Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Opwaarderen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4561
8.1/10
Uitstekend (10/10)
80 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.1/10. Gebaseerd op 4561 ervaringen.

Jeroen
Jeroen

Uw ervaring

nog nooit meegemaakt dat je 24 uur moet wachten op een opwaardeercode, je koopt online zodat je het gelijk krijgt en niet naar de winkel hoeft. daar betaal je naar mijn inzicht de extra kosten voor, het hoort makkelijk te zijn.

Beste klant,

met deze gegevens vinden we helaas geen bestelling in ons systeem. Daardoor kunnen we niet controleren wat er is misgegaan. Zou je via het contactformulier contact op kunnen nemen met ons supportteam? Zij kunnen dan nagaan wat er precies is misgegaan.

Wil snel opwaarderen.

Bawar
Bawar

Best klant,

je hebt contact opgenomen met ons supportteam en aangegeven dat je een verkeerd e-mailadres had aangegeven. Daarna hebben wij de code naar het e-mailadres gestuurd dat je in je supportaanvraag hebt genoemd. Kan het zijn dat ook dit e-mailadres fout is? Als je de code nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan opnieuw contact op met onze supportafdeling. Als geregistreerde klant vind je je code overigens altijd terug in de bestelhistorie. Tevens is het dan niet meer mogelijk om met een verkeerd e-mailadres te bestellen.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Oplichter zijn jullie dat, echt niet normaal ,,.

Paddy Panhuyzen
Paddy Panhuyzen

Uw ervaring

Alles verliep goed; ik hoefde ook maar weinig persoonlijke informatie op te geven. Levering verliep digitaal zeer snel. Ik ben ronduit tevreden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Voor het eerst wilde ik mijn google-play account opwaarderen met euro's. na wat te hebben gezocht op internet zag ik deze optie: zonder meerkosten een google gift card kopen met directe toegang tot de code..
voldoende reden om het te proberen.

Jos Gerritzen
Jos Gerritzen

Uw ervaring

Niet gelukkig nu ik al wel betaald heb !

Geachte klant,

mocht het niet lukken de code te activeren, neemt u dan contact op met de provider. Daar kunnen ze de code handmatig voor je boeken.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Activeercode wordt niet geaccepteerd, zou al eerder gebruikt zijn. ga morgen met de hulplijn bellen.

Goed (8/10)

Het is super snel

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Omdat ik het nodig heb.

Berkay
Berkay

Uw ervaring

Ik hoop dat Julie Hilvil geld krijgen ik hep 15.59 geld ge gegenereerd als dat klopt

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik hep het voor mijn zus.

Goed (8/10)

Uw ervaring

De procedure was duidelijk en erg snel.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gemakkelijke manier.ik vond de aanvankelijke manier het beste (gewoon via de telefoon,dan kon ik ook als ik in parijs stond, op waarderen) toen hadden jullie een wat ingewikkelder manier,waar ik niet uit kwam,maar zo via mijn computer is het wel weer gemakkelijk,al blijft het probleem dat als ik op "wereldreis" ben ik niet even via de telefoon op kan waarderen (nee,ik heb alleen maar een telefoon,geen smartphone met internet).

MA Tahir
MA Tahir

Heel goed en blij

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik vind prima en uitstekend service.

Gerard
Gerard

Uw ervaring

zeer snel de opwaardeercode binnen en zeer lage "servicekosten" t.o.v. anderen

De goedkoopste.

steven veninga
steven veninga

Uw ervaring

de benadering en gesprekken zijn byzonder aangenaam . kennis van de juiste informatie.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De snelheid en optimale behandeling zijn uitstekend ,subliem.

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company