OpdeZon

Het adviestraject van OpdeZon

Leefomgeving BV

Prettig en deskundig

New Dutch Engineers BV

Hoge kennis & kunde op vakgebied. Accuraat!

Heldere communicatie en goede service. Goede kwaliteit.

Tips of verbeterpunten

Ik heb geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Roland - Deventer

Prima begeleiding en eigenaar Paul denkt echt met je mee

Paul van Op de Zon hield voor mij de wettelijke ontwikkelingen in de gaten en heeft me op het juiste moment het juiste advies gegeven. Het installeren verliep, ondanks de complexe plaatsing verspreid over 3 daken, heel goed. Ik kan online en real-time de energieproductie per paneel monitoren. Een klein 'probleempje' in de fabriekssoftware van de omvormer werd supersnel opgelost, doordat de fabriek op afstand in mijn systeem kon inloggen en een nieuwe softwareversie kon plaatsen.
Ik had meerdere offertes aangevraagd en systemen laten berekenen, en de offerte van Op de Zon was qua prijs / kwaliteit verhouding gewoon de beste.

Tips of verbeterpunten

start een ambassadeursprogramma waarin bestaande klanten beloond worden als ze een nieuwe klant aanbrengen.

Rob Munnig Schmidt/RMS Acoustics & Mechatronics

Positief met deskundige begeleiding in het aankooptraject en perfecte installatie incl timing

Deskundigheid

Tips of verbeterpunten

Prima en duidelijke dienstverlening, advies en installatie.

Tips of verbeterpunten

Tips over onderhoud en dagelijks gebruik zouden handig zijn. Of punten waar je als gebruiker alert op moet zijn.

Van 1e contact tot installatie alles tot in de puntjes geregeld!

Een zeer professioneel advies gecombineerd met een uitgebreide rapportage en een strakke planning zorgde voor een tevreden klant!

Prima service

Persoonlijk kontakt en service achtera

Arie

Wij hebben ons hele dak vol laten leggen met zonnepanelen met OpdeZon; totaal 32 stuks. De installatie draait nu 3 jaar op volle toeren. Wij zijn heel erg content met ons systeem. Dankzij OpdeZon.

Op maat advies; Nieuwste technologie met scherpe prijzen. Zeer klantvriendelijk en snel.

Tips of verbeterpunten

Meeblijven groeien in deze dynamische markt.

laadkabelfabriek.nl

OpdeZon heeft 7,48 kw piek aan zonnepannelen op het dak geplaatst. Prettig zowel tijdens de offerte fase als tijdens de aanleg.

Zeer deskundig. Volop meedenken over alle aspecten. Goede afterservice

Goed.

Meedenken over fiscale mogelijkheden als sterke pre ervaren.

Tips of verbeterpunten

Voortschrijdend inzicht inzake laadpunt leert dat wellicht 3-fase installatie gunstiger was geweest.
Daar is destijds niet over gesproken.