Nina

??

Uw ervaring

Verkeerde provider gekozen en naa contact met klantenservice snel geholpen! Nogmaals hartelijk bedankt voor de snelle reactie. Nina

Beste klant,
Goed om te horen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen.

Braakensiek

Gemakkelijk

Goede ervaring

Fijn dat je tevreden bent met onze service! Groet Opwaarderen.nl

N

Ben klant van lyca

Super slechte service!!!

Beste mevrouw Z,
Wij hebben voor u Lycamobile gecontacteerd. U heeft de door ons geleverde code met succes geactiveerd op telefoonnummer 0686xxxx76 en wel op 25-01-2024 08:00 uur.
Met...
Beste mevrouw Z,
Anne

Randy Wintjes

Mijn to go website voor betrouwbare nintendo eshop kaarten

Uw ervaring

Ja top. Supersnel, overzichtelijk, geen gedoe en geen extra kosten. (bij de door mij bestelde kaarten althans) Van andere tegoeden weet ik het niet. Afijn. Erg blij met opgewaardeerd

Beste klant,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Japan Fans

Bij odido zelf is het moeilijker

topper

Beste klant,
Bedankt en we wensen je een fijne dag toe!

Paul Tromp

U bent 1 van de aanbieders, verder geen bepaalde reden

Uw ervaring

Zeer slecht, kocht vanochtend een steamcard ter waarde van €10, maar kreeg niks geleverd, helemaal geen email en code van de kaart. Heb deze echter wel afgerekend via mijn bank, dus ik baal als een... Zeer slecht, kocht vanochtend een steamcard ter waarde van €10, maar kreeg niks geleverd, helemaal geen email en code van de kaart. Heb deze echter wel afgerekend via mijn bank, dus ik baal als een gek, kaart code was bedoeld voor een kennis als verjaarskado

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Paul, we zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, hopelijk ben je met succes geholpen! Groet!

Bedankt pik

Had een vouchers nodig

Uw ervaring

nu bestell ik en betaal ik krijg alle bewijzen behalve de code bel ik naar hun want ze zijn elke dag bereikbaar lrijg ik een autostische nummer kom op

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemorgen! We hebben je code nogmaals toegestuurd via je e-mailadres. Hopelijk heb je ze in goede orde ontvangen. Vriendelijke groet! Opwaarderen.nl

Lebara

Iemand helpen

Waardeloos

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemorgen! Je hebt contact gehad met onze klantenservice, hopelijk is alles naar wens verlopen. Mochten er nog vragen zijn kan je ons altijd bereiken. Vriendelijke groet Opwaarderen.nl

Kersten

Opgelicht!

Uw ervaring

De bankrekening van dit bedrijf wordt gebruikt door een oplichter op Marktplaats! Wees gewaarschuwd!

Reactie Opwaarderen.nl:

Dag Kersten, je bent door onze klantenservice geholpen. Hopelijk is alles duidelijk over deze fraude zaak. Mocht je nog vragen hebben, stuur ons dan gerust nogmaals een mail zodat we je kunnen... Dag Kersten, je bent door onze klantenservice geholpen. Hopelijk is alles duidelijk over deze fraude zaak. Mocht je nog vragen hebben, stuur ons dan gerust nogmaals een mail zodat we je kunnen helpen. Groet!

Dick

Makkelijk

Ging snel

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt Dick! Fijn dat je tevreden bent met onze service :)