8.1/10

De Haven

Ons verpleeghuis heeft voor € 150,- aan I-tunes tegoed gekocht voor bewoners met dementie. De code die we hebben ontvangen werkt niet. We hebben heel vaak gebeld en berichten gestuurd maar er wordt...

Uw ervaring

Ze kunnen wél snel het geld innen.

Stop met mensen oplichten!

Provoost tamara

Ik ben hêel te vreden

Uw ervaring

Ik heb donderdag een beltegoed besteld. Ik heb iDEAL betaald en geen code ontvangen. Ik heb op alle manieren conctact gezocht. Ik kreeg een email dag er stroomstoring was. Vandaag zondag nog niks ontvangen. Ik wil me geld terug!!!

Ik wil me geld terug direct!!

Gemakzucht

Uw ervaring

Nee ik heb het bestelde te laat ontvangen en ook niet eens het juiste product. Reactie snelheid is veel te laat. Ik vind het n slordig bedrijf. Ga ook nooit meer bij jullie bestellen

Reageer sneller en lever het juiste product. Een excuus is ook wel op zn plaats

Cher

Vanochtend opgewaardeerd en dus betaald,maar geen code ontvangen.. klantenservice benaderd en nog steeds niks! Dit is bullshittt

I M Felter

Ik heb beltegoed nodig dat is de reden.

Uw ervaring

helaas niet ik voel mij bestolen want ik heb niets ontvangen en wil het graag nog ontvangen of mijn 10,46 terug op mijn rekening ontvangen

direct handelen ik wil waarvoor ik heb betaald vanmorgen.

Mirjam

Oplichters. Je betaal en krijg hun van geen kant te pakken. Je word letterlijk opgelicht. Durf mensen telefonisch aan te spreken op je oplichtingspraktijken.

Uw ervaring

Waardeloos een en andere oplichters

Ik had het nodig

Uw ervaring

HELEMAAL GEEN STERKE PUNTEN!!!!

Ja zeker er mag best personeel aangenomen worden voor de klantenservice in plaats van een cassetteband. En ik heb een aankoop gedaan HELEMAAL GEEEN opwaardeercode ontvangen maar het bedrag is wel afgeschreven van mijn bank heel walgelijk dit, ik wens dit niemand toe want je word gewoon in de maling genomen aangezien er na 3 contactformuliers en 2 mailtjes helemaal geen reactie heb mogen ontvangen.

N. Ates

Ik dacht dat het snel was.

Uw ervaring

Ik heb tegoed besteld en gekocht om 8.30 en nu 6 uur later nog steeds niks ontvangen!
Mail verstuurd , maar nog geen antwoord.