8.1/10

Fati

Omdat ik dacht dat het een betrouwbare website is.

Uw ervaring

Ik heb 30 euro Lebara opgewaardeerd, kreeg geen code paar dagen later antwoord gekregen op mijn klacht. Daarin werd verteld dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Inmiddels 2
Weken verder en nog steeds geen geld ontvangen. Slechte service!!!!!!! Oplichters????!!!!

Eerlijker zijn!

F.M

Ik heb mijn bltg niet ontvangen.
Wat een slechte service

Khalid

De reden van mij is ok nooit meer wat aan te kopen bij opwaarderen.nl , is slechte communicatie en duurt veels te lang heb namelijk geprobeerd beltegoed op te waarderen maar nog steeds niks...

Rush

Normaal goed en snel. Nu dringend tegoed nodig en deze keer blijft de levering na betaling hangen geen email niets. Nu wachten op klantenservice.

Uw ervaring

Oplichters!!!! heb betaald en helemaal niks ontvangen!! heb 5 keer contact met ze opgenomen mails gestuurd en allemaal laten ze me onbeantwoord

Communiceer met je klant!

John

Mijn €40 is opgelicht!!! Eerst €30 en daarna €10
Ik bestel en toen krijgt helemaal heen email. Ik will geen eens ster geven

Oplichter

Hebben geen codes gekregen bij de aankoop van mijn beltegoed. Alleen is het wel afgeschreven van mijn rekening

Amhj pothoven

Geen code gekregen dus kan geen telefoon opwaarderen waardeloos

Wou het eens proberen is gelijk de laatste x geweest.

nee geen 1

ja het hele bedrijf omgooien.

Yousef amine

Geen code per mail ontvangen en klantenservice is slecht te bereiken krijg alleen een bandje