OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Nick

Eerst leek de ervaring goed te zijn, maar later bleek dat men niet goed weet om te gaan met technisch onderlegde kritische klanten. Ze focussen zich op de "bovenkant" van de markt. Wil je dus...

Advies met fiscale regels overzichtelijk in één document.

Tips of verbeterpunten

€95 ex BTW voor een "Plan" wat niet heel veel meer is dan een offerte met terugverdientijd en fiscale regels staat niet in verhouding met tijd/moeite van concurrentie die er veel tijd in stoppen en zelfs op locatie komen voor een gratis advies/offerte.
Tegenwoordig kan iedereen alle prijzen opzoeken, ik heb er geen moeite mee als er soms meer marge gemaakt wordt voor wat extra service maar €5K aan extra marge gaat er bij mij niet in.

Geachte Nick,

Wij willen toegevoegde waarde leveren aan onze klanten. Dat lijkt in uw geval niet te zijn gelukt. U krijgt daarom het geld voor uw Rijden OpdeZon Totaalplan terug.

Wij herkennen ons niet in de door u genoemde prijsverschillen. Wij zijn gemiddeld 10% duurder dan prijsvechters wanneer de aangeboden materialen gelijk zijn. Het door u genoemde bedrag zit daar ver boven. Als u wilt maken wij graag een inhoudelijke analyse om het prijsverschil voor u te duiden.

Marijn Toers Bijns - OpdeZon

Albert

Vanaf vorig jaar ben ik op zoek naar een leverancier van zonnnepanelen, een laadpaal, het aanpassen van de meterkast en het verzorgen van een business case inclusief fiscaal advies. Volgens mij zijn...

Het aanbieden van zonnnepanelen, een laadpaal, het aanpassen van de meterkast inclusief de werkzaamheden van de energiemaatschappij en het verzorgen van een business case inclusief fiscaal advies. Volgens mij zijn er geen leveranciers in Nederland die dit - integraal - en van begin tot eind aanbieden. En dan een leverancier zonder poeha, last minute aanbiedingen maar gewoon slim meedenken en de juiste zaken adviseren, zonder overbodige verkooptrucs.

Dag Albert,

Super om te horen en dank voor de terugkoppeling!

Hartelijke groet, Paul

Swen

OpdeZon zou mij 'ontzorgen'.
En dat hebben ze waar gemaakt.
Ik heb eigenlijk nergens over na hoeven denken. En als ik vragen had, dan werden die snel beantwoord.
Met name de...

Regelen het hele traject van zonnepaneel tot aan laadpaal

Tips of verbeterpunten

De installateur van de laadpaal was een onderaannemer. Die liet de zaak niet zo erg netjes achter. Ik heb de bestrating onder de laadpaal zelf opnieuw gedaan.

Dag Swen,

Dank voor je terugkoppeling! Het straatwerk hebben we intern besproken.

Heel veel plezier met het rijden op je eigen zonnestroom!

Hartelijke goet, Paul

Marco

Uitstekend!

Klantvriendelijk zowel op kantoor als de installateur

Dag Marco,

Dank voor je review en blij dat het zo goed bevallen is. Veel elektrische kilometers op je eigen zonnestroom toegewenst!

Hartelijke groet, Paul

Wesley Plugers

Rommelig en onduidelijk verloop, maar tevreden over het eindproduct.

De installateur Walter is een echt vakman, die meedenkt en problemen oplost.

Tips of verbeterpunten

Projectmanagement vanuit kantoor moet beter. Geen pro-actieve houding. Ik moest zelf steeds naar updates vragen en afspraken werden niet nagekomen. Aan het einde van het proces ging dat na wat kritische mails wel wat beter.
Het adviesplan dat vooraf opgesteld is, voelde voor mij niet als een plan of ideale schets, maar een dure offerte.

Dag Wesley,

Dank voor je feedback. Wij zien ook dat we naar jou toe pro-actiever hadden moeten handelen. Inmiddels hebben we de capaciteit op kantoor uitgebreid, zodat we jou en toekomstige klanten sneller kunnen helpen. Sorry dat dit naar jou toe niet altijd gelukt is. Goed om te lezen dat het eindresultaat wel naar wens is.

Voor nu veel plezier van het Rijden op je eigen Zonne-Energie!

Paul

Bart Kleibergen

Ik heb voornamelijk goed ervaringen met OpdeZon. Staan je altijd te woord en nemen uitgebreid de tijd voor je om dingen uit te leggen tot ze helder zijn.
Komen hun afspraken na en wanneer er...

- Eerlijkheid
- Vakkennis
- Geduld
- Klantgericht

Tips of verbeterpunten

In mijn situatie kan ik ze niet bedenken

Dag Bart,

Dank voor je terugkoppeling. Goed om te horen dat je enthousiast bent!

Was een prettige samenwerking.

Paul

Klantgericht, deskundig en punctueel.

Nemen de tijd om zaken gedegen uit te leggen, denken mee en passen het plan o.b.v. de input aan.

Nee, vooral zo doorgaan.

Azi Jhapsie

Via Internet kwam ik terecht bij OpdeZon. Ik wil namelijk duurzaam mijn auto opladen. Tim had een plan gemaakt wat aansluit bij mijn behoefte. Vaak contact gehad met de technische man Bert. Heeft me...

Meedenken
Deskundig
Maatwerk
Prima bereikbaar voor vragen, telefonisch of per mail

Tips of verbeterpunten

Hoe gaan jullie in de toekomst leveranciersfouten voorkomen?

Dag meneer Jhapsie,

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij herkennen de leverproblemen die ons af en toe raken. Soms kunnen we als bedrijfsketen de groei niet bijhouden... In de toekomst proberen we dit soort problemen te voorkomen door het proces met onze toeleveranciers verder te professionaliseren.

Wij zorgen er nu in ieder geval voor dat de nog missende onderdelen snel alsnog geplaatst worden.

Paul Dalebout

Prima begeleiding gedurende het hele traject. Zijn positief-kritisch rondom de wensen van de klant. Bij de plaatsing werd ervoor gezorgd dat het systeem dezelfde dag nog werkzaam was.

Ze doen wat ze beloven.

Geen prijsvechter

Reactie OpdeZon:

Hartelijk dank voor uw review.

Vriendelijke groet,

Tim Mulder

Frank

Professionele, vriendelijke club. Niet erg groot wat de communicatie vlot en informeel maakt. Niet de goedkoopste, maar 100% ontzorgen.

Vlot, professioneel, prettige communicatie

Dag Frank,