van der Beek

Erg prettige service, snelle levering en goede producten. Ondanks een maatje verschil.

Service en levering

Geen track en trace

Veel korting op goede merkschoenen. Snelle levering

Hassing

Geen idee met wie ik contact heb gehad, maar inheb daar schoenen besteld die niet lekker zaten. Ik wilde ze retourneren, maar dat waren de schoenen voor hen niet waard, dus ik mocht ze houden en...

Je wordt via mailcontact gewoon heel vriendelijk en correct behandeld. Ik ben echt tevreden met hoe het allemaal gegaan is.

Nee, ik ben gewoon zeer tevreden over de gang van zaken.

Zeer overzichtelijke website en duidelijke foto's! Snelle service!

Uniek!!!

Nee!

Snelle reactie, snelle levering echter tot 2x toe verkeerde maat geleverd. Gelukkig bleek de 2e levering met wederom verkeerde maat wel te passen.

Het eerste verkeerde geleverde paar hoefde niet retour, ik mocht er iemand anders mee verblijden wat ik ook heb gedaan. Fijn dat ik niet naar een DHL punt hoefde om te retourneren van een buiten mijn schuld verkeerde levering.

Zorgvuldiger omgaan met de bestelde maat

Goed ervaring

Goed en goedkooo

Michael

Keurig bedrijf, mooie producten en snelle verzending.

Prima afhandeling

Snel beteikbaar

Veel e-mails

J. Colijn

Naar aanleiding van het nieuwe assortiment gekeken op Onpaarschoenen.nl. Ik was onder de indruk van de mooie merken die ze aanboden. Daarom ook 3 paar schoenen besteld. Helaas was 1 paar toch echt...

Duidelijke communicatie
Scherpe prijzen

Bij mijn levering ontbrak er opvulmateriaal in de doos. Hierdoor was een schoenendoos opengegaan. Geen schade aan de schoen, maar is naar mijn mening eenvoudig op te lossen.

Positief snel antwoord

prijs kwaliteit goed

meer info over de maat bijvoorbeeld ook de engelse maat