Oofi

T

Goed gesprek over de te volgen behandeling. Duidelijke uitleg en juiste advies over de meegekregen oefeningen.

kees

Deze ziet het lichaam als een geheel dus lymf systeem met spieren en geestelijke gemoedsrust nodig bij kanker patiënten en denkt niet in hokjes zoals de specialisten .

Karina

Ze is betrokken, kundig, neemt de patient serieus, is eerlijk en heeft een goed gevoel voor humor wat ook voor mij persoonlijk belangrijk is.

Mw.J. Suijkerbuijk

Ik voel me op mijn gemak bij haar, ze stelt me gerust als ik vragen heb over mijn klachten en ziektebeeld,de behandelingen zijn intensief en hebben direct effect op de hoeveelheid pijn .

Ingeborg

Omdat zij meedenkt, met plannen komt en je met trainen ook daadwerkelijk verder op weg helpt. Ook door doelen te stellen mee te doen en te behalen! Zeer begaan met hun patiënten
Een absolute...

D.W.M.Meeuwisse-Eskes

De fysiotherapeut deed wat zij moest doen, gaf goede instructies en begeleiding.
Daarnaast was het contact prettig.

LLM van Toren

Ik ben veel sterker geworden en meer conditie dan voorheen wat ik nodig heb, door alleen stil te zitten ga je alleen maar achteruit en dat was ik.

Annemiek

Geef iedereen apart aandacht. Kan goed luisteren naar hoe je je voelt en hoe je iets ervaar. En geeft uitleg waarom soms iets zo is. En ik hou van duidelijkheid en dat is ze. Ik had hier eerder van...

Joost zal het weten.

Persoonlijk en betrokken en op het gebied van oncologie en oedeem erg goed op de hoogte. Verwijzen naar de huisarts indien daar aanleiding toe is. Geven zelfs een dieet advies na een ontsteking. Er...