8.1/10

Omdat ik beltegoed nodig had

Uw ervaring

ik zou hier zeker niet bestellen als ik jullie was, loop gewoon 5 minuten naar de winkel. Ik heb mijn code niet ontvangen en wordt ook niet geholpen! Heel jammer dit!

Beste klant,

Wat jammer dat je ontevreden bent. Graag hadden we geweten om welke bestelling het gaat. Met je emailadres vinden we ook geen supportaanvraag. Mochten er nog steeds problemen bestaan, kun je dan via het contactformulier contact met ons opnemen?

Opwaarderen.nl

PP Unlimited besteld en niet ontvangen.

Uw ervaring

Ik heb (8-2-2019) een unlimited lebara besteld, maar heb mijn bestelling tot nu toe niet ontvangen. Na een klacht hebben ingediend, kreeg ik pas na méér dan een week reactie via mail.
Nog steeds niet duidelijk waar ik mijn ordernummer moet doorgeven. (Via welke telefoon nr)Weet nog steeds niet wat te doen en ben mijn 20 euro kwijt....pffff...

Duidelijk uitleg en vooral telefoonnr ..

Beste klant,

We hebben je zojuist de code voor de 2e keer doorgegeven per email. Is het emailadres dat je hebt aangegeven juist? Kun je je ongewenste email controleren?
Daarnaast adviseren we je de volgende keer als geregistreerde klant te bestellen. Dan heb je altijd toegang tot je code.

Opwaarderen.nl

Had snel beltegoed nodig.

Uw ervaring

Ik koop beltegoed en het de code werkt niet eens. Ik heb mails gestuurd en telefoontjes gepleegd, maar niks gehoord.

slechte klantenservice

Beste klant,

Heb je wel het juiste product gekocht dan? De code en je telefoonnummer moeten van dezelfde provider zijn.

Opwaarderen.nl

Omdat ik beltegoed nodig heb?

Uw ervaring

Geen, ik heb 7 maal een nieuwe code ingevuld en 7 maal kreeg ik een foutmelding.

Als de Lebara app de mogelijkheid biedt mobiel op te waarderen dan moet die ook wel werken.

Beste klant,

Met het hier aangegeven emailadres vinden we geen bestelling en geen supportaanvraag. Zou je contact met ons op kunnen nemen via het contactformulier en uitleggen wat er aan de hand is?

Het ging altijd goed

Er staat binnen 29 seconden en ik heb het nog niet binnen, is nu al 25 minuten

Geen binnen 29 seconden op de website zetten

Beste klant,

Heb je al in je account, bij de bestelhistorie gekeken? Daar kun je je code altijd terugvinden.

Lennaert de Kok

Ik heb niks ontvangen en heb wel betaald het is moeilijk om contakt met jullie te krijgen over dit probleem

Beste klant,

We zien dat je de code inmiddels hebt ontvangen en hopen dat alles nu in orde is.

Opwaarderen.nl

Ik kan hier met ideal betalen

Uw ervaring

Ik had een cadeaukaart voor nintendo gekocht, na een uur wachten nog geen mail gehad met de code. Bericht naar de klanten servic, geen reactie.

Contact nemen moet makkelijker zijn

Beste klant,

Je kunt de code 24/7 terugvinden in je account op onze site. Dus mocht je geen mail hebben ontvangen, dan kun je alsnog direct na de bestelling je code oproepen. Lukt dit niet, dan stuurt ons supportteam de code nog een keer op. We zien dat dat bij jou ook gebeurd is.

Timo

"29 seconde levering" duurde een paar uur, slechte contactservice en slecht bedrijf

Helemaal kut

Llamtemservice verbeteren en realistische tijden van levering

Beste klant,

Onze klantenservice is op werkdagen van 9-17 uur geopend. We doen ons best je in die tijd binnen 24 uur te antwoorden. Je schreef ons op zaterdagavond, en al op maandagmorgen hebben we je geantwoord. Bestel de volgende keer als geregistreerde klant, dan kun je 24/7 je code opzoeken in je account op onze website. Dus ook als we gesloten zijn.

anon

Nvt

Uw ervaring

Heb 25 euro nintendo tegoed besteld maar gewoon geen code binnengekregen. ook geen antwoord gehad op het contactformulier of de mail naar support.

Veel betere klantencommunicatie neerzetten

Beste klant,

We zien dat je inmiddels contact gehad hebt met ons supportteam en hopen dat zij je vraag konden beantwoorden.

P.B.Nash

Very bad company.

Very Bad Company.

BAD COMPANY.

Dear customer,

Thanks for your feedback, but we are a little bit surprised that you are not satisfied. Your code was delivered immediately. Our supportteam answered your inquiry the same day. Can you explain us why we are a bad company?

Kind regards,