voldoet de kwaliteit van het meubel aan uw verwachting
bestelgemak
klantvriendelijkheid

Laura Oonincx

Keurig en netjes geholpen

Liesbeth V arnhem

Zeer tevreden goede service en erg vriendelijk leveren ook echt na afspraak en goede kwaliteit meubels raad iedereen die deze wilt kopen zeker bij hun te doen šŸ‘šŸ»šŸ‘šŸ»

Ed Arons

We hebben ruim twintig jaar geleden een rieten hoekbank gekocht. Is nog steeds in prima conditie, terwijl onze tien kleinkinderen er volop gebruik van hebben gemaakt!!

Mary-Ann Rijnders

Sylvia

Onze ervaringen zijn alleen maar goed. Sinds 2018 inmiddels al 12 diverse teakhouten meubels gekocht. Waarvan 6 meubels specifiek op maat. Er wordt serieus meegedacht met onze wensen. De meubels... Onze ervaringen zijn alleen maar goed. Sinds 2018 inmiddels al 12 diverse teakhouten meubels gekocht. Waarvan 6 meubels specifiek op maat. Er wordt serieus meegedacht met onze wensen. De meubels zijn van perfecte kwaliteit. Klantvriendelijkheid is buitengewoon. Vakmensen, zowel hier als in Indonesiƫ die van hun werk houden.
Ook een gietijzeren/mangohouten bijzettafeltje en decoratie items besteld. Een mooi, zeer goed bedrijf!!!We zien uit naar onze volgende op maat bestelde meubels!

Diana

Zeer goede service en snelle reactie op vragen. Door omstandigheden moesten we langer wachten op ons tv-meubel maar tot onze verrassing is er een leenmeubel kosteloos aangeboden. Zeer goede service.

Karin Bijl

Fijne winkel, mooie meubels, goede service

Rene

Wijn zijn in de showroom geweest en heel netjes geholpen. De bestelling is ook netjes afgeleverd door vakkundige mensen.

Paula

Altijd een zeer prettige ervaring