Ik ben goed geholpen door de ondersteuning vanuit Operam
8.5/10
8.3/10
Inhoud van de geboden dienstverlening
8.5/10
Contactverloop

Veenova

Ik vond het een erg goede cursus, humor waar dat kon maar serieus op de momenten dat het nodig was. Heldere uitleg en goede en uitgebreide praktijkoefeningen. Ruimte voor specifieke vragen. Niet het...

Operam Opleidingen richt zich op het geven van opleidingen op het gebied van onder andere logistiek, transport en veiligheid voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Ik heb mijn BHV cursus succesvol en met veel plezier afgerond en ga nu voor mijn VCA!

Kan op dit moment geen verbeterpunten of tips verzinnen, ik kan alleen zeggen ga zo door!

Informatief, grondig.

De afwikkeling door Operam was vlotjes, de docent zorgde dat je goed bij de les bleef, en er zat genoeg humor in de presentatie dat hij goed bleef hangen.

Iets beter presentatiemateriaal zou een pre zijn. Koop eens een nieuwe beamer voort die man.

Linda

Prima, wordt meegedacht over oplossingen en zijn vooruit plannend

Ze nemen zelf contact op wanneer er een licentie verloopt. Erg fijn.

n.v.t.

Annette Steeninga (Bakken Barendrecht)

Wij hebben op de zaak een BHV training van Operam gehad. Ontzettende leuke dag gehad en er is een goede basis gelegd. De docent dacht ook goed mee over de zaken waar wij in onze branche mee te maken...

De snelle en heldere communicatie. Leuke dames op
Kantoor die dienstverlenend zijn ingesteld. Super docent die wij hadden.

Kan zo niets bedenken.

De instructrice was echt heel erg leuk! Complimenten aan haar (ben even haar naam kwijt). Toen er toch minder mensen waren werd de factuur netjes aangepast.

Holland Lift International BV, Edwin Broekhuizen

Vlotte en duidelijke afhandeling. Goed anticiperend op onze vraag.
Goede dienst voor zeer nette prijs.

De instructeur speelde uitstekend in op de bedrijfssituatie.
Leuke, begrijpelijke manier van instrueren.
Alle deelnemers werden actief betrokken.
Instructeur gaf tips hoe onze BHV te verbeteren.

Lis Karsten

Tijdens de basiscursus BHV heb ik de praktijkgerichte aanvaring als zeer positief ervaren! De instructeur was duidelijk en helder in zijn uitleg en geen vraag was te vreemd.

De training rondom reanimatie en wat te doen rondom vuur was voor mij persoonlijk zeer leerzaam en werden deze zo gepresenteerd alsof ze in het echt gebeurde met een echt slachtoffer. Dit maakte de situaties echter en zo ook met als einddoel dat het in een daadwerkelijke situatie gemakkelijker op te pakken valt.

Incompany heftruck cursus.

Docent speelt goed in op de situatie en geeft direct tips die gebruikt kunnen worden binnen de organsiatie

Catawiki

Kort maar krachtig, maar ook niet goed.

Makkelijk geregeld en flexibel.

- de BHV training was van slechte kwaliteit. De training zou in het Engels zijn maar er speelde een grote taalbariere een rol, van zowel de docent als de filmpjes en de presentatie. Daarnaast was een ruimte geregeld door Operam die veel te klein was om te oefenen. De lunch werdt door deelnemers als slecht beoordeeld en de docent maakte een paar cruciale fouten op het gebied van kennis van de BHV. - Daarnaast was 1 dag training toch te kort voor veel mensen om een zeker gevoel te hebben over de stof. Kortom de kantjes worden ervan af gelopen.

Tim kool Dio lisette hoofddorp

Prima verzorgd