8.3/10
8.1/10

Geen tegoed binnen gekregen na een uur.

Uw ervaring

Heb nintendo ehsop tegoed aangeschaft alleen heb na een uur nog niks binnen. Er staat nergens hoelang het nog kan duren alleen dat je contact op kan nemen met de klantenservice. Ik heb later ook een account aangemaakt om te kijken of de bestelling tussen mijn orders zou staan, maar daar staat ook niks

Graag meer hulp bij orders die langer duren dan de 1 minuut die geadverteerd wordt

Beste klant,

we zien dat ons supportteam zaterdag contact met je heeft gehad. Als het goed is heb je de code ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, reageer dan even op de email die je van ons hebt ontvangen.

magdalena

Zeer slecht

Uw ervaring

gisteren heb ik besteld vandaag krijg ik mijn beltegoed nog niet...

Beste klant,

we hebben de code op 2018-12-28 23:02:30 per email verzonden. Zojuist hebben we de code nogeens verzonden. Zou je eens in je spamordner kunnen kijken?

Dp

Op 25 december tegoed gekocht helaas nog niets ontvangen op 28 december. Qel afgeschreven van de bank

Uw ervaring

Tweede maal nu eerste keer wat laat maar later wel ontvangen nu drie dagen te laat

Telefonisch of via email bereikbaar

Beste klant,

ik zie dat de codes direct na ontvangst van je betaling zijn verstuurd. Heb je misschien een fout emailadres aangegeven? Kun je ons anders een email sturen met het juiste emailadres en ordernummer?

15 euro betaald maar niks ontvangen

Nooit wat ontvangen

Meteen leveren

Beste klant,

per separate email heb ik de code nogmaals aan je verzonden. Mocht je opnieuw niets ontvangen, neem dan contact met ons op per email en geef het ordernummer door.

Petra

Binnen 1 min je code en ik heb nog niks gekregen. Erg irritant!! Volgende keer bij een andere site bestellen waar het wel gelijk geregeld is!

Beste klant,

ons supportteam heeft de codes nogmaals aan je verzonden. Mocht er nog een bestelling ontbreken, laat ons dat dan weten via het contactformulier. Als geregistreerde klant kun je de code ook zelf opzoeken in je account.

Daniel

Beste,

Ik heb een verkeerd e-mailadres gebruikt. Hoe kan ik alsnog de code ontvangen? Het e-mailadres wat ik heb gebruikt is danielbube@hotmail.com. Het ordernummer en factuur heb ik....

Aub contact

Beste klant,

je kunt het beste even met het juiste emailadres een email sturen naar support@opwaarderen.nl. Noem in de email je ordernummer. Wij kunnen de code dan nogmaals doorsturen.

Wilfred

Omdat het snel gaat en goed geholpen ben toen er storing was.

Uw ervaring

Nadat ik op Zaterdag mijn code niet had ontvangen en ze gemaild heb werd dit de volgende dag opgelost.

Kasa

Yeah

Dziękuję

Handig en snel.....deed het jaren zonder account maar ben er inmiddels achter dat het met een account nog makkelijker gaat en geen extra kosten. Aanrader dus!

Uw ervaring

Goede service, er ging iets mis bij mij, wat mijn eigen schuld was, een letterfoutje in mijn mailadres, dus geen code. Heb ze gemaild, uitgelegd en kreeg binnen hele korte tijd antwoord plus mijn code en het advies met een account dat je dat soort dingen voorkomt en anders terug kunt vinden.