Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Opwaarderen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4561
8.1/10
Uitstekend (10/10)
80 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.1/10. Gebaseerd op 4561 ervaringen.

Anoniempje
Goed (8/10)
Anoniempje

Uw ervaring

Sterke punten van uw bedrijf?? Dat vergt nader onderzoek..
Opwaarderen ging goed en snel.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Snel en gemakkelijk.

Tonny van Genugten Habraken
Tonny van Genugten Habraken
Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Geweldig makkelijk en snel, geen gedoe met 16 cijfers.

Laurens
Laurens

Snel en makkelijk

Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zo weet je altijd hoeveel beltegoed je nog hebt.

siegfried
siegfried

Best klant,

de transactiekosten worden berekent door betreffende betaalservice.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Stom dat je extra betaald ials transactiekosten.

Matig (5/10)

voor niet klanten gratis voor klanten 45 cent staat geschreven niet normaal

Beste klant,

je vraag is ons niet helemaal duidelijk. Mochten er vragen zijn over de bestelprocedure kun je contact opnemen met ons supportteam.

Score voor Opwaarderen.nl:2.5/5

Beste klant,

je hebt geen directe opwaarderingen gekocht, maar opwaardeercodes. Deze moet je eerst nog activeren bij je provider. In onze aflevermail staan de instructies hiervoor.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Omdat ik bij lebara zit..
heb net 20 € aan beltegoed en een databundel van 10 € gekocht met ideal en ing. het is afgeschreven. ik bel met 1244 om te informeren naar mijn beltegoed en krijg te horen dat er 95 cent aan beltegoed op staat en 10 € aan bundel. of het is nog niet verwerkt of ik ben opgelicht. ik baal hier enorm van.

Uw ervaring

ontzettend slechte klantenserivce. Ik heb betaald..maar de levering laat op zich wachten. Geprobeerd te bellen maar krijg een voicemail met een terugbelverzoek.. DIT IS TOCH GEEN KLANTENSERVICE!

Beste klant,

het spijt ons, dat de levering van de codes iets langer duurde dan gewoonlijk. We kunnen zien, dat je ze inmiddels hebt ontvangen. Excuses voor de vertraging.

Google play card.

Rinze
Onacceptabel (1/10)
Rinze

Beste klant,

we kunnen met jouw gegevens helaas maar één bestelling vinden in ons systeem. Deze opwaardeercode werd meteen na ontvangst van de betaling naar het opgegeven emailadres gestuurd. We hebben hem zojuist nog een keer verzonden. Kun je het ordernummer of een kopie van de tweede afboeking mailen naar support@alphacomm.nl? Dan helpt onze klantenservice je graag verder.

Score voor Opwaarderen.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik koop heel simpel bij kpn opwaarderen. nu is alles weer veranderd. lukt dus niet, wel twee keer van bankrekening afgeschreven. wat doe ik fout of wat hebben jullie veranderd? ik ga echt naar een andere provider als dit zo door gaat.

Onacceptabel (1/10)

zeker niet.

Geachte klant,

helaas kunnen wij met uw gegevens geen bestelling vinden in ons systeem. Stuurt u alstublieft een mail naar support@alphacomm.nl, dan helpt onze klantenservice je graag verder.

Score voor Opwaarderen.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Het werkt niet. ik heb 10 euro betaald, hij blijft zeggen "bezig" met een ronddraaiend klokje. geen code op het scherm om mijn beltegoed op te waarderen.

G.Borren
G.Borren

Uw ervaring

Tot 3 maal toe de ontvangen code 4333427621184385 ingetoetst, maar werd telkens geweigerd.
Hoe krijg ik mijn beltegoed ?

Geachte klant,

Al onze codes zijn ongebruikt en door de mobiele provider aan ons verstrekt. Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice van je provider. Je provider kan controleren wat er aan de hand is met de code en het beltegoed eventueel vanaf afstand voor je opwaarderen.

Gewoon opwaarderen.

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company