Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Wij hebben contact gezocht met ontruiming service Wolter in verband met het leegruimen en schoonmaken van een zeer vervuilde woning. Wat voor ons een enorme drempel was, verliep vloeiend. Wij...

Professioneel en deskundig en weten van hard werken.
Reële prijs.
Geen misbruik maken van de situatie, juist met de mensen meedenken waar bezuinigd kan worden op de uitgaven.
Goede samen werken met lokale instantie's.
Betaling regeling mogelijk ( mijn oom was niet draagkrachtig in 1x te betalen )

Leuk dialect hebben de mannen, helaas moeilijk verstaanbaar hierdoor :-)

Reactie Ontruiming Service Wolter:

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf. Wij zij blij dat u onze dienstverlening als positief heeft ervaren.
Succes met de nieuwe start!

Van Ingen

Onze ervaring met Ontruiming service Wolter is positief.
Professionele mensen die weten waar ze over praten, rustig maar harder werkers.
Voor vloerbedekking laten verwijderen in...

Hard werken.
Duidelijk prijs afspraak.
Netjes werken.
Hun weg, troep weg.
Lekker goedkoop!!!!

Hebben wij niet kunnen ontdekken.

Robert

Ondervloer van spaanplaat moest eruit

Professionele en rustige mannen, die prima werk afleveren!

Niet

Jan Evertsen

Onze ervaring is positief en wij kunnen Frank en zijn medewerkers adviseren, als een ervaren ploeg. Ze weten precies wat ze moeten doen en overleg is duidelijk.

Snelle reactie van dit bedrijf.
Goede prijs.
Hebben ons goed op de hoogte gehouden over de verloop van de werkzaamheden.
Duidelijke offerte.

Erg volle agenda, achteraf gezien ook logisch. Leveren goed werk tegen een scherpe prijs.

Reactie Ontruiming Service Wolter:

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf, en dat u de samenwerking als positief heeft ervaren.

Frank Wolter en medewerkers.

Gezondheid zorg regio west

Door mijn werk in de gezondheid zorg komen we geregeld in aanraking met zwaar vervuilde woningen.
Wij hebben diverse ontruimers al aan het werk gehad, echter de service van dit ondernemen...

Zoals omschreven in mijn en mijn collega's hun ervaring is dit een betrouwbaar bedrijf die alles gekeurd omschrijft in de offerte.
Alle afspraken worden uitgevoerd na behoren.

De agenda staat vrij vol, hierdoor kan het gebeuren dat er soms een week tussen zit dat ze aan de slag kunnen.

Bedankt voor uw reactie en de fijne samenwerking,

A en p project

Wij laten met regelmaat vloerbedekking verwijderen door Ontruiming Service Wolter.
Het is een fijne communicatie met vakmanschap, ervaring en het enthousiasme zo worden de opdrachten dan ook...

Vakmanschap
Modern gereedschap
Betrouwbare zaken partner
Goed tarief

Doordat Dhr Wolter ( Frank ) ook altijd op de werkvloer is, moeten we af en toe terug bellen wanneer hij de telefoon niet hoort. Daar tegen over staat, als we de voicemail inspreken krijgen we dezelfde dag altijd respons.

Bedankt voor uw reactie en de fijne samenwerking,

Frank Wolter

Wij hebben goede ervaring met Ontruiming service Wolter.
We hebben gekozen voor een totale ontruiming, inclusief inboedel overname die voor een nette prijs in mindering is gebracht. Toen de...

Goed deskundig advies.
Prijzen vergeleken met concurrentie liggen lager door de inboedel overname.
Je kunt merken dat ze ook gespecialiseerd zijn in vloer verwijdering werk.

Door dat ze werken voor scherpe prijzen, moesten wij 4 dagen wachten op een offerte omdat het druk is. Uiteindelijk is het wachten dik en dik beloond.

Reactie Ontruiming Service Wolter:

Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf. Wij zij blij dat u de ontruiming als positief heeft ervaren.

Erfgenaam van appartement in Ede

Uitstekend. Ontruiming ging heel goed (spullen krijgen tweede kans of gaan naar milieustraat).
Verwijderen vloerdekking ging superhandig en snel.

Ontruimingservice Wolter heeft uitstekend werk geleverd toen we het appartement van mijn moeder leeg moesten opleveren. In één dag was de klus geklaard. Het was een fijne ploeg om over de vloer te hebben: de mensen werken snel, ze weten precies wat ze doen en ze werken heel netjes. Niets is een probleem. Ze denken mee.

Factuur kunnen pinnen.

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, we zijn blij dat u de ontruiming als positief heeft ervaren.
Wij gaan aan het verbeter punt pinnen werken.

Met vriendelijk groet,
Ontruiming Service Wolter

Professioneel bedrijf, snel reactie op verzoeken, redelijke prijzen, correcte afhandeling en houdt zich aan afspraken.

Snel reactie, proffesionele medewerkers, uitstekende oplevering.

De heer Wolter is soms moeilijk te verstaan omdat hij heel snel en met een dialect praat.

Geachte mevrouw / heer Wiersma,

Bedankt voor uw reactie en dat de woningontruiming in Wijchen als positief is ervaren.

Erik en Chantal

Goede ervaring met Ontruiming Service Wolter.
52 vierkante meter parket uit de woonkamer en gang verwijderd.
Ze werken snel en volgens afspraak. Bij meerdere bedrijven een prijsopgave...

Snelle telefonische prijs afspraak en deskundig advies, en dezelfde dag de offerte in de mailbox.
ZEER GOEDE PRIJS!!

Niet kunnen ontdekken.

Beste Erik en Chantal,

Bedankt voor uw referentie op feedback.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening in parketvloer verwijderen.
Wij wensen u veel plezier straks in uw nieuwe woning als u klaar bent met verbouwen.

Ontruiming Service Wolter