Oofi

Ingeborg

Omdat zij meedenkt, met plannen komt en je met trainen ook daadwerkelijk verder op weg helpt. Ook door doelen te stellen mee te doen en te behalen! Zeer begaan met hun patiënten
Een absolute...

D.W.M.Meeuwisse-Eskes

De fysiotherapeut deed wat zij moest doen, gaf goede instructies en begeleiding.
Daarnaast was het contact prettig.

LLM van Toren

Ik ben veel sterker geworden en meer conditie dan voorheen wat ik nodig heb, door alleen stil te zitten ga je alleen maar achteruit en dat was ik.

Annemiek

Geef iedereen apart aandacht. Kan goed luisteren naar hoe je je voelt en hoe je iets ervaar. En geeft uitleg waarom soms iets zo is. En ik hou van duidelijkheid en dat is ze. Ik had hier eerder van...

Joost zal het weten.

Persoonlijk en betrokken en op het gebied van oncologie en oedeem erg goed op de hoogte. Verwijzen naar de huisarts indien daar aanleiding toe is. Geven zelfs een dieet advies na een ontsteking. Er...

Jenny Wouts

Er wordt serieus notitie van je genomen op een vrolijke manier.

Karin Pietjouw

Ze geeft goede begeleiding in de oefeningen eerst een op een later in de groep is prettig

Els Bogers-Schot

Wze is heel aardig maar ook goed en zij neemt mij serieus

Marlies

Zowel in de curatieve fase als in de palliatieve fase staat ze altijd voor mij klaar met haar deskundigheid. De vragen in hoeverre mijn klachten zijn verbeterd zijn in mijn geval ook niet relevant.