Aaa

Opgelicht

Beste klant,

wat jammer dat je ontevreden bent. We hadden graag geweten waarom, zodat we kunnen werken aan een eventuele verbetering. Mocht je nog tips of vragen hebben, vul dan het contactformulier op onze website in.

Opwaarderen.nl

Ik werd gedwongen om het beltegoed op te waarderen was 6 maanden niet gebruikt het is een senioren telefoon wij hebben hem aan onze opa gegeven om bereikbaar te zijn en evt. dat hij een nood...

probe niet zelf beter te worden van de oplichting van anderen

Beste klant,

we begrijpen dat het erg vervelend is, dat de telefoon van opa gedeactiveerd werd. Dat is echter iets wat bij KPN zelf geregeld wordt. Wij van www.opwaarderen.nl leveren alleen het beltegoed.

gul karaca

Had beltegoed nodig

heb code niet ontvangen

code niet ontvangen

Beste klant,

direkt na je betaling, op 1 maart, maar ook als antwoord op je supportaanvraag op 4 maart, hebben we de codes naar je verzonden.
Controleer ajb je spamordner. Vind je daar ook niks, kun je dan opnieuw contact met ons opnemen. Eventueel vanaf een ander emailadres?

Netflix kaaartje van 15 euro gekocht en nog steeds geen mail gekregen

Beste klant,

direkt na je betaling, op 28 februari, maar ook op 1 maart hebben we je de code per email toegestuurd. Heb je bij ons wel het juiste emailadres aangegeven? Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, kun je ons dan opnieuw contacteren, misschien met een ander emailadres?

Herladen.be

Makkelijjk

fantastisch

nee

Geen speciale reden, gewoon n keer gegoogeld op opwaarderen itunes en toen ontdekte ik dat dat echt kon!

Uw ervaring

Superdesupersnel, nu ik dit weet ga ik geen saldotegoedbonnen meer kopen in de winkel natuurlijk.

Ik had wel eerder willen weten dat ik mijn saldo op zo'n makkelijke manier kon opwaarderen.

Omdat ik zag wat ik wou hebben

Uw ervaring

Ik heb 10 euro bundel gekocht met verwachting van 3GB maar heb maar 984 jb ontvangen zonder beltegoed erbij. Ik vind dit niet normaal qua bundel. Dit hoort yca niet

Geef wat er wat aangeboden is

Beste klant,

De door jou bestelde code is voor 1GB, daar geeft Lycamobile een Bonus bij op van 2GB. Blijkbaar heb je al iets van je tegoed gebruikt. Dat kun je bij Lycamobile navragen.

g ruschak

Een stront zaak is jullie lycamobile , niks waard al de tweede keer geld kwijt en zet er maar op als jullie ballen hebben!

Beste klant,

Je bent nu niet in contact met Lycamobile, maar met www.opwaarderen.nl. Controleer ajb waar je besteld hebt, want met jouw emailadres vinden we bij ons geen bestelling en ook geen supportaanvraag.

lisa jansen

ITunes tegoedkaart

Uw ervaring

Ik heb op jullie website een tegoed kaart gekocht, maar niet ontvangen.

Beste klant,

we hebben de code zojuist nogmaals toegezonden. Als geregistreerde klant vind je de code 24/7 terug in je account, onder bestelhistorie.

mennen

Vanuit spanje opgewaardeerd 15 euro all in international maar buitenlandsnummer is gesloten in weekend en kan de opwaardereingscode niet verzenden wel is van euro van de visa ingehouden hier klopt...

Beste klant,

Je kunt een Lebara code ook vanuit het buitenland opwaarderen. Bel daarvoor met het nummer +31684001244 en volg de instructies. Alternatief kun je de code activeren door *101*opwaardeercode# in te toetsen op je mobiele telefoon en dan te bellen.