8.1/10

Suzevisser1@hotmail.comyu

Ik kan niet de deur uit dus is dit simpel alleen jammer dat de 5=10euro niet klopt alleen 5EURO ER BIJ MAAR GING WEL SNELÝ

showmechann@gmail.com

D:5142694588

0556925437

Hassan

Ik heb een tweede telefoon voor mijn werk

Uw ervaring

Snel en de prijs/kwaliteit is prima

Meer info over andere mogelijkheden qua prijzen

joost

Leek me handig ,,maar blijkt totaal het tegenovergestelde

Uw ervaring

stoer op je website vermelden dat je binnen 29 sec je beltegoed ontvangt maar dat dan niet waar kunnen maken,, klantenservice die niet reageert,, slechter kan het volgens mij niet ,, heb ontzettend veel spijt dat ik dit gedaan heb en niet gewoon naar een winkel ben gelopen

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Joost,

We geven aan dat we binnen 1 werkdag reageren op je vragen.
Je had een vraag gesteld om 11.15 en kreeg een reactie om 16.04, allemaal op dezelfde dag.
Helaas was het product dat je had besteld niet op voorraad.
Onze excuses daarvoor.

Vriendelijke Groet,
Barry Groot

A.J.

Ik heb een beltegoed op mijn Telfort prepaiptelefoon besteld, maar ho maar het werkt voor geen meter. Ze zeggen dat ik contact moet opnemen met KPN. Stelletje boeven zijn jullie. Meldt dit van te...

Nee dus.

Niet innen als je net het juiste product kan leveren.

Rob

Wegens de prijs.

Uw ervaring

Steeds lukt het niet om op te waarderen..

An

Dacht dat dat handig zou zijn

Totaal niet

Sneller beltegoed sturen nadat ke hebt betaald, en niet pas de volgende dag. Reactie van de klantenservice mag ook veel vlotter, na een halve week pas reageren.

nvt

Beltegoed.......... zover kom ik niet eens. Lebara is niet telefonisch te bereiken. Wil je contact, dan gaat dat via het buitenland. Dus de communicatie is dus waardeloos. Door de vertaling.

Uw ervaring

Zie hierboven.......... moet nog herstellen van de uur durende chat sessie. Deze verliep zo traag / ingewikkeld / onduidelijk

Wat dacht je van een juiste klantenservice

Provoost tamara

Ik ben heel tevreden