebt gelijk je code binnen! Top service!

Ja een kleinigheidje, niet dat het erg is of zo, maar als je je code koopt, en je gaat naar je email. Dan staat er geen Nintendo Switch tussen de lijst met consoles waarvoor je deze code kunt gebruiken. Terwijl dat wel kan :) Wou dit gewoon even melden, kijk maar wat je ermee doet.

Overzichtelijke site en veel betaal opties en snelle levering zonder te veel gedoe.

snel en duidelijk

Geen paypal voor nintendo, hierdoor alsnog via iDeal

Snelheid, prijs.

Lekker subtiel en snel. Binnen half minuut tegoed toegestuurd gekregen op mijn mail. Geniaal!!

Super duidelijk