Nadine

Eerste hit op Google

Uw ervaring

Het aankopen van opwaardering vh beltegoed via het ouderlijke mobiel gaat goed, maar het beltegoed op het mobiel vh kind "installeren" is niet gelukt, dus 15euro voor niets betaald.

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Nadine, wij hebben nog geen support aanvraag van jouw kunnen vinden in ons systeem. Graag zien we je vraag tegemoet in onze mailbox zodat we het probleem kunnen oplossen. Groet... Goedemiddag Nadine, wij hebben nog geen support aanvraag van jouw kunnen vinden in ons systeem. Graag zien we je vraag tegemoet in onze mailbox zodat we het probleem kunnen oplossen. Groet Opwaarderen team.

es

Beltegoed op

Uw ervaring

wel geld afgeschreven, geen beltegoed

Beste klant,
We zien dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Je had geen code gekocht, maar een directe opwaardering. Van je provider kregen we ook een positieve terugkoppeling. Denk eraan dat na boeking van de opwaardering vaak direct daarna je bundel of maandelijkse optie van het saldo afgeboekt wordt.
Wanneer je denkt dat je het tegoed niet hebt ontvangen, stuur ons dan een transactieoverzicht van alle bij- en afboekingen op je telefoonnummer vanaf 2 dagen voor de opwaardering.

Arianne

Nodig

Goedemiddag Arianne!
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service!

Nas

Betrouwbaar

Ga zo door

Beste Nas,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Sylke Jansen

Geen code ontvangen wegens verkeerd opgegeven mailadres

Uw ervaring

Zeer goede en snelle service

Beste Sylke,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service!

J. Sollman

Om te gebruiken om op te waarderen op Ouddorp mijn 10 euro is afgeschreven kon echter niet opwaarderen. Het bedrag retourneren s. v.p.

Uw ervaring

Slecht dat ik het geld niet kan opwaarderen

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag! Wat vervelend dat de opwaardering niet gelukt is. Wij kunnen geen aanvraag vinden in ons contactformulier. Je kan ons contacten via het contactformulier zodat we het probleem zo snel... Goedemiddag! Wat vervelend dat de opwaardering niet gelukt is. Wij kunnen geen aanvraag vinden in ons contactformulier. Je kan ons contacten via het contactformulier zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Groet Opwaarderen!

J C van Meurs

Via T-mobile

Uw ervaring

zeer slecht, kosten en het slechtste: ik heb geen e-mail gekregen en zeker gee 50 E tegoed erbij gekregen. Graag actie: jcvanmeurs@gmail.com

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag! Wij hebben geen bestelling kunnen vinden onder je e-mailadres. Je kan ons contacten via het contactformulier zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Groet...
Groet opwaarderen!

Ali

Gemakkelijk zijn

Eerste

Beste Ali,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Stolk

Beltegoed bijna op

duidelijk

Reactie Opwaarderen.nl:

Hopelijk heb je met tevredenheid bij ons je extra beltegoed aangeschaft en kan je er gebruik van maken. Groet Opwaarderen team!

Travision

Gemak

Beste klant,
Bedankt en we wensen je een fijne dag toe!