voldoet de kwaliteit van het meubel aan uw verwachting
bestelgemak
klantvriendelijkheid

Klussenbedrijf nicky cornelissen

Mooi optijd en klantvriendelijk,ook zeer goede kwaliteit van materiaal šŸ‘

Joke

We hebben op goed geluk een ovale teakhoutentafel besteld. Op goed geluk want we konden alleen maar afgaan op de afbeeldingen van internet. Mede door de coronacrises hebben we heel weg lang op de... We hebben op goed geluk een ovale teakhoutentafel besteld. Op goed geluk want we konden alleen maar afgaan op de afbeeldingen van internet. Mede door de coronacrises hebben we heel weg lang op de tafel moeten wachten maar het was de moeite waard, ook al was de kleur van de tafel donkerder dan we hadden verwacht.

KJ van Batenburg

Top bedrijf

Jordy Rijsdijk

De service was fantastisch. Jacques heeft hart voor de zaak en de producten zijn van uitstekende kwaliteit. Persoonlijke levering en montage zijn zeer prettig. Kortom perfect.

Anraad/Suppers

Fijn bedrijf. Mooie meubelen.

M. V. O.

Mooie meubels, vriendelijk

Carremans Evy

Kast aangekocht met specifieke vragen ivm het opbergen van A4 orders. Alles was goed.

HJ v Bragt

Bij aankoop van de meubelen goede deskundige, en hulpvaardigehulp.
Bij aankoop van de meubelen goede deskundige, en hulpvaardigehulp.
De aflevering was zeer netjes en zorgvuldig, mijn vrouw keek der ogen uit,1 man alleen bracht de kast bestaande uit 2 delen in zijn eentje naar binnen,en stapelde het bovenste deel ook op het andere ,in zijn eentje,
Alles was zeer goed en zorgvuldig beschermt,geen krasje of iets te bespeuren.

H. Driessen

Voor 3e keer artikel gekocht.

Ch vd linden

Prima, wel wat lange levertijd