Marielle

Na wat problemen van beide kanten toch tot een goede oplossing gekomen.

Klant iets meer op de hoogte houden

Sander

Prima, snel geleverd

Snel geleverx

Weinig keus

Redelijk goed

Niche markt die goed op specifieke behoefte in speelt.

Inkoop van paren gaat aanzienlijk minder soepel; daar wordt ik snel in de ‘wacht’ gezet. Men komt niet met een concreet moment dat ze ingestuurd kunnen worden dus blijf ik ermee zitten. Ik heb drie... Inkoop van paren gaat aanzienlijk minder soepel; daar wordt ik snel in de ‘wacht’ gezet. Men komt niet met een concreet moment dat ze ingestuurd kunnen worden dus blijf ik ermee zitten. Ik heb drie mooie paren onparen en zou deze te koop aanbieden, want doodzonde als ze weggegooid worden. Het zou dan ook fijn zijn als aan deze behoefte ook aandacht wordt besteed.

Wel erg veel emailverkeer.

Dirk

Super!

Snel geleverd!

Niet echt....

Barbara

Altijd snelle levering en goede schoenen

Snelle levering. Goede prijzen

John de V

Degelijke schoenen voor een lage prijs. Helaas is het assortiment heel beperkt voor mijn specifieke combi links 45 rechts 44

Degelijk, duurzaam, goedkoop

Weinig assortiment

Véél keus, goede merken

Snelle verzending

Geeb

Marielle

Hele slechte service. Je word niet op de hoogte gehouden als er iets van gaat. JE moet overal zelf achteraan. Ik vind het geen aanrader.

Klant iets beter op de hoogte houden.

Roos

Overzichtelijk, meerdere maten in zoekfilter te selecteren

Corrie Veldman

Ik heb meerdere keren al wat gekocht en zeer tevreden over deze webshop. en kan iedereen aanraden om hier wat te kopen, ik heb gewoon een gelijke maat, maar een halve maat verschil merk je niet,... Ik heb meerdere keren al wat gekocht en zeer tevreden over deze webshop. en kan iedereen aanraden om hier wat te kopen, ik heb gewoon een gelijke maat, maar een halve maat verschil merk je niet, anders een zooltje erin maar je hebt nu wel kwaliteits schoenen voor een lage prijs! en zeer snelle levering! een top bedrijf.

Snelle levering en netjes verzorgd!

Niets, ga zo door, met deze service word de klanten kring alleen maar groter,