Christien Dekker

Snelle service goede afhandeling

Catharina Van Heel

Snelle en adequate reactie

Bianca Rullens

Snelle levering en netjes verpakt, mooie kwaliteit.

Aplenty Laurijsen

FANTASTISCH voor weinig geld hele mooie dure schoenen in bezit

L Suijker

Ik heb 2 paar sneakers besteld, ze werden een dag later al geleverd. Één paar wil ik retourneren daarvoor moet ik eerst een retourcode krijgen van het bedrijf per mail. Ik heb erom gevraagd maar... Ik heb 2 paar sneakers besteld, ze werden een dag later al geleverd. Één paar wil ik retourneren daarvoor moet ik eerst een retourcode krijgen van het bedrijf per mail. Ik heb erom gevraagd maar krijg geen reactie, alleen maar reclamemails.
De schoenen die ik wil houden daarvan laat de mesh al na een paar dagen dragen los in een hoekje. Niet echt goed dus.

Reactie Onpaarschoenen.nl:

Excuses voor deze vervelende ervaring. Wij doen ons best een passende oplossing te vinden. Helaas komt het wel eens voor dat we iets over het hoofd zien. With love, 95Percent

Angelique Inpijn

Goede prijs en kwaliteit! Snelle levering

Miriam Ruijs

Ik heb voor de eerste keer schoenen gekocht en ze werden snel bezorgd en de schoenen waren keurig in een nieuwe schoenendoos verpakt. Zag er professioneel uit. Helaas was de maat niet helemaal goed,... Ik heb voor de eerste keer schoenen gekocht en ze werden snel bezorgd en de schoenen waren keurig in een nieuwe schoenendoos verpakt. Zag er professioneel uit. Helaas was de maat niet helemaal goed, daarom ga ik ze helaas toch terugsturen.

G De Bruijn

Prima,duidelijk en snel