voldoet de kwaliteit van het meubel aan uw verwachting
bestelgemak
klantvriendelijkheid

van Vugt

We hebben al heel wat meubels, voornamelijk van sloophout, aangeschaft bij oosterse meubelen. Elke keer als we op zoek zijn slagen we daar wel. De meubels zijn van zeer goede kwaliteit en voor een... We hebben al heel wat meubels, voornamelijk van sloophout, aangeschaft bij oosterse meubelen. Elke keer als we op zoek zijn slagen we daar wel. De meubels zijn van zeer goede kwaliteit en voor een mooie prijs!

Monique Hendriks

Prima bedrijf en goede service

Debby

Onze eettafel daar gekocht en onze salontafel laten maken. We hebben lang op de salontafel moeten wachten, maar dit is meer dan de moeite waard geweest! We zijn steeds op de hoogte gehouden van het... Onze eettafel daar gekocht en onze salontafel laten maken. We hebben lang op de salontafel moeten wachten, maar dit is meer dan de moeite waard geweest! We zijn steeds op de hoogte gehouden van het verloop van alles! Super blij mee!

Oosterse meubels oss

Super goed

Fam. van der Veer

Helemaal top! Zeer klantvriendelijk en echt een perfecte service!!
Helemaal top! Zeer klantvriendelijk en echt een perfecte service!!
Vanmiddag eindelijk ons op maat gemaakte dressoir geleverd gekregen. Het heeft even geduurd maar nu hebben we wel iets heel moois.
Oosterse Meubelen, bedankt!! We zijn er erg blij mee!!

dijksman

Top top top echt een geweldige site geweldige services en goeie communicatie aanrader

Jeckmans / van der zijden

Weten waar ze over praten en waar hun product vandaan komt

Marleen Wijbenga-Koppers

Goede service, zeer klantvriendelijk ..

Familie Oostveen

Zich onderscheidend, pracht bedrijf. Keus uit veel mooie meubels van o a teakhout en mangohout. Veel ontwerpen anders dan standaard en vooral ook naar wens op maat leverbaar.

Altijd een...

Altijd een topinzet van de bedrijfseigenaar en werknemers. Groot respect. Ondanks gevolgen, opgelegd door overheden, daardoor overmacht, waardoor levertijd vanuit meubelfabriek langer is.

In deze tijd absoluut de moeite waard om wat langer op onze bestelde meubels te hebben moeten wachten. Veel complimenten gekregen over ons interieur. Inmiddels met 9 prachtige meubels van Oosterse Meubelen. Waarvan 3 meubels specifiek op maat gemaakt. Super blij mee. Dankbaar genieten. Meer dan waar voor je geld. En zeker de langere levertijd waard. Let wel, de meubels zijn op tijd klaar. Transport duurt door overmacht langer. Wij bevelen dit bedrijf!!!

Ilonka Appelman

Geweldig!