OpdeZon

Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Leroy Eddy

Zeer positief

houdt zich aan de afspraken

nee

Positief. goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet de goedkoopste, maar wel waar voor je geld. Uitgebreide berekening, afstemming en advisering vooraf.

Snel, flexibel, professioneel

Tips of verbeterpunten

Goed, Netjes voorgelicht, bijna alles geregeld, op de afgesproken tijd/datum aanwezig. Hele systeem netjes aangelegd en na afloop alles opgeruimd.

Nemen je bijna al het werk uit handen, zijn beleefd.

Tips of verbeterpunten

Instalateurs kwamen aan in een neutrale witte bus, naar aanleiding van de site had ik verwacht dat minstens het bedrijfdlogo op de bus had gestaan.
In de omvormer zit de mogelijkheid om een...
In de omvormer zit de mogelijkheid om een Wifi-module te plaatsen, misschien is het beter om deze standaard bij de omvormer te leveren (of de mogelijkheid hiervan in de offerte te betrekken), dan hoef je geen kabels naar je router te trekken, en kan iedereen met een smartphone de gegevens van de omvormer via internet laten lopen.
Standaard een legplan van de panelen maken zodat iemand die het systeem pas later op internet aansluit niet moeilijk hoeft te doen om uit te vinden welk paneel waar ligt.

Korving

Goede service, deskundige installatie, ik ben erg tevreden, nou nog wat zon..

goede communicatie, geen gedoe

Toon Mathijssen

Goed bedrijf wat de afspraken na komt. Installatie gaat zeer snel en wordt in samenspraak met de klant geplaatst door vakkundige mensen die verstand van zaken hebben.

De voorafgaande communicatie gaat zeer snel (e-mail meestal binnen een paar uur beantwoord ) en net zolang tot er een goede prijs/ kwaliteit installatie is afgesproken.

Tips of verbeterpunten

Ik zou zeggen, ga zo door !!!

J. Habets

Goed advies en vlot opgeleverd.

Quan Le

Het contact met OpdeZon en Paul was zeer prettig. Goed en duidelijk advies. Installatie gebeurde door een zzp-er. Latere probleempjes werden gewoon opgelost.

Makkelijk aanspreekbaar. Deskundig advies.

Alten

Prettig en zeer deskundig. Optimale combinatie panelen, omvormer, monitoren en uitbreidingsmogelijkheden. De panelen geven ca 10% meer opbrengst dan zelfde vermogen op ander dak. Ook na levering... Prettig en zeer deskundig. Optimale combinatie panelen, omvormer, monitoren en uitbreidingsmogelijkheden. De panelen geven ca 10% meer opbrengst dan zelfde vermogen op ander dak. Ook na levering prima contact.

Zeer deskundig: Goed op de hoogte van nieuwe technieken. Onze installatie brengt 10% meer op dan zelfde panelen ander huis met exact de zelfde ligging.
Eerlijk advies: Grondig berekend met...
Eerlijk advies: Grondig berekend met simulatie. Komt voor elk paneel overeen met de praktijk.
Persoonlijk: Echt passie voor het werk. We zijn ook na 4 jaar nog zeer tevreden. Ook na levering fijn contact.

Elogy B.V.

Al direct bij het informeren naar de mogelijkheden bleek de deskundigheid en klantgerichtheid van OpdeZon. Deze ervaring zette zich voort tijdens de uitvoering en nazorg van het project.

Deskundigheid, klantgerichtheid, nazorg

G-Squared

OpDeZon heeft al mijn vragen en wensen beantwoord en geleverd, inclusief future-proof opleveren van het laadpunt (op 44KW bekabeld en op 11KW gezekerd)

Oog voor detail, nauwkeurige afwerking

Niets veranderen!