Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

I. Grass Vergara

Leuk product, Paci Plushie. Snelle levering.

Snel geleverd

olivia kikkert

Mijn ervaring is positief!
Ik woon in het buitenland en om post te krijgen moet het via een 'aparte' adressering verstuurd worden. Dit was geen probleem en met een kleine week had ik hem...

Pascal

Prima service, niets op aan te merken.

Chantal Marica

Duidelijke en overzichtelijke site

Klant 36536

In een woord top

Goedenavond!

Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden was over het bestelgemak en de snelheid van de levering. We doen onze uiterste best om klanten tevreden te stellen. Mocht iets niet naar wens zijn, horen we het heel graag van u. We nemen feedback van onze klanten altijd erg serieus. U mag hierover altijd contact met ons opnemen.

Nathalie

Goede en snelle service

Fijne afhandeling.
Goede communicatie

Martine

Leuke producten, goede service, snel geleverd

De doos waarin de bestelde producten geleverd werden was zwaar beschadigd. Gelukkig bestond mijn bestelling (ondermeer) uit een dekbedovertrek, dat gelukkig niet makkelijk kapot kon.

Beste Martine,

Wat vervelend dat de verpakking zo beschadigd is aangekomen. We pakken onze producten altijd met veel zorg in. Ik zal hierover zeker contact opnemen met de bezorgservice. Mijn excuses voor het ongemak.

Marcel

Aantal speenknuffels besteld voor de kleine, dit ging snel. Website is overzichtelijk, bestellen en leveren was zo gebeurd.

Snel besteld en geleverd.
Goede status update via mail.

Een speenknuffel als optie om via de brievenpost te versturen vond ik opmerkelijk. Deze spenen worden vaak bij NICU gebruikt en dienen toch wel erg rein te blijven. Hoe je een winkel ook kunt vertrouwen, je weet nooit wat er dan mee gebeurd.

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor de mooie review! En ik begrijp uw opmerking over de speenknuffels per post heel erg goed. Ik zal daarom wat meer uitleg geven over onze werkwijze.

De WubbaNub wordt zonder verpakking vanuit de VS naar de officiële distributeur gestuurd en zo stuurt de distributeur hem ook door naar ons. Vandaar dat wij deze ook zo doorsturen naar onze klanten. We raden daarom wel altijd aan de speenknuffel voor gebruik te reinigen. De losse spenen die bekend zijn van de NICU (soothies) worden gesteriliseerd in een verpakking geleverd. De Paci-Plushies (andere speenknuffel) ontvangen we ook in verpakking. Deze verzenden we dan ook altijd naar onze klanten in deze verpakking. Producten worden door ons nooit uit de originele verpakking gehaald.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft over onze manier van verzenden. Als u toch nog vragen heeft, mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Marco

De zending heeft iets langer op zich laten wachten als gehoopt, (dit lag overigens aan de vervoerder!) Maar het contact met het bedrijf over de vertraagde zending was geweldig, Bedankt Jessica

Duidelijk website, goede prijzen en geweldige aftersales!

...

Beste Marco,

Heel erg bedankt voor de hele mooie review (ondanks de trage levering)!