OpdeZon

Installatie zonne-energie en laad-infrastructuur
Deskundigheid
Het adviestraject van OpdeZon

Bart Kleibergen

Ik heb voornamelijk goed ervaringen met OpdeZon. Staan je altijd te woord en nemen uitgebreid de tijd voor je om dingen uit te leggen tot ze helder zijn.
Komen hun afspraken na en wanneer er...

- Eerlijkheid
- Vakkennis
- Geduld
- Klantgericht

Tips of verbeterpunten

In mijn situatie kan ik ze niet bedenken

Dag Bart,

Dank voor je terugkoppeling. Goed om te horen dat je enthousiast bent!

Was een prettige samenwerking.

Paul

Klantgericht, deskundig en punctueel.

Nemen de tijd om zaken gedegen uit te leggen, denken mee en passen het plan o.b.v. de input aan.

Nee, vooral zo doorgaan.

Azi Jhapsie

Via Internet kwam ik terecht bij OpdeZon. Ik wil namelijk duurzaam mijn auto opladen. Tim had een plan gemaakt wat aansluit bij mijn behoefte. Vaak contact gehad met de technische man Bert. Heeft me...

Meedenken
Deskundig
Maatwerk
Prima bereikbaar voor vragen, telefonisch of per mail

Tips of verbeterpunten

Hoe gaan jullie in de toekomst leveranciersfouten voorkomen?

Dag meneer Jhapsie,

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij herkennen de leverproblemen die ons af en toe raken. Soms kunnen we als bedrijfsketen de groei niet bijhouden... In de toekomst proberen we dit soort problemen te voorkomen door het proces met onze toeleveranciers verder te professionaliseren.

Wij zorgen er nu in ieder geval voor dat de nog missende onderdelen snel alsnog geplaatst worden.

Paul Dalebout

Prima begeleiding gedurende het hele traject. Zijn positief-kritisch rondom de wensen van de klant. Bij de plaatsing werd ervoor gezorgd dat het systeem dezelfde dag nog werkzaam was.

Ze doen wat ze beloven.

Geen prijsvechter

Reactie OpdeZon:

Hartelijk dank voor uw review.

Vriendelijke groet,

Tim Mulder

Frank

Professionele, vriendelijke club. Niet erg groot wat de communicatie vlot en informeel maakt. Niet de goedkoopste, maar 100% ontzorgen.

Vlot, professioneel, prettige communicatie

Dag Frank,

Dank voor je recensie!

Tim

Jurriaan

Goede service en afspraken nakomen

Tips of verbeterpunten

Laatste rij panelen kon op maximale hellingshoek worden geplaatst.

Dag Jurriaan,

Dank voor je review.

Goede tip voor wat betreft de laatste rij panelen. Het nadeel van een maximale hellingshoek bij deze rij is echter dat er dan *veel* meer ballast nodig is om de zonnepanelen op hun plek te houden. Je moet dan denken aan zo'n 100kg per zonnepaneel. Dit is qua dakbelasting vaak een probleem. De winst die je boekt met de ideale hellingshoek ten opzichte van de 13 graden waaronder wij ze geplaatst hebben is in jouw situatie slechts enkele procenten (voor die rij). Vandaar dat we deze keuze gemaakt hebben.

Paul Dalebout

Beheer BV

Zeer goede en correcte informatie en duidelijke afspraken.

Persoonlijke aandacht en uitleg over de verschillende mogelijkheden van de offerte. Zeer snelle levering en installatie van de panelen en randapparatuur.

Eigenlijk niet

Frank Moesman

Prima. Wat was afgesproken werd uitgevoerd

Dat ze vooraf komen kijken of het geoffreerde ook echt past.

Tips of verbeterpunten

De omvormer bleek kapot en moest worden vervangen. Wellicht vooraf beter testen?

OpdeZon heeft mijn volledige installatie, bestaande uit 16 panelen, mee verhuist naar onze nieuwe woning.

Vakkundig van begin tot eind op alle gebieden. Eerst wordt gestart met een plan wat na een fysieke controle eventueel aangescherpt wordt. Hierdoor is de kans op 'verassingen' nihil. Naast de technische kennis en ervaring bezit OpdeZon ruime kennis over actuele regel en wetgeving.

Tips of verbeterpunten

Ik kan simpelweg niets bedenken.

Hartelijk dank voor de review! - Paul

Lex van Grieken / Ontzorg! B.V.

Vanaf de start - het eerste telefonische contact - ben ik vriendelijk en goed behandeld. Er is ruim de tijd genomen om zaken te verduidelijken of door te rekenen, en ook de offertes waren zeer...

klantgerichtheid, servicegerichtheid, duidelijke communicatie, flexibiliteit en volledigheid

Tips of verbeterpunten

eigenlijk nauwelijks. Ik zou hooguit willen dat ook de aanpassing van de meterkast - slimme meters / aanleg 3 fasen - door hen gedaan kan worden, zodat echt álles in één hand ligt. (gelukkig liep de communicatie wel al voor 98% via OpdeZon!

Dag Lex, dank voor je feedback. Dit is waar we het voor doen! - Tim