Maia

Ik had beltegoed nodig

Uw ervaring

Ik heb een lycabundle van €30 gekocht, kreeg een 12 cijferig code inplaats van 13

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Maia, we zien dat de klantenservice de informatie heeft toegestuurd die je nodig hebt. Hopelijk ben je geholpen en kan je gebruik maken van je beltegoed. Groet Opwaarderen!

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Joey, hopelijk blijf je tevreden met onze service!

pagie

Ik dacht dat dit makkelijk was

Uw ervaring

Na "aankoop" van beltegoed moet ik verder per telefoon.Dat wil ik juist niet want ik kan die telefoon niet verstaan! Hoe kan ik nu met de toegezonden code toch het beltegoed verhogen?

Goedemiddag Pagie,
Via deze link kan je alle opwaardeer instructies vinden. https://www.opwaarderen.nl/opwaardeerinstructies hopelijk zal dit je verder helpen.
Groet Opwaarderen.nl

Nooit meer

nooit meer

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Jay, wij hebben geen aanvraag in onze support gekregen via jouw e-mailadres. Wij zouden het waarderen als je ons laat weten wat het probleem is zodat we het samen kunnen oplossen. Groet... Goedemiddag Jay, wij hebben geen aanvraag in onze support gekregen via jouw e-mailadres. Wij zouden het waarderen als je ons laat weten wat het probleem is zodat we het samen kunnen oplossen. Groet Opwaarderen.nl

Odenkirchen

Opwaardeeen

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt voor je feedback!

Herladen.com

Ik koop ik krijgt snel kaart

Ne

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag, we zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, we hopen dat je tevreden bent! Het foutje in je e-mailadres was de oorzaak dat je code niet was binnen gekomen. Hopelijk heb... Goedemiddag, we zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, we hopen dat je tevreden bent! Het foutje in je e-mailadres was de oorzaak dat je code niet was binnen gekomen. Hopelijk heb je nu gebruik kunnen maken van je code. Groet Opwaarderen!

Houda

Bundel

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je tevreden bent met onze service! Groet Opwaarderen.

Nick

Op het eerste oog een goede site

Uw ervaring

Gezien alle reviews denk ik dat ik kan fluiten naar mijn Nintendo bon

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Nick, we zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. De code is nogmaals naar je email verstuurd. Hopelijk kan je met plezier gebruik maken van je code. Groet Opwaarderen.

NVT

Weet ik niet

ging van zelf

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag, wij kunnen niet achterhalen wat het probleem is. Via ons contact formulier kan je je vraag stellen en zullen we je zo snel mogelijk helpen. Groet Opwaarderen.nl

Arend

Dacht dat het snel en makelijk zou zijn om gamepass aan te schaffen

Uw ervaring

Langzaam, geen goede service, had evengoed naar de mediamarkt kunnen lopen

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Arend, we zien dat je contact hebt gehad met de klantenservice, hopelijk is alles opgelost! Groet Opwaarderen.nl