8.3/10

Klant

Graag contact opnemen!

Uw ervaring

Betaald maar geen code ontvangen. Gebeld en ingesproken maar niks terug gehoord!

Normale klantrnservice geen antwoordapparaat

Beste klant,

Je hebt via een overboeking betaald. Dan duurt het iets langer voordat je je tegoed krijgt dan wanneer je via iDeal, PayPal of Creditcard betaald. We zien dat ons supportteam je aanvraag beantwoord heeft. Mocht je onze email niet hebben ontvangen, zou je ons dan opnieuw kunnen contacteren?

Duidelijke omschrijving producten

Omdat ik van een vriend op deze site kwam

Uw ervaring

Bestelling gaat meestal heel snel

Ik heb 4 nintendo eshop tehoed besteld en heb ze snel binnen gekregen alleen er ontbrak er 1. Kan het zo zijn dat het later komt? Of zijn jullie er misschien 1 vergeten

Arthuro

Even snel tijdens mijn tussen-thee'tje

Uw ervaring

Tijdens mijn "tussen-thee" even snel beltegoed opwaarderen. Werkt perfect, ik had mijn beltegoed al voordat mijn thee op was.

Meer tijd voor thee.

Milan

Out of beltegoed

Very gay-friendly. My chained husband and I likes it

No!

Omdat dit eerste is wat Google aangaf dacht ik zou wel legit zijn.

Uw ervaring

Besteld nooit geleverd gekregen!! Reageren ook niet op support mails, Mensen kijk uit voor deze website!

Beste klant,

je had op oudejaarsdag een betaling via overboeking gedaan. Tijdens de feestdagen duurt het iets langer dan normaal voordat je betaling dan binnen is. Voor toekomstige betalingen adviseren we je via iDeal, PayPal of Credit Card te betalen. Je hebt je tegoed dan binnen 1 minuut.

Celine

€25 Tegoed gekocht voor nintendo

Uw ervaring

Ik heb net tegoed gekocht voor mijn nintendo account en heb naar 50 minuten nogsteeds niks en krijg geen info dit geeft mij wel angst dat ik het nooit zal krijgen omdat er stond dat het binnen 1 minuut opgewaardeerd kan worden dit vind ik erg vervelend zou graag informatie willen over mijn bestellingen
(Update kreeg de code naar een paar uur later alsnog in mijn mail box, zou niet weten waarom dit zo was, toch nog een fijne koopevaring gehad.)

Zorg dat de bestellingen te zien zijn die de klant heeft besteld of in ieder geval een bevestiging sturen naar de e-mail

Reparatieshop/ mobiele

Ik dacht even opwaarderen
Heb mijn mail verkeerd ingevul
Ik heb gebeld en geschreven
Niets werkt
Ik heb nogniets van een opwaardeer coden ontvangen, ik heb wel betaald

Beter bereikbaar
Dan wel met echten mensen

Misschien handig, dat de opwaardeercode bij je afschrijving extra is te zien
Als het fout gaat

Beste klant,

naar dit emailadres is de code ook op 2018-12-20 14:01:05 verzonden. Een ander emailadres is ons niet bekend. Kunt u ons een email sturen vanaf uw juiste emailadres? Dan sturen we de code daar nog eens naar toe.

Keizer

Een snelle levering van een nitendo e-card (wat niet is gelukt)

Uw ervaring

Na een aantal uur wachtende op mijn bestelde e-card voor de nitendo switch niks gekregen en niks gehoord. Ik heb een e-mail gestuurd maar de reactie was aardig flauwtjes er was een storing dus het was niet mogelijk dus ik kreeg de keuze of mijn geld terug of wachten op de e-card.
In iedergeval geen e-card en twee dagen later nog steeds niks ontvangen.

Pas adverteren met een snelle service als je die daadwerkelijk ook kan verlenen en na kan komen.

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Er was inderdaad een probleem met je bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. Een uur na je contactopname heeft ons supportteam je hierover geinformeerd. Helaas beantwoordde je onze email pas ruim een dag later, wat de levering nogmaals vertraagde. Wij gaan ervan uit dat het hier een uitzondering betrof en doen ons best je volgende bestelling weer binnen 1 minuut te leveren.