8.1/10
8.1/10
8.5/10
8.3/10
7.8/10

Snelle service, helaas zijn niet alle maten op voorraad.

Duidelijke informatie

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, en al meerdere keren schriftelijk (e-mail) contact gezocht met de klantenservice, waarvan 1 keer een respons (met geen oplossing). Slechte afhandeling, zou hier niet nog een keer bestellen.

Snelle levering, fijn dat er een brievenbus post optie is voor kleine artikelen.

Brievenbus post optie is erg fijn!

Melissa

Zeer slecht. Het pakketje zou binnen 5 werkdagen geleverd worden volgens de website. Na ruim twee weken niks ontvangen te hebben en een email te hebben gestuurd bleek het pakketje helaas niet meer...

Geen.

Betere communicatie naar de klant toe. Sneller terugstorten van bedragen.

Ik heb twee bh's besteld die keurig de volgende dag bezorgd werden. Helaas ging een bh al na een dag terug. Na een mailtje gestuurd te hebben heb ik toegezegd gekregen dat ik mijn geld terug krijg.

Een filter voor de wijdtemaat van bh's zou erg handig zijn.

Sanne

Zeer slechte kwaliteit, zels na herzending order ontvibg im wederom een kapot artikel

Sharon

Ik heb 2 voedingsbh's gekocht waar ik zeer tevreden over ben. E zitten echt super. Nog fijner dan mijn andere bh's

Het lever termijn mag iets korter.

Erna

Een fijne ervaring, eerste keer besteld. Alles ging goed, de bestelling, betaling en levering waren prima in orde!

Duidelijke informatie over het product en ook over de leverings- en retourneringsvoorwaarden

Nee, geen verbeterpunten!

Weinig op te merken

Goed overzichtelijk veel keus alleen de bh die ik besteld had vond ik er erg goedkoop uitzien. Leek wel of de bh een paar keer gewassen was.

Gratis retour sturen aangezien je toch niet altijd goed kan inschatten kwa bb maat! Moest 4 postzegels der op plakken

Carla

De levering was snel, de dag erna in huis. Enkel zat er een ander jurkje in het pakket, die ik niet kon terug vinden op jullie website.
Het jurkje komt retour omdat het niet mijn smaak en...

Communicatie per mail is prettig verlopen.

Ik vond het lastig zoeken op de website. Op de zoek woorden kreeg meer pyjama jurkjes

Juiste kleding versturen, maar vermoed en hoop dat dit niet vaker voorkomt.