Do Vogelzang

Zeer positief! Duidelijk en veel aanbod!

Jessica Kolkman

Ik heb oppasland nog niet heel lang gebruikt maar ik vind het wel heel erg fijn en overzichtelijk. Het maken van een account van ook niet moeilijk en dat vond ik ook heel echt handig. dus is vind... Ik heb oppasland nog niet heel lang gebruikt maar ik vind het wel heel erg fijn en overzichtelijk. Het maken van een account van ook niet moeilijk en dat vond ik ook heel echt handig. dus is vind oppasland heel handig en fijn om te gebruiken.

daniel

Leuke site en heel interessant

Acelya en selina

Wij zoeken nog kinderen om op te passen

Johanna

Snel en duidelijk

Suus Hermeler

Heel teleurstellend

Reactie Oppasland:

Beste Suus,
Beste Suus,
We hebben inmiddels contact met je gehad en helaas ben je niet tevreden omdat je gebruik wilt maken van het Oppasland platform zonder hierbij een Premium Account aan te hoeven schaffen. Je hebt helaas dan ook nog geen oordeel kunnen geven over Oppasland zelf, maar enkel over de betaling die hierbij hoort.
We hebben je uit proberen te leggen, dat wanneer je zelf een eerste reactie wilt versturen je inderdaad een Premium Account nodig hebt maar, dat je gratis kunt reageren op berichten die je ontvangt van andere gebruikers. Je hebt dus niet in alle gevallen een Premium Account nodig om het platform te kunnen gebruiken.
We vinden het spijtig dat je niet tevreden bent met deze werkwijze en dat je ons om deze reden een 1 ster review geeft.