TCuperus

Waarom is mijn beltegoed wat ik net heb opgewaardeerd maar tot 21 november 2017 geldig?

Beste klant,

bedankt voor je reactie. Je provider bepaalt hoelang je beltegoed geldig is. Wij adviseren je even met hen contact op te nemen voor meer informatie. Vaak kunnen zij het ook voor je verlengen.

Anne Timmer

Ik wou snel een steam code hebben op me wallet optewaarderen

De code werkte niet!!
Ik probeer contact met jullie te maken maar jullie klantenservice is er niet en jullie zijn alleen bereikbaar via een telefoon nummer en niet via de mail

Beste klant,

we zijn ook per email bereikbaar. Je kunt het contactformulier op onze website/app invullen of een email sturen naar support@opwaarderen.nl

Anne Timmer

Ritesh Ramanand

Beltegoed was op

Uw ervaring

Zeer makkelijk en direct! Geen onnodige codes en dergelijk.
Top!

Donnie Mano

In een handomdraai gebeurt en je kan meteen zien als er een voordelige actie loopt

Gewoon goed

Het is makkelijk en snel

Geen beltegoed meer

Uw ervaring

Telefoon opgewaardeerd staat boven aan de site geen service kosten gebruik kortingscode NOFEE gedaan, maar toch doorberekend. Slechte zaak.

Isa Roest

Snel te regelen

Uw ervaring

Er staat dat je geen servicekosten hoeft te betalen, maar dat is niet waar. Je betaalt het gewoon wel.
Dat vind ik stom en niet kunnen. Jullie mogen het mij terug storten.

Omdat het heel makkelijk gaat!

Altijd prima!!

Patrick

Probleem snel opgelost, de fout lag bij Itunes, Opwaarderen.nl snel en een juiste service! Aanrader voor al je kaarten Mvg Patrick

Ronald de vries

Kocht is nu klaar oplichters
Beetje mijn geld stelen

Beste klant,

Wij kunnen geen simkaart blokkeren, dit hebben we ook uitgelegd in de mail. Wij zijn geen provider, maar zijn alleen verantwoordelijk voor de opwaardeercode. Als je vragen hebt betreft je simkaart dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van Lebara.

Sandy
Team Opwaarderen.nl