Huub

Snelle service

Betrouwbaar, levert altijd

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt voor je feedback!

I

Omdat ik internet nodig had

Geen goede service

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag! Onze klantenservice heeft contact met je gehad. Hopelijk is het probleem opgelost. Groet opwaarderen team!

Manuela

Makkelijk

Bedankt!

Patty Hoogenberg

Om Netflix te kunnen kijken

gaat makkelijk en snel

Bedankt!

Jos

De kpn site was niet bereikbaar.

Ging makkelijk.

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je bij met tevredenheid bent geholpen!

G.

Eenmalige creditcard

Uw ervaring

Heb een eenmalige creditcard gekocht. Die ik blijkbaar moet gebruiken met een code wat niet vooraan werd aangegeven, waardoor ik nu mijn creditcard niet kan gebruiken. Je krijgt er geen 16 cijferige... Heb een eenmalige creditcard gekocht. Die ik blijkbaar moet gebruiken met een code wat niet vooraan werd aangegeven, waardoor ik nu mijn creditcard niet kan gebruiken. Je krijgt er geen 16 cijferige creditcard code bij!! Geld is weg !!!! Geen retour!!!!

Hi G.
Wij hebben je vraag beantwoord in je e-mail. Wij hebben nog geen reactie ontvangen. Hopelijk is het probleem inmiddels opgelost. Groet Opwaarderen team.

Niet

Bellen

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je tevreden bent!

Noah

Wilde een product kopen.

Uw ervaring

Schaamteloze klantenservice. Sturen je van het kastje naar de muur. In plaats van te erkennen dat ze onjuiste informatie over het product geven en de klant helpen, krijg je valse insinuaties om de... Schaamteloze klantenservice. Sturen je van het kastje naar de muur. In plaats van te erkennen dat ze onjuiste informatie over het product geven en de klant helpen, krijg je valse insinuaties om de oren. Ze zeggen dat ze niets kunnen betekenen, maar uiteindelijk konden ze het blijkbaar toch wel, maar vervolgens beschuldigen ze jou ervan dat je in de tussentijd al andere dingen geprobeerd hebt aangezien zij eerst zeiden niets te kunnen. Koop je product ergens anders, dit bedrijf is een schande.

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Noah, Je hebt ons gecontacteerd over een niet werkende voucher. Toen we navraag bij de leverancier deden, liet die ons weten dat je de voucher reeds geactiveerd had. Ik hoop dat je begrijpt... Beste Noah, Je hebt ons gecontacteerd over een niet werkende voucher. Toen we navraag bij de leverancier deden, liet die ons weten dat je de voucher reeds geactiveerd had. Ik hoop dat je begrijpt dat we in dat geval het aankoopbedrag niet terugstorten. Met vriendelijke groet, Finn van Opwaarderen.nl

P.K.Tenkorang

I need it

Uw ervaring

Please i buy credit cards but still I don’t reserve it please check it for me €25 credit on 26/11/2023

Reactie Opwaarderen.nl:

Goodmorning, we didn't receive a respond to your request. Our customerservice sent you an e-mail. Please check it and contact us again. Kind regards!

Renee Spaans

Ik wilde met een card kunnen betalen

Uw ervaring

Het lukt niet, ik heb een van 10 gekocht en een van 25 maar ze werken niet. Ik wil graag mijn geld terug op NL52INGB0004064063. alvast bedankt
Renee Spaans
IK WEET NOG STEEDS NIET WAAR...
Renee Spaans
IK WEET NOG STEEDS NIET WAAR MIJN GELD IS EN HOE IK HET KAN GEBRUIKEN. WAAROM HELPT U NIET GEWOON