d

JV

Niet weer

Ik ben mijn beltegoed van€15in 1keer kwijt hoe kan dit,voelt niet goed

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Eind november hadden we contact met je en hebben we de KPN code ter waarde van 15€ opnieuw aan je verzonden. Wij hebben geen inzicht in je verbruik. Daarvoor kan je het beste even... Beste klant, Eind november hadden we contact met je en hebben we de KPN code ter waarde van 15€ opnieuw aan je verzonden. Wij hebben geen inzicht in je verbruik. Daarvoor kan je het beste even contact opnemen met de KPN klantenservice. Met vriendelijke groet, Anne

Duiser

Makkelijk online opwaarderen

Gaat heb voor 15 euro opgewaardeerd maar heb maar 10 euro gekregen

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Extra beltegoed is een actie van je provider. Neem even met hen contact op mocht je hierover een vraag hebben. Met vriendelijke groet, Anne

Spangen coorporation

Makkelijk

snel en makkelijk

Fijn, bedankt!

Reactie Opwaarderen.nl:

Mocht je extra hulp nodig hebben, kunnen wij je via de klantenservice altijd helpen!

Nicole

Bedankt!

anoniem

Voor 4g

Uw ervaring

heb 1 bundel gekocht op de website. heb zeer duidelijk zelfs voor 1 betaald maar nogsteeds werd dubbel verstuurd en afbetaald. nu heb ik voor niks 2 maanden 4g terwijl ik dat niet eens wou. leuke... heb 1 bundel gekocht op de website. heb zeer duidelijk zelfs voor 1 betaald maar nogsteeds werd dubbel verstuurd en afbetaald. nu heb ik voor niks 2 maanden 4g terwijl ik dat niet eens wou. leuke bedrijf dit.

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemorgen! Wij hebben de bestelling nagekeken in ons systeem. Er is 2x een bestelling geplaatst, waardoor wij deze beide hebben geleverd. Mocht je de code voor de volgende maand willen gebruiken... Goedemorgen! Wij hebben de bestelling nagekeken in ons systeem. Er is 2x een bestelling geplaatst, waardoor wij deze beide hebben geleverd. Mocht je de code voor de volgende maand willen gebruiken kan dat uiteraard ook. Groet Opwaarderen team!

Kreeft

Goedkoop

zeer zeer slecht en waarom = 5e = 15 bel tegoed zoals vermeld
en niet de zaak bedonderen en 5e laten betalen en maar
heel slim uit eindelijk maar 10e tegoed te verkopen .
En ook geen...
zeer zeer slecht en waarom = 5e = 15 bel tegoed zoals vermeld
en niet de zaak bedonderen en 5e laten betalen en maar
heel slim uit eindelijk maar 10e tegoed te verkopen .
En ook geen nette excuus over deze valse voorlichting
IK WIL ALS NOG MIJN RECHT OP DE 5e DIE ACHTER GEHOUDEN IS.
Voorlopig geen aan aanbeveling gaan doen zeker niet

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Herman, wij hebben je support aanvraag gelijk behandeld. Extra beltegoed wordt altijd geleverd via de provider. Hopelijk hebben zij het voor je in orde gemaakt. Zo niet, wacht niet en... Goedemiddag Herman, wij hebben je support aanvraag gelijk behandeld. Extra beltegoed wordt altijd geleverd via de provider. Hopelijk hebben zij het voor je in orde gemaakt. Zo niet, wacht niet en contact ons via het contactformulier zodat wij contact opnemen met de leverancier. Groet opwaarderen team!

Monia

Doładowanie telefonu