OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Mark

Prima, komen afspraken na, goede advisering, correcte afwikkeling

Korte lijnen en inhoudelijk deskundig

Geen.

Uitstekend

vakbekwaamheid, klantvriendelijk, goede informatie

Tips of verbeterpunten

Plan is prima uitgevoerd. Goed contact, helemaal tevreden.

Contact met de klant en klantgerichtheid

Reactie OpdeZon:

Dank voor uw review. En goed om te horen dat u onze werkwijze als prettig heeft ervaren.

Met vriendelijke groet, Marijn

Ben Groen

Een uitgebreid voorstel met een serie zonnepanelen waaruit gekozen kan worden. Er wordt overlegd wat de beste keuze is voor de betreffende klant. Levering en installatie van de zonnepanelen volgens...

Uitgebreid overleg tusen Op de Zon en klant. Geen verrassingen in prijs en uitvoering. Een schouw ter plaatse vooraf aan de installatie.

Tips of verbeterpunten

Na installatie wort er geen sticker van OpdeZon op de door haar geleverde installatie in de meterkast geplakt. Handig om bij storingen het nummer bij de hand te hebben.

Beste heer Groen,
Dank voor de fijne contacten en uw review. En wat betreft uw sticker voorstel, dit is zeker een goed idee wat we in de toekomst zeker gaan invoeren.
Met vriendelijke groet, Marijn

Cor Krüter bv

Gesprek + opstellen plan + bekijken mogelijkheden + bijstellen plan + montage = allemaal zeer prettig verlopen. Harde werkers, goede afwerking. Prettige uitleg, veel aandacht voor vragen. Compliment.

Zie boven

Tips of verbeterpunten

Zo houden _ en er dient altijd ruimte te zijn voor verbetering

Dag meneer Krüter,

Super om te horen! Heel veel plezier er van.

Hartelijke groet, Paul Dalebout

E.E Husen

Uitstekend. Denken aan alles. Denken mee met je wensen. Zo kun je een weloverwogen goede keuze maken. Bijna alles digitaal en via de telefoon.

service, klantvriendelijkheid, digitaal

neen

Dag meneer Husen,

Super om te horen. Dank voor de prettige samenwerking.

Hartelijke groet, Paul Dalebout

Tim O.

Gedegen advies en nemen veel tijd om een goed plan te maken. Installateur heeft alles keurig geleverd op afgesproken tijd en datum. Zeer tevreden!

Een uitgebreid plan en veel contact momenten om tot een goed plan te komen.
De installateurs werken enorm netjes, denken goed mee voor goede routes in de woning voor bekabeling. Klass!

Reactie OpdeZon:

Dag Tim, Dank voor je review. Super om te horen dat je zo tevreden bent! Veel plezier met het rijden op je eigen zonne-energie!

Oomens Timber Products BV

Goede voorlichting van de technische aspecten maar vooral ook op fiscaal gebied.

Uitgebreid plan van aanpak en een erg betrouwbaar en professioneel team van monteurs.

Tips of verbeterpunten

Geen enkel verbeter punt.

Reactie OpdeZon:

Dag meneer Oomens, dank voor uw positieve terugkoppeling! Veel elektrische kilometers OpdeZon toegewenst!

Nick

Eerst leek de ervaring goed te zijn, maar later bleek dat men niet goed weet om te gaan met technisch onderlegde kritische klanten. Ze focussen zich op de "bovenkant" van de markt. Wil je dus...

Advies met fiscale regels overzichtelijk in één document.

Tips of verbeterpunten

€95 ex BTW voor een "Plan" wat niet heel veel meer is dan een offerte met terugverdientijd en fiscale regels staat niet in verhouding met tijd/moeite van concurrentie die er veel tijd in stoppen en zelfs op locatie komen voor een gratis advies/offerte.
Tegenwoordig kan iedereen alle prijzen opzoeken, ik heb er geen moeite mee als er soms meer marge gemaakt wordt voor wat extra service maar €5K aan extra marge gaat er bij mij niet in.

Geachte Nick,

Wij willen toegevoegde waarde leveren aan onze klanten. Dat lijkt in uw geval niet te zijn gelukt. U krijgt daarom het geld voor uw Rijden OpdeZon Totaalplan terug.

Wij herkennen ons niet in de door u genoemde prijsverschillen. Wij zijn gemiddeld 10% duurder dan prijsvechters wanneer de aangeboden materialen gelijk zijn. Het door u genoemde bedrag zit daar ver boven. Als u wilt maken wij graag een inhoudelijke analyse om het prijsverschil voor u te duiden.

Marijn Toers Bijns - OpdeZon

Albert

Vanaf vorig jaar ben ik op zoek naar een leverancier van zonnnepanelen, een laadpaal, het aanpassen van de meterkast en het verzorgen van een business case inclusief fiscaal advies. Volgens mij zijn...

Het aanbieden van zonnnepanelen, een laadpaal, het aanpassen van de meterkast inclusief de werkzaamheden van de energiemaatschappij en het verzorgen van een business case inclusief fiscaal advies. Volgens mij zijn er geen leveranciers in Nederland die dit - integraal - en van begin tot eind aanbieden. En dan een leverancier zonder poeha, last minute aanbiedingen maar gewoon slim meedenken en de juiste zaken adviseren, zonder overbodige verkooptrucs.

Dag Albert,

Super om te horen en dank voor de terugkoppeling!