Margriet Damstra

Positiefe ervaring met het bestellen. Negatiefe ervaring met het retouneren.

Mooie schoenen, snelle levering en snel reageren

Het retour sturen kan beter. Ik ben een hele week ermee bezig geweest om de schoen terug te sturen. De DHL site werkte niet, jullie kwamen ook niet met oplossingen.

Koster

Prima, mijn dochter is er blij mee. Snelle, goede levering en fijne prijzen.

Als je 2 verschillende schoenmaten hebt kan je hier goed terecht.

Nvt

Louwina Jacobs

Tsja..snelle verzending, al kan de communicatie wel iets sneller!!

Verzenden

Communicatie ivm terugzenden..

Prima en snel contact. Goede levering, mooie schoenen.

Snel en gemakkelijk contact mee te krijgen.

Tja, een maat kan altijd net te klein zijn. Risico is voor kopen> te begrijpen. Soms zie je aan de buitenkant al dat het een kleinere maat is (of veel groter). Hier zou wat op gelet kunnen worden... Tja, een maat kan altijd net te klein zijn. Risico is voor kopen> te begrijpen. Soms zie je aan de buitenkant al dat het een kleinere maat is (of veel groter). Hier zou wat op gelet kunnen worden m.i.
Dan zal je soms schoenmaat 40 voor een maat 39 moeten verkopen.

Via marktplaats kennis gemaakt met dit bedrijf en een normaal paar schoenen gekocht. De verkoop via MP voelde licht agressief. Ik zocht schoenen voor mijn schoonmoeder en moest dus overleggen.... Via marktplaats kennis gemaakt met dit bedrijf en een normaal paar schoenen gekocht. De verkoop via MP voelde licht agressief. Ik zocht schoenen voor mijn schoonmoeder en moest dus overleggen. Voordat we een deal hadden had ik al een betaalverzoek. Verder blij met de schoenen. De prijs is in verhouding erg laag, dus geen probleem dat in 1 schoen de inlegzool ontbrak.

De prijs voor normale paren is een groot pluspunt.

De foto’s konden beter. De schoenen leken lichtblauw op de foto maar waren donker/zilvergrijs.

Frans

Ben zeer tevreden!

M.jansen

Geweldig eindelijk iets gevonden te hebben waar ik 2 maten kan bestellen. Mooie collectie van merk schoenrn, goed geprijsd.
Wat ook heel fijn is is dat de communicatie goed is,als er vragen...
Wat ook heel fijn is is dat de communicatie goed is,als er vragen zijn o.i.d snel reactie op je mail.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Goede communicatie

Ellis lagerweij

Ik ben heel erg blij dat ik eindelijk schoenen kan kopen die ik ook echt pas! Omdat mijn voeten 2.5 maten verschillen van elkaar was dit echt een uitkomst. Ik ben enorm tevreden met de nikes die ik... Ik ben heel erg blij dat ik eindelijk schoenen kan kopen die ik ook echt pas! Omdat mijn voeten 2.5 maten verschillen van elkaar was dit echt een uitkomst. Ik ben enorm tevreden met de nikes die ik heb besteld. Wel jammer dat er zo weinig keus is, maar wel begrijpelijk.

Dat je schoenen kan kopen met verschillen de maten!

Misschien meer keus in links maat 40 en rechts 42.

Tinekr

Supertof

Zelf keuze maat

Iets meer omschrijving van product

Zeer goede ervaring, zondag besteld, dinsdag schoenen in huis

Snelle verzending

Iets betere foto’s misschien