Reviews

7.8 / 10
5414 beoordelingen
Schrijf beoordeling

77% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.1/10
Info over verloop order
8/10
Snelheid levering
8.1/10
Bestelgemak
8.2/10
Klantvriendelijkheid
8.1/10
Informatie op de website
8.1/10
After sales
8/10

5414 Reviews

Bart van Doorn
5/10
(Bewerkt)

Ik had een nintendo eshop card nodig

Uw ervaring

Verkeerde mail ingevuld maar ze accepteerde deze wel, nooit de code gekregen. Nooit antwoord gekregen op mijn mail.
Edit: Uiteindelijk deze wel gekregen. Duurde alleen vrij lang

Verbeterpunten of tips

Sneller reageren op contactformulieren/voicemails


Anoniem
1/10

Omdat het eerst makkelijk was

Uw ervaring

Ik heb 2 keer beltegoed BETAALD en geen een code ontvangen via de mail niet en via de website niet!!!

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,

Ons supportteam heeft inmiddels contact met je gehad. Wij gaan ervan uit dat het probleem verholpen is nu.

Met vriendelijke groet,
Anne
Opwaarderen.nl


Anoniem
10/10

Al eerder gebruikt.


Fons
10/10

Een week geleden beltegoed op laten waarderen. Ik kan me niet herinneren dat ik een bevestiging met de code heb gekregen. Klacht gemeld en binnen 2 dgn antwoord. Opgelost. Ben er erg content mee....

Uw ervaring

Geen

Verbeterpunten of tips

Geen


Anoniem
7/10

Fijn, dat hier het beltegoed verdubbeld wordt.

Uw ervaring

Jammer, dat het maar zo kort geldig is. Ik ging er vanuit, dat het beltegoed een jaar geldig zou zijn. Dit is een grote tegenvaller.

Verbeterpunten of tips

Neen


jo pfeifer
2/10

Geen specifieke reden.

Uw ervaring

Voor 10 euro beltegoed bestelt.
Order nummer 167406709.
Echter geen opwaardering gekregen.

Verbeterpunten of tips

Help telefoon nummer eenvoudiger zichtbaar maken en contact met medewerker eenvoudiger maken.

Reactie Opwaarderen.nl:

Wij hebben de opwaardeercode verzonden naar het in de bestelling opgegeven e-mailadres. De code werd zojuist nogmaals verzonden. Controleer alsjeblieft of onze mail niet bij de ongewenste email terecht is gekomen. Is dat het geval, voeg ons adres dan toe aan je contactlijst, zodat je toekomstige e-mails van ons gewoon in je postingang ontvangt. Als geregistreerde klant kun je je opwaardeercode overigens ook terugvinden in de bestelhistorie.


Anoniem
1/10

Waarom is mijn opwaardering van €20,00 op 10 - 2 - 2019 geldig tot juni 2019???????

Uw ervaring

nee

Verbeterpunten of tips

jaar opwaardering!!!!!!

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt voor je feedback. Wij hebben je bestelling gecontroleerd. Je opwaardeercode is geldig tot 30-04-2021.


Ben Abdellah
2/10

Ik dacht dat opwaarderen.nl te vertrouwen was

Uw ervaring

Geen

Verbeterpunten of tips

Klant te woord staan als hij kiest voor het spreken van een medewerker en niet van de een naar ander apparaat overschakelen en ophangen

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, bedankt voor je feedback. In ons systeem zien wij een bestelling met je e-mailadres van 10-02-2019. je hebt een Lycamobile code twv 10 euro besteld. Deze code hebben wij op 10-02-2019 naar je e-mailadres verstuurd. Zojuist werd de code nogmaals verstuurd. Controleer alsjeblieft of onze mail niet bij de ongewenste email terecht is gekomen. Is dat het geval, voeg ons adres dan toe aan je contactlijst, zodat je toekomstige e-mails van ons gewoon in je postingang ontvangt. Als geregistreerde klant kun je je opwaardeercode overigens ook terugvinden in de bestelhistorie.