OpdeZon

Goede ervaring

Duidelijk plan

neen

Rob Waterlander

Zeer goede ervaring. Vooraf goed inzicht gekregen in kosten, verwachte rendement en terugverdien tijd.

Flexibiliteit: na plaatsing van het aantal panelen dat was ingeschat, bleek er 1 extra te passen. Dit was mogelijk om nog na te leveren en te plaatsen.

Mart

Goede ervaring, goed zicht op overzichten.

Klantgerichtheid , zoals luisteren naar de wensen en opmerkingen van de klant. Rustige en daarbij hardwerkende medewerkers die meedenken met de klant.

Nee.

Duidelijk advies; laadpaal, meterkast en panelen in een bedrijf, probleempjes snel opgelost.

de verschillende onderdelen in een hand. niet een aparte laadpaal laten installeren en de zonnepanelen door een ander.

Tips of verbeterpunten

betere uitleg prijs-kwaliteit: hoogste offerte, maar waarschijnlijk mooiste materialen, volledige monitoring en toekomst (Tesla) bestendig

Samen in goed overleg en rekening gehouden met mijn wensen. Is er naast het plaatsen van zonnepanelen een laadpaal geplaatst.

Behulpzaam, snel en geeft goed advies

Tips of verbeterpunten

Bewaak goed aan wie je de installatie uitbesteed.

RDM Consultancy

Een geweldige ervaring. Een verademing t.o.v. andere leveranciers.

Meedenken, snelheid, kwaliteit en netheid

Goed advies, vakkundige uitvoering

Meedenken, goed advies

Kennis van mogelijkheden ( kon via Google mijn huis zien!) en bepalen wat er nog nodig was. Advies in regelgeving.

Tips of verbeterpunten

Instalatie niet ideaal. Ik was zelf afwezig ivm werk (kon qua agenda niet anders) en bij thuiskomst lagen de panelen helemaal plat. Een geringe hellingshoek was beter geweest.

Reactie OpdeZon:

Geachte klant, dank voor uw feedback en openheid! U heeft uw review anoniem gegeven, dus we kunnen de situatie nu niet beoordelen en inhoudelijk reageren. Wilt u contact met ons opnemen, dan bekijken we samen de situatie en helpen we u verder. Hartelijk dank.

Zilos

Prettig contact en heldere info. Meedenkend en alles geregeld conform afspraak.

Zie boven.

Onze ervaring omtrent OpdeZon is formidabel. Uitgebreide uitleg over de mogelijkheden en een duidelijke offerte met geen verborgen kosten. Houdt u ook van service en een eerlijk advies? Dan bent u...

Geen verkooppraatje maar een advies in belang van de klant. Snelle service en OpdeZon houdt zich aan hun afspraken. Deze mensen zijn geen dozen aan het verschuiven maar hebben daadwerkelijk verstand van hetgeen zij verkopen.

Tips of verbeterpunten

Sorry, geen verbeterpunten! :)