voldoet de kwaliteit van het meubel aan uw verwachting
bestelgemak
klantvriendelijkheid

Mark van der Sanden

Heel blij. De kwaliteit van de meubels, de prijs, het ontwerp, de service die ik aan de telefoon gehad heb bij het bestellen, het maatwerk aan de meubels dat geen probleem was en ook nog eens... Heel blij. De kwaliteit van de meubels, de prijs, het ontwerp, de service die ik aan de telefoon gehad heb bij het bestellen, het maatwerk aan de meubels dat geen probleem was en ook nog eens supermooi is uitgewerkt, de levering, de plaatsing op locatie. Echt alles een dikke tien!

Als ik dan toch wat op te merken moet hebben, dan staat er soms wat weinig informatie over de meubels op de website.

Hillinga

Helemaal top

Van Kranenburg

Erg prettig

Ac de Koning

Wordt altijd vriendelijke en vetrouwd door Dirk over de telefoon beantwoord, ook snel opgenomen en te woord gestaan. Directe kennis en kunde paraat en onthoudt wie je bent als klant.

anoniem

Zeer tevreden over Oostersemeubelen.nl! Ze zijn goed bereikbaar, komen afspraken na en leveren snel. Uiterst tevreden ook over het geleverde artikel, mooier zelfs dan gedacht. Tevens gunstige... Zeer tevreden over Oostersemeubelen.nl! Ze zijn goed bereikbaar, komen afspraken na en leveren snel. Uiterst tevreden ook over het geleverde artikel, mooier zelfs dan gedacht. Tevens gunstige prijzen.

W.van Dijk

Goede uitleg zowel mondeling als per email. Juiste aflevering en de kast is prachtig. Mooi afgewerkt en netjes afgesteld.

Krill

Prettige communicatie, zeer tegemoetkomend.

Tony Hoogervorst

Goed service, mooie degelijke producten en erg fijn contact