Ik ben goed geholpen door de ondersteuning vanuit Operam
Inhoud van de geboden dienstverlening
Contactverloop

Tim kool Drogisterij lisette hoofddorp

Prima verzorgde dag

We werken in een kleine groep en dat is zeer fijn .

Unidex B.V.

Ik heb het altijd prettig gevonden om BHV te blijven te herhalen. Meneer heeft ons goed ons geheugen opgefrist. Helaas Vond ik een halve dag te kort. We konden niet alles bespreken wat ik wel...

Heel sterk vond ik het programma met vragen die je via je telefoon moest beantwoorden. Op deze manier word je geheugen goed getest en hou je de herhaling BHV wat vlotter.

Ontwikkel het programma met vragen op je mobiel verder! Het maakt de herhaling boeiender en zo blijft alles wat je geleerd hebt beter in je hoofd zitten!!

Michelle Gerlach

Ik ben cursist. Mijn leidinggevende heeft het contact gehad met Operam. Daar kan ik niet zoveel over zeggen. Daar heb ik allemaal een '5' ingevuld.

Mijn feedback gaat over de cursus...

Lunch was goed geregeld, net als de rest van de catering.

Trainer: Ik merkte aan de trainer dat hij een enthousiaste man is, die graag wil! Dat is leuk om te zien.

Algemeen:
Cursus was van 09:00 - 16:30, echter de trainer was te laat dus we begonnen rond 09:30 en waren om 15:00 klaar.
Balans theorie en praktijk was teveel gericht op de theorie.

Trainer:
Ik heb ervaren dat de kennis van de trainer over de onderwerpen niet erg diep was:
-Wist niet alle antwoorden op vragen en kwam hier ook niet later op terug
-Had zelf niet echt ervaring met EHBO of BHV gebeurtenissen. Dat vond ik jammer omdat het onderwerp niet echt leefde daardoor.

En ook de manier van trainen vond ik nog niet sterk
-Hij was erg snel afgeleid en reageerde op prikkels (bijv. de waterkoker), hierdoor was het erg warrig en chaotisch
-Hij luisterde niet naar de cursisten en stelde veel dezelfde vragen (bijv. over de locaties van Rituals) waardoor er vaak herhaling was
-Maakte erg veel grapjes, wat soms leuk was, maar vaker afleidend.
-De theorie die hij behandelde werd voorgelezen vanaf zijn laptop, ging niet dieper in op de inhoud.

Persoonlijk
-Hij maakte een aantal grapjes over homo’s wat ikzelf niet erg prettig vond
-We zouden nog informatie krijgen vanaf de slides (daarom heb ik niet alles opgeschreven) maar nog niets ontvangen

Reactie Operam HR advies:

Beste Michelle,

Hartelijk dank voor jouw oprechte en eerlijke terugkoppeling. Wij zijn hier blij mee want op deze manier kunnen we onze kwaliteit verbeteren en zaken oppakken!
De trainer die jij gehad hebt tijdens de training is welliswaar volledig gecertificeerd op alle onderdelen maar het klopt dat hij nog in ontwikkeling m.b.t. het opdoen van leservaring. Wij hebben deze feedback met hem besproken zodat we zijn kwaliteit kunnen verbeteren. Het maken van de grapjes is zeker niet kwetsend of vervelend bedoeld geweest en hij biedt daar dan ook zijn oprechte excuses voor aan!
Wij vinden het uiteraard altijd spijtig als iemand de training minder goed ervaren heeft en willen je dan ook graag een tegemoetkoming aanbieden. Wij zullen jou deze doen toekomen per email.
Hartelijke groet, Team Operam

Zeilschool Aalsmeer

Super goed.

De lerares was echt top!
Ze zorgde dat je aandacht erbij bleef. De lotus erbij was echt een toevoeging.

Dat dieetwensen vooraf doorgegeven kunnen worden voor de lunch.

Prima en duidelijk

kleine groep

Veenova

Ik vond het een erg goede cursus, humor waar dat kon maar serieus op de momenten dat het nodig was. Heldere uitleg en goede en uitgebreide praktijkoefeningen. Ruimte voor specifieke vragen. Niet het...

Operam Opleidingen richt zich op het geven van opleidingen op het gebied van onder andere logistiek, transport en veiligheid voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Ik heb mijn BHV cursus succesvol en met veel plezier afgerond en ga nu voor mijn VCA!

Kan op dit moment geen verbeterpunten of tips verzinnen, ik kan alleen zeggen ga zo door!

Informatief, grondig.

De afwikkeling door Operam was vlotjes, de docent zorgde dat je goed bij de les bleef, en er zat genoeg humor in de presentatie dat hij goed bleef hangen.

Iets beter presentatiemateriaal zou een pre zijn. Koop eens een nieuwe beamer voort die man.

Linda

Prima, wordt meegedacht over oplossingen en zijn vooruit plannend

Ze nemen zelf contact op wanneer er een licentie verloopt. Erg fijn.

n.v.t.

Annette Steeninga (Bakken Barendrecht)

Wij hebben op de zaak een BHV training van Operam gehad. Ontzettende leuke dag gehad en er is een goede basis gelegd. De docent dacht ook goed mee over de zaken waar wij in onze branche mee te maken...

De snelle en heldere communicatie. Leuke dames op
Kantoor die dienstverlenend zijn ingesteld. Super docent die wij hadden.

Kan zo niets bedenken.

De instructrice was echt heel erg leuk! Complimenten aan haar (ben even haar naam kwijt). Toen er toch minder mensen waren werd de factuur netjes aangepast.