8.3/10

H v Rossum

Toeval

Uw ervaring

Hoe kan ik zien of ik geregistreerd ben na registratie. Ik zie alleen dat dit emailadres beveiligd is . Iets meer duidelijkheid aub

Beste klant,

als je je op onze website met je emailadres aanmeld en er wordt om een password gevraagd, dan ben je een geregistreerde klant. Vanaf het moment dat je als geregistreerde klant besteld vind je alle bestellingen in je bestelhistorie.

EY

Wilde een google play card

Uw ervaring

Ik bestel een google playcard, alle ingevulde informatie klopt en toch komt niks binnen. Niet in mijn spam gewoon nergens te vinden contact informatie leid naar een reeks beantwoordde vragen waar ik niet mee voor uit kom

Beste klant,

met de hier aangegeven informatie vinden we geen order. Je kunt het beste even contact opnemen met ons support team en hen het ordernummer doorgeven. Zij controleren je bestelling.

erna

Geen bel tegoed maar game tegoed waar blijf het binnen 1min jaja wacht nu al een 3kwartier

Uw ervaring

Heb mijn code nog niet binnen wacht nu al kwartier

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Je code werd onverhoopt iets later uitgeleverd dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor! Bij je volgende bestelling hopen we weer binnen 1 minuut te leveren.

Bert

Leek gemakkelijk te vinden op internet... maar...

Uw ervaring

lijkt allemaal makkelijk. ze doen niet wat ze beloven.

15 euro betaald voor mijn google play tegoed echter: geen emailbevestiging, geen ophoging van Google Play tegoed, niks noppes..
Telefonische klantenservice gebeld, maar dit blijkt alleen voicemail te zijn waar je je klacht kunt inspreken. Je krijgt dus niemand aan de lijn! Ik denk nou ben ik mijn geld kwijt.

Pas de volgende dag een email gekregen dat er een "technische storing" was en alsnog mijn tegoed, een dag later.

Weliswaar opgelost (..) maar ik zal hier niet weer gebruik van maken. Geen safe gevoel bij.

Reijnders

Gemak

Geen mail ontvangen

afspraken na komen. “ na 1 minuut heb je de code ontvangen” zit al een aantal uren te wachten. En nee zit niet bij ongewenst.

Robin

Snel en makkelijk, hoeft niet naar de winkel.

Uw ervaring

Bestelling binnen 10 seconde geleverd! Geen overbodige onzinnige transactiekosten wanneer je met iDeal betaald. Dit was mijn eerste bestelling maar vanaf nu zal ik hier vaker terug komen.

Snel, makkelijk en handig

sverre

Ik heb 2x een 25,- eshop card besteld en nog steeds geen code. terwijl k normaal binnen 1 minuut binnen krijg. wacht nu al 5uur!

Ingrid de Keijzer

Deze stond bovenaan in de google zoekfunctie. 15 euro overgemaakt, helaas geen email met activeringscode ontvangen binnen 1 minuut. Na wat mailen en bellen toch gekregen na ongever 1500 minuten.

Uw ervaring

Je kunt met een paar klikken bestellen wat
je wilt. Helaas 1499x langer gewacht op de levering dan beloofd. Gelukkig wel prima opgelost uiteindelijk.

Als verbeterpunt en tevens tip:
Pas de tekst aan op de website, die
vermeld dat je de bestelde en reeds
betaalde codes binnen 1 minuut ontvangt.
Ik heb de recenties goed doorgelezen achteraf en het blijkt dat er best vaak leveringsproblemen zijn. Schrijf dat je streeft naar enkele minuten maar dat het max. 24 uur kan duren. Da's eerlijk en transparant.