OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Tevreden klant

Erg tevreden over de kennis en kundigheid van dit bedrijf.

Opdezon heeft een totaal oplossing geleverd tegen een concurrende prijs.

Communicatie was goed en afspraken klopten ook.

Degene die thuis het werk komt opnemen, ook laten uitvoeren.

Tips of verbeterpunten

Zou mooier zijn , als de omvormer in een nette kast zit.

Reactie OpdeZon:

Hartelijk dank voor deze review en feedback. Wij plaatsen omvormers niet in een kast, omdat een omvormer in de zomer zijn warmte goed kwijt moet kunnen. We nemen nog rechtstreeks contact met u op om te kijken of we in uw situatie iets anders hadden kunnen doen.

Hans

Alles prettig geregeld, duidelijke offerte, complete informatie. Kortom: gewoon goed!

Zie boven, met name de duidelijkheid

Tips of verbeterpunten

Zeer goede ervaring, wij hebben zonnepanelen en een laadpaal voor een Renault Zoe laten installeren.

Communicatie, oplossingsgerichtheid

Tips of verbeterpunten

Goed inlezen in de onmogelijkheden van het laden van een Renault Zoe.

Frits de Groot

OpdeZon heeft voor mij zonnepanelen geplaatst in combinatie met een laadpaal waarbij een deel van de bekabeling door de publieke ruimte moest worden getrokken. Van alle leveranciers van laadpalen...

De mensen van OpdeZon hebben veel ervaring met dit soort type infrastructuren en door middel van een gedegen voorbereiding zijn hun werkzaamheden op plan opgeleverd.

Tips of verbeterpunten

Achteraf hadden we misschien wat minder optimistisch moeten zijn over de doorlooptijden rondom de activiteiten van de graafwerkzaamheden. Dit heeft langer geduurd dan verwacht omdat dit niet in de directe invloedsfeer lag van OpdeZon. Daar zijn we samen goed uitgekomen.

Roderick de Kruijf

Constructief meegedacht en een keurig model gemaakt voor de business case. Niet beknibbelt op netjes monteren. Prognose opbrengst is in het eerste jaar zeker reel.

Niet opdringerig, eerlijk verhaal, netjes afspraken nakomen

Tips of verbeterpunten

Na een jaar een keer de opbrengst bespreken, wat dit overal een goed jaar, wat doen de individuele panelen. Er wordt aangegeven dat ze de opbrengst monitoren en daar zou wat feedback op kunnen komen.

Herman

Hele traject naar tevredenheid verlopen, alles volgens afspraak en zeer goed afgehandeld. Zeer ervaren monteur bij installatie en in bedrijfstelling.

Advies en afspraken nakomen.

Tips of verbeterpunten

Als Op de zon sneller gereageerd had op mijn aanvraag, was de complete installatie geleverd ipv alleen de zonnecellen. Laadpaal is helaas door iemand anders geïnstalleerd.

J.Meijer

Goede en prettige samenwerking tot en met de oplevering. Nu afwachten wat de werkelijke opbrengst gaat worden.

A. Muller

Mijn ervaringen zijn erg goed. Paul Dalebout (eigenaar) is een betrokken persoon met hart voor zijn klanten. Hij reageert adequaat, ook v.w.b. aftersales. Ik heb laatst een probleem gehad met de...

Snelheid, adequaat reageren, hart voor de klanten, aftersales.

Leroy Eddy

Zeer positief

houdt zich aan de afspraken

nee