8.1/10

Goed snelle levering

Verschillende maten

Retouren

Sandy

Levering duurde erg lang en als je ze wilt bellen voor vragen krijg je alleen maar een voicemail en dan kun je ook een mail sturen waar ze vervolgens toch niet op reageren. We zijn inmiddels dik een... Levering duurde erg lang en als je ze wilt bellen voor vragen krijg je alleen maar een voicemail en dan kun je ook een mail sturen waar ze vervolgens toch niet op reageren. We zijn inmiddels dik een maand verder vanaf mijn bestelling en heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mail.

Het bestellen en kopen gaat ontzettend makkelijk.

Een retourformlier al bij de bestelling te doen zodat de klant daar niet voor hoeft te bellen of te mailen aangezien er toch niet wordt gereageerd en zorgen dat het geld van de terugontvangen... Een retourformlier al bij de bestelling te doen zodat de klant daar niet voor hoeft te bellen of te mailen aangezien er toch niet wordt gereageerd en zorgen dat het geld van de terugontvangen artikelen netjes wordt terug betaald, wat ik heb verhalen gelezen van hun dat ze doen alsof ze al hebben terug betaald waardoor mensen kunnen fluiten naar hun centen. Dat is een van de redenen waarom ik het niet durf terug te sturen en het overweeg maar zelf door te verkopen zodat ik er tenminste nog iets voor terug krijg.

Martine

Fijn assortiment voor de zwangere vrouw en snelle levering

Ruime keuze in het assortiment, fijn dat jullie ook boobytags verkopen!

Het toevoegen van een filter waardoor je ook kunt zoeken op het materiaal. Zelf ben Ik opzoek naar nachtkleding van bamboe stof. Dat wordt helaas niet aangeboden.

Mae

Snelle levering, goed product! Erg blij mee.

De bh-verlengers zijn van goede kwaliteit en zitten fijn. Ik draag ze nu iedere dag. Het is ook heel prettig dat ze een elastiek hebben.

Het zou handig zijn om de verticale afstand tussen de haakjes op de bh-verlengers te vermelden. De verlengers pasten goed op 2 bh's, maar bij één bh zitten de haakjes dichter op elkaar en sluit de... Het zou handig zijn om de verticale afstand tussen de haakjes op de bh-verlengers te vermelden. De verlengers pasten goed op 2 bh's, maar bij één bh zitten de haakjes dichter op elkaar en sluit de verlenger niet goed aan.

Nvt

Fijne service, vriendelijk en snel

Eerlijk, correct, vertrouwd, simpel

Kim Wehrmann-Cassar

Snelle levering, kwaliteit van product was super goed!

Zoals hierboven genoemd, de levering was erg efficiënt en het product was zoals verwacht

Angi

1. Mooie prijzen en producten goed ontvangen.

Zie punt 1.

Gratis retouren invoeren.

Bijman

goede service

op tijd verzenden

Monique van Zoest

Ik heb 2 voedingsbh's besteld voor mijn schoondochter, die net onverwachts bevallen was. De bh's zitten heel goed en werden mooi op tijd geleverd

Ze beschrijven precies wat het is

Ga zo door

Klant