Niels Greeve

Fijn dat ik telefonisch een bestelling kon doen en advies kreeg over te bestellen materialen.

op de site duidelijk aangeven dat je voor advies en hulp bij de bestelling kan bellen. Hiermee onderscheid je je van andere aanbieders.

marc koevoets

Spullen werden conform afspraak geleverd. Alles goed ontvet en gewichten geplaatst op de beugels gedurende 3 dagen. Foto hangt nog steeds!

doekje met wasbenzine meeleveren. Indien de koper geen wasbenzine is huis heeft wordt dat mogelijk "vergeten".
Mogelijkheid bieden om minder te bestellen.

Stijn Vanoverbeke

Niets op aan te merken. Perfecte rappe service. En vriendelijke medewerkers die klaar staan om je te helpen.

Alles perfect in orde

Frans Van Geyt

👍

Arjen Duursma / Kinderopvang Gans Anderz

Prachtig materiaal snel geleverd

Geen, want geheel tevreden

Ien Verduin

Is oké

Ik moest een aantal kleine dingen bestellen, Twister ophangset,, bij Karwei hebben ze dit merk maar niet de juiste. Nu moest ik voor 30 euro bestellen, moest dus meer bestellen dan ik nodig had, dat... Ik moest een aantal kleine dingen bestellen, Twister ophangset,, bij Karwei hebben ze dit merk maar niet de juiste. Nu moest ik voor 30 euro bestellen, moest dus meer bestellen dan ik nodig had, dat is wel jammer.

Trees Ruigrok

Prima geholpen

nvt

Nousja Sentjens/ODMedia

Snel correct en goede kwaliteit

C Mol

Slecht

Brievenbuspakketjes kosten € 4,85 ipv € 7,95 die rekening is gebracht

Reactie Ophangsystemen.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Helaas zijn de kosten voor de brievenbuspakketjes ook de verzendkosten die wij kwijt zijn aan PostNL.

Harry Lambregts

Top