Taha

Direct beltegoed

Top

Beste Taha,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service!

Singh

Good experience in the past.

Now upgrading is complicaterd

J. Bosman

Goede aanbiedingen en vlot geregeld.

Uw ervaring

Ik had een fout gemaakt met het emailadres. Na het invullen van het contactformulier met als bijlage de betaling kreeg ik binnen 12 uur antwoord inclusief de opwaardeer code. Top. Netjes hoor.

Mo

Dacht dat ik snel geholpen was met beltegoed

Slechte ervaring 2 keer betaald voor beltegoed maar tot heden niks ontvangen

Beste Mo,
Beste Mo,
We hadden je support aanvraag per e-mail beantwoord. Controleer of deze e-mail in je spam folder zit. Doordat je een fout e-mailadres had gegeven werd je bestellingen niet geleverd. Als je onze e-mail niet in je spam kan vinden, stuur ons nog een keer een e-mail. We staan klaar om je te helpen.

P

Uw ervaring

Slecht. Verkeerde code gekocht en m’n geld kwijt

Beste Pieter,
We betreuren eventuele ongemakken die je hebt ervaren met betrekking tot de PCS-code die je hebt gekocht.
We begrijpen je frustratie en bieden onze excuses aan voor eventuele...
Beste Pieter,
We begrijpen je frustratie en bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring over de beschikbaarheid van PCS-creditcards. We willen klanten die vertrouwen op PCS-codes voor hun transacties graag van dienst zijn. Hoewel PCS op dit moment mogelijk geen nieuwe creditcards uitgeeft, blijven we PCS-codes aanbieden voor bestaande kaarthouders.
We raden aan om de website van PCS in de gaten te houden voor updates over wanneer PCS-creditcards weer beschikbaar zullen zijn.

Cilla

Snel en gemakkelijk

Uw ervaring

Fijne service. Ze staan goed voor je klaar en probleem is snel opgelost. Alleen jammer dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.

Beste Cilla,
bedankt voor je feedback en goed om te horen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen!

Pinas

Om mij telefoon op te waarderen

Beste klant,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Gokhan

Nederlandse verkoper

Uw ervaring

Snel en makkelijk aankoop.

Beste Gokhan,
Bedankt en we wensen je een fijne dag toe!

Janneke

Makkelijk opwaarderen voor onze zoon

Uw ervaring

Gaat zeer snel en gemakkelijk

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn, ik hoop dat hij geniet van onze service! Groet Opwaarderen!

Ronald

Snel

Beste klant,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!