OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Zeer goede ervaring. Goed advies en installatie van de panelen, omvormer en laadpunt.

Compleet advies. Zowel t.a.v. het laadpunt, de zonnecellen als de omvormer, waarbij goed aandacht voor de combinatie van alles.
Er wordt garantie gegeven op een minimale op een minimale opbrengst.
Uitkomsten en verwachtingen waarop het advies is gebaseerd, komen nu een jaar later heel goed overeen. (in de praktijk zelfs beter)
Bij vragen, snel en goede respons.

Voor mij geen.

Azienda Alberto

Positieve ervaring in zowel de advisering als levering & installatie. Zorgvuldige werkwijze en kwalitatief hoogstaande aflevering.

De combinatie van goed advies op gebied van de fiscale aspecten (beter dan mijn eigen accountant) and de technische aspecten.
Daarnaast was OPdeZon in staat om een specifieke oplossing voor mijn situatie (een overkapping van een carport) te leverven die ik elders niet heb kunnen vinden.

Tips of verbeterpunten

Vooraf iets meer informatie verschaffen over het systeem van online monitoren van de installatie. Ik was achteraf verrast door het feit dat alle data alleen beschikbaar is via een server van de converter leverancier en niet direct op de converter uit te lezen is.

Mijn ervaring is in een woord te vatten: uitstekend!

Professioneel advies - goede service - snelle montage

Tips of verbeterpunten

Zou het zo niet weten. Overall prima!

Sander

Heel prettige ervaring met dit bedrijf. Erg goed geïnformeerd in het voortraject. Nooit het idee gehad dat de vragen die ik stelde (en dat waren er veel) als vervelend werden beschouwd. De...

Toegankelijkheid, openheid, meedenken, deskundigheid, professionaliteit, sympathiek, goede prijs kwaliteit verhouding.

eddy leroy

Service en opvolging zijn uitstekend

houden rekening met de situatie, en melden wat er moet aangepast worden zowel technisch als bouwkundig.
En zijn dus niet louter uit op directe verkoop.

weet niks

Meedenkend, pragmatisch en met een focus op de beste oplossing voor de klant, super!

Meedenkend, pragmatisch en met een focus op de beste oplossing voor de klant.

Tips of verbeterpunten

Arjen Wierikx / MarYen B.V.

Prima ervaring. Voor herhaling vatbaar.

Meedenken, snel schakelen, pro-actief handelen

Tips of verbeterpunten

Out-of-the-box zon en EV charger aanbieden

Goede heldere uitleg. Misschien een toekomstige leverancier.

Goed vindbaar op internet, goede opvolging van mail en telefoontjes. Begeleiding van het proces van begin tot eind is goed. Geen gedoe en goede afspraken gemaakt. Meteen na overeenstemming wat het meest wenselijk is 2 afspraken gemaakt: een voor het inmeten van wat en hoe en een afspraak voor de daadwerkelijke installatie. Bij het inmeten goed overleg gehad waar de draden zouden moeten lopen en hoe het eruit zou komen te zien. Professioneel. De installatie van 18 panelen plus laadpaal en de indeling van de meterkast en installatie van de omvormer op zolder was binnen 7,5 uur rond met 3 man. Top gewerkt en aardige mannen.

Tips of verbeterpunten

Het geld vragen voor het samenstellen van een offerte vind ik niet echt meer van deze tijd (95 euro ex BTW is daarvoor best aan de prijs). Na accepteren offerte zou het moeten vervallen zou mijn suggestie zijn. Verder werd ik gevraagd foto's te maken van de situatie in mijn huis (meterkast en waar de laadpaal zou moeten komen te hangen). Ik heb ze wel gemaakt maar nooit opgestuurd. Hier is verder niet op terug gekomen. (Foto's van Google Maps gebruikt en situatie meterkast opgevraagd bij de energieleverancier.... ).

Anoniem Red Devil

Mijn ervaring is goed

Ik kan met de mensen overleggen en even tussen haakjes meneer P.Dalebout ik heb dus een 3 Fase omvormer dus ik zal moeten wachten op de daarvoor benodigde materialen, als die er zijn hoor ik wel van U.

Tips of verbeterpunten

Als tip heb ik een afspraak nodig wanneer het geplaatst wordt , want ik heb een zekere tijd nodig om de plaats waar ze geplaatst worden aan te passen , ik ga vermoedelijk voor twee batterijen