voldoet de kwaliteit van het meubel aan uw verwachting
bestelgemak
klantvriendelijkheid

MHomber

Goed, snelle levering en aardige chaffeur

X

Je krijgt pas laat te horen wanneer (welk dagdeel) je artikel bezorgd krijgt.

de weerdt

Hellings

Het was goed geregeld heb wel mee geholpen 1 persoon is niet altijd even makkelijk

CB van Oijen

Dhr. Martens was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De collectie was enigszinds beperkt, voor een nog grotere collectie is de vloeroppervlakte natuurlijk niet toereikend. Echter, de mooie en... Dhr. Martens was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De collectie was enigszinds beperkt, voor een nog grotere collectie is de vloeroppervlakte natuurlijk niet toereikend. Echter, de mooie en aparte collectie, alsook de gunstige prijzen, deden ons besluiten om bij dit bedrijf onze meubels te kopen. De gemoedelijke en ongedwongen sfeer was een prettige ervaring.

Gerard

Prima ervaring

Koekoek

Prima! We hebben jaren geleden via internet een jachtkast gevonden en zijn deze eerst gaan bekijken. Werd ivm naderende Kerst binnen 10 dagen bij ons op zijn plekje neergezet. Anderhalf jaar later... Prima! We hebben jaren geleden via internet een jachtkast gevonden en zijn deze eerst gaan bekijken. Werd ivm naderende Kerst binnen 10 dagen bij ons op zijn plekje neergezet. Anderhalf jaar later hebben we een tv kastje op maat laten maken, duurde iets langer vanwege maatwerk natuurlijk en recent zijn er een prachtige ovale eetkamertafel en wijnrek naar ons huis gebracht. Helemaal blij mee!

Vanessa P.

Zeer goede service!

Marianne

Klantvriendelijk, uitstekende service, snelle levering.