voldoet de kwaliteit van het meubel aan uw verwachting
bestelgemak
klantvriendelijkheid

Pauwels

Goede kwaliteit en zeer vriendelijke mensen

D. Schollen

Wij hadden al eerder meubels bij u gekocht. Vandaar dat we nu online besteld hadden. We vertrouwden er op dat het wel goed zou komen. We hebben altijd zeer goede ervaringen bij u gehad. En nu ook... Wij hadden al eerder meubels bij u gekocht. Vandaar dat we nu online besteld hadden. We vertrouwden er op dat het wel goed zou komen. We hebben altijd zeer goede ervaringen bij u gehad. En nu ook weer. zeer tevreden!

Snijders P

Een prettige en snelle levering

Eduard Knol

Ronde indonesische teakhouten eetkamertafel aangekocht via een duidelijke website. Zeer goed van bestelling tot aan levering. Klantvriendelijk zowel in mailverkeer als persoonlijk. Product... Ronde indonesische teakhouten eetkamertafel aangekocht via een duidelijke website. Zeer goed van bestelling tot aan levering. Klantvriendelijk zowel in mailverkeer als persoonlijk. Product afhandeling montage en betaling ook dik tevreden.

Astrid Lenderink

Goed, correct

Chrit Masotte

Prima ervaringen, vriendelijk, duidelijke afspraken, mooie spullen

Margriet

Vriendelijk. Tijdens Corona goed op de hoogte van leveringstijd. Kasten op juiste plek gebruiksklaar geplaatst

Marian

Heel fijn, telefonisch overleg over bezorgmoment en hartelijke en behulpzame levering.