Beltegoed laag.

Uw ervaring

wel betaald, maar geen opwaarderen beltegoed.

Beste klant,

we hebben je vorige week per email geantwoord en hopen dat het probleem opgelost is. Is dat niet het geval, antwoord dan ajb op onze email.

Snel, makkelijk, aanbieding

Prima service

Ronald Vroegop

Het is een voordelig manier van opwaarderen

Uw ervaring

het saldo van 2 simkaarten in één GSM is feitelijk af te raden want dat is de weg naar de hel maar dat is louter individueel

M. Eussen-Rijs

Notitie i.v.m. nieuw e-mailadres

Monique

BELTEGOED OP

Uw ervaring

Lekker snel en makkelijk vanuit huis opwaarderen en betalen, heel fijn! Met de kortingscode voor de servicekosten ben ik ook zeer tevreden! Uitstekend!

Hopelijk simpel op afstand willen opwaarderen

Uw ervaring

Jeetje wat slecht! Totaal niet te bereiken zonder ordernummer. Ik wil weten hoe ik op afstand (simkaart in GPS volgsysteem) kan opwaarderen maar dat kan ik dus niet vragen! Lekker dan.

Beste klant,

wij zijn per email en voicemail bereikbaar tijdens kantooruren en door deze werkwijze kunnen we bijna al onze aanvragen binnen 24 uur beantwoorden. De meeste antwoorden vind je trouwens direct in onze FAQ´s.
We zien in onze supporttool dat je ons ook een email hebt gestuurd die we per omgaande hebben beantwoord. Mochten er toch nog vragen zijn, antwoord dan gewoon op onze mail.

Giorgio

Had Nintendo Eshop tegoed Van 50 bestelt heb niks ontvangen en kan ook niet inloggen bij ABN jammer dit had ook geen account aangemaakt dus heb ook geen vacature gehad

Slecht nooit meer

Beste klant,

waarschijnlijk was er een storing tijdens je betaling. De bestelling hebben wij gestorneerd, zodat je een nieuwe bestelling in kunt geven.

B.Hansen

Omdat ik er niet achter kon komen wat mijn beltegoed nog was. De manier waarop zou ik graag van jullie per mail ontvangen en wat mijn beltegoed op dit moment nu is.
Mijn mail;...

Uw ervaring

Nog geen ervaring met jullie.

Beste klant,

bedankt voor je reactie. Wij hebben zelf geen inzage in je gegevens, maar als je contact opneemt met de klantenservice van je provider, dan kunnen ze je daar verder informeren.

Ans Braun - Wemar

Ik vind het prettig om zelf over mijn tegoed te kunnen beslissen.

Ik had nieuwe beltegoed nodig.

Uw ervaring

Ging super snel en makkelijk.