Deskundigheid
Nazorg
Communicatie
9.5/10

H. Koffeman

Binnen ons gezin zijn er vier brildragers, en alle vier en bril van Kale opticien. We zijn dan ook zeer tevreden over de kwaliteit en service van Kale! Altijd vriendelijk en bereid om mee te...

Eerlijk advies, ruime keus en perfecte service!

Michel

Ik kom al jaren bij Kale, en altijd netjes geholpen. Ik ben dan ook zeer te vrede.

Ik heb maar 1 tip, blijf zo doorgaan

Prima service, een zeer uitgebreide collectie en personeel met veel kennis van zaken. En niet te vergeten, erg lekkere koffie!

Koek bij de koffie;)

Al jaren worden we na tevredenheid behandeld. Deskundig, goed advies en service.

Bij problemen ook na meer dan een jaar staan ze kosteloos klaar

Vakkennis, goede service en een zeer uitgebreide collectie monturen.

Goede service.
Hele goede koffie

Koek bij de koffie;)

Ton van Geldrop

Ik had een computerbril nodig en vanuit mijn bedrijf kon ik kiezen uit een aantal opticiens. Ik heb de bril aangeschaft en kon er eigenlijk niet door kijken alles was wazig. Dus terug met de bril...

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt en belooft. Bovenstaande heeft in mijn ogen niet de schoonheidsprijs.

Reactie Optiek Kale:

Geachte heer Geldrop,

We hebben al via de mail contact gezocht. Ook via deze weg nogmaals onze reactie:

Allereerst ons welgemeende excuus dat de communicatie niet is gegaan zoals het hoort.
Uiteraard is de bril direct teruggestuurd naar de leverancier, op de datum dat u terug bent geweest met de bril. Gezien dit een externe partij is en wij alleen een soort tussenpersoon zijn kunnen de levertijden van deze leverancier soms erg lang zijn. Drie weken levertijd is in dit geval vrij normaal bij beeldschermbrillen. Dit blijkt nu ook met uw bril aan de hand te zijn. Zoals gisteren gezegd is de bril waarschijnlijk eind deze week klaar. Er werd wel degelijk gewerkt aan uw bril, maar daar hadden wij u natuurlijk van op de hoogte moeten houden.

Optiek Kale Nunspeet

Erik

Recent heb ik mijn eerste bril laten aanmeten bij Optiek Kale. Ik werd warm ontvangen en professioneel geholpen. Optiek Kale beschikt over een groot assortiment moderne brillen. Het personeel hielp...

Het personeel van Optiek Kale heeft enorm veel kennis zaken.

Meubel outlet

Wij zijn zeer tevreden over kale.

Machiel knepper

Zeer fijn, goed personeel nemen de tijd voor je.

Nemen de tijd, goede service en nazorg

Uitstekend geholpen. Ze weten waar ze over praten. Een goed advies gekregen voor mijn multifocaal glazen wat goed bij en mijn werk past. Bedankt