8.1/10

Ik ben absoluut niet tevreden. Ik heb altijd online opgewaardeerd zonder extra kosten. Nu heb ik me suf gezocht waar te moeten zijn. Verplicht een andere browser gedownload. Uiteindelijk maar via...

Beste klant,

Je hebt een Telfort code gekocht. Onze codes zijn erg lang geldig. Tot 2020 heb je de tijd deze code bij Telfort te activeren. Zodra je de code geactiveerd hebt, gelden de regels van Telfort. Vaak is het mogelijk de geldigheid van het tegoed te verlengen. Neem daarvoor contact op met de klantenservice van Telfort.

Frank

Om beltegoed op te waarderen

Nou reageren op mail bijvoorbeeld, heb 19-2 gemaild maar helaas nog niemand wakker geworden denk ik :(

Beste klant,

Inmiddels heb je een antwoord van ons supportteam gehad. We hopen dat je met deze tips verder konden helpen. Mocht je nog problemen ervaren, antwoord dan ajb op onze email.

Ilias

Omdat ik beltegoed nodig had

Uw ervaring

Ik heb mijn code niet gekregen en ze reageren ook niet via de email.

Misschien zouden ze eens mijn product moeten leveren waar ik voor betaald heb.

Beste klant,

direct na je bestelling werd de code per email verzonden. Vandaag hebben we dat nog eens gedaan. Als geregistreerde klant vind je de code 24/7 terug in je account.

Anton Kasabukin

Google gaf jullie als eerste keuze.

Uw ervaring

iTunes tegoed besteld, geld afgeschreven van rekening maar nooit een code ontvangen. Geprobeerd om per mail iets geregeld te kunnen krijgen, helaas zonder gehoor.

Beste klant,

Wij hebben de code zojuist nog eens aan je verzonden. Controleer ajb of onze emails niet in je spam landen.

H.Benali

Winkels dicht en had toevalig geld op de bank

Is tog GOUD!

Meschien ideetje. Staatsloterij en de lotto en de toto zijn genoeg mensen die op laatste moment tog een lot willen kopen maar niet de tijd of mogelijkheid om naar de winkel te gaan en nergens aan vast hoeven te zitten maarweet niet of het mag van kansspel autoriteit

Een giftcard bij jullie besteld, maar nog steeds niks Binnen gekregen.
Krijg ook geen gehoor van jullie medewerkers.
Levering duurt behoorlijk lang tot nu toe!!

Nog steeds niks binnen via de mail.

Het gaat snel en eenvoudig

Uw ervaring

Ik had door een eigen fout opgewaardeerd naar een verkeerd nummer maar na een e-mail is dit keurig opgelost en het geld weer teruggestort.

Snel en zekerheid!

N.v.t

Kortings code?

Gevonden via Google

Uw ervaring

iTunes tegoed was afgeschreven van rekeningnummer, maar niet bijgeschreven. Mail met code niet ontvangen. Klantenservice gemaild, snel een reactie ontvangen met een code, tegoed bijgeschreven.

Ik heb beltegoed besteld, vervolgens heb ik de stappen gevolgd van de instructie. En ik heb mijn beltegoed niet ontvangen. Klantenservice werkt ook niet want ik krijg alleen een antwoord apparaat.

Beste klant,

we hebben gistermiddag een erg vriendelijk bericht van u ontvangen. Bedankt daarvoor. We hebben u daarover een email gestuurd met meer uitleg.