Dedre Ziekenoppasser

Snel en maklijk

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je tevreden bent met onze service! Veel plezier met je aankoop!

P laborde

X box gamepass

Uw ervaring

Ik heb betaald en geen x box gamepass gekregen en wel vragen of alles naar wens is gegaan . Wat denk je zelf

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste P, Je had de E in je emailadres vergeten. Daardoor ontving je de code niet direct. Wij hebben de code inmiddels naar je correcte emailadres verzonden. Met vriendelijke groet, Anne

A.m

Uit nood bij sterfgeval

Uw ervaring

16cijferige code werkt niet en ik word afgescheept.
Inmiddels heeft een andere medewerker het opgelost naar tevredenheid

Reactie Opwaarderen.nl:

Dank voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak met de code. We zijn blij dat het probleem is opgelost. We zullen ervoor zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt!

M.m

Kroatie

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt voor je feedback!

Lamine Baldi

Ik heb mijn beltegoed niet gekregen

slech

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Lamine, onze klantenservice heeft je code opnieuw naar je toegestuurd. Vanwege een fout in je e-mailadres heb je de code in eerste instantie niet ontvangen. Hopelijk heb je het nu volledig binnen... Hi Lamine, onze klantenservice heeft je code opnieuw naar je toegestuurd. Vanwege een fout in je e-mailadres heb je de code in eerste instantie niet ontvangen. Hopelijk heb je het nu volledig binnen gekregen. Groet, opwaarderen.nl!

Jakub

League of Legends gift card

Uw ervaring

I bought card which is not working so actually I got scammed by them. While I reached support they told me that is not their problem their code is working and I must fix problem of not working code... I bought card which is not working so actually I got scammed by them. While I reached support they told me that is not their problem their code is working and I must fix problem of not working code from their site by myself, so hope you guys read this and will never buy from them because it’s clearly scam.

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Jakub, the customer service has received your request and sent you the details to fix the problem. Hopefully it did work out. If not, send them another ticket so they can help you again. Kind... Hi Jakub, the customer service has received your request and sent you the details to fix the problem. Hopefully it did work out. If not, send them another ticket so they can help you again. Kind regards Opwaarderen!

Theo de Buysscher

Om een vriend te helpen

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt voor je feedback!

Panther

Werk

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je tevreden bent met onze service!

Tom

Heb beltegoed nodig

Uw ervaring

na de aankoop schrijf ik over automatische incasso, iets wat ik niet wilde. Nu weet ik niet hoe ik deze onzin kan uitschakelen. Dit is oplichting en afpersing van de klant voor extra kosten! Een... na de aankoop schrijf ik over automatische incasso, iets wat ik niet wilde. Nu weet ik niet hoe ik deze onzin kan uitschakelen. Dit is oplichting en afpersing van de klant voor extra kosten! Een schandaal!

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Tom, wij kunnen geen bestelling bij ons vinden onder je e-mailadres. We adviseren je om ons contactformulier in te vullen, wij zullen je binnen 24 uur proberen te helpen! Groet... Goedemiddag Tom, wij kunnen geen bestelling bij ons vinden onder je e-mailadres. We adviseren je om ons contactformulier in te vullen, wij zullen je binnen 24 uur proberen te helpen! Groet Opwaarderen.nl

Luccas

Omdat ik beltegoed nodig hebno

Uw ervaring

Ik heb mijn bundel niet binnen gekregen

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Luccas, de klantenservice heeft je code opnieuw naar je toegestuurd omdat je een foutje had gemaakt in je e-mailadres waardoor de mail niet is aangekomen. Hopelijk heb je de code in... Goedemiddag Luccas, de klantenservice heeft je code opnieuw naar je toegestuurd omdat je een foutje had gemaakt in je e-mailadres waardoor de mail niet is aangekomen. Hopelijk heb je de code in goede orde ontvangen. Groet Opwaarderen.nl