8.3/10

Makkelijk en snel

Uw ervaring

Het zou fijn zijn om ook €5 tegoed van in jullie assortiment te hebben en alles voor 50%niet perse met een nieuwe sim kaart erbij maar af en toe ook voor vaste klanten. En ik heb aantal keer bundels gekocht maar krijg geen kortingscode erbij kan dit niet vinden in info dat is jammer.

Adam

Świetna opcja

Świetna opcja

Goede website naam. Het bel tegoed besteld maar nog niet ontvangen. Wanneer je kijkt hoe dit komt ligt het nooit aan opwaarderen.nl
Frustrerend want er is betaald en toegezegd op de website...

Slecht

Geen toezeggingen doen maar doen wat je beloofd

Beste klant,

de code werd om 2018-12-22 10:51:06 per email aan je uitgeleverd. Als het goed is zou je deze moeten hebben ontvangen. Kun je eens in je spamordner kijken? Vind je daar niks, stuur ons dan een email. Misschien heb je het foute emailadres gebruikt.

anna muraszko

Weet niet wat er aan de hand is mijn code komt laat
Elke keer dat is niet fijn

Duurd soms lang

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Wij hebben je bestellingen gecontroleerd. De codes werden direct na betaling verzonden. Soms komen emails vertraagd aan of beland onze mail in de spamordner. Als je je bij ons registreert, dan kun je direct je code opzoeken in je account, ook als je nog geen email hebt ontvangen.

Opwaarderen.nl

So I can but credit online and not through regular channels as I do not have a dutch bank account

Uw ervaring

purchased phone credit twice with both orders not going through yet has charged me twice for a service I did not receive

faulty payment system and website

Dear customer,

Thank you for your feedback. Unfortunately, we did not receive your payment. Therefore, we have cancelled your orders.
The failed transaction may result in a temporary blocking of your credit card. The block will be removed automatically.
We apologize for any inconvenience caused.

Kind regards,
Opwaarderen.nl

Makkelijk opwaarderen, jammer dat alles 30 dagen geldig is......

Dertig dagen veranderen naar een langere tijd!!

Carmen lampe

Goede service

Uw ervaring

Had x box gift cart besteld maar was iets mis gegaan met de email met opwaardeercode

Heb mail gezonden en meteen bericht gehad met de code

Probleem meteen iphelost
Zeer tevreden

Geen verbeter punten

Nintendo tegoed

Nee.

Op tijd leveren van het aangeschafte tegoed, het hele punt om het hier te bestellen is dat je het binnen een minuut zou moeten ontvangen.