Joep

Mooie schoenen zo goed als nieuw!

Ellen Vandamme

Heel goed

Ina Peters

Snel en goed contact via de app. Verwerking van de retourzending uiteindelijk goed opgelost

Mart

Paar bestellingen geplaatst, schoenen waren netjes op tijd en overeenkomstig de beschrijving qua sterren.

Jolanda hubers. Hunkemoller international

Mijn eerste keer dat ik bestelde bij 95 percent. Kreeg mijn bestelde laarzen in onpaar 1x37 1x39. Gemaild erover, geen reactie. Toen maar gebeld. Dame van het bedrijf kon geen antwoord geven op... Mijn eerste keer dat ik bestelde bij 95 percent. Kreeg mijn bestelde laarzen in onpaar 1x37 1x39. Gemaild erover, geen reactie. Toen maar gebeld. Dame van het bedrijf kon geen antwoord geven op mijn vraag. Werd na een tijdje terug gebeld. De laarzen mag ik weggooien, en geld retour. Ik heb geen bericht gehad wanneer en hoe ze met welk bedrijf ze verstuurd zouden worden. Dus DHL aan de deur. Ik wist van niks. Nogmaals een mail gestuurd en tot op heden geen antwoord terug gekregen. Erg slecht!!

Reactie Onpaarschoenen.nl:

Helaas is er bij het inboekproces iets helemaal mis gegaan! Hiervoor onze excuses. We hebben niet goed gecontroleerd tijdens het online zetten of de schoenen bij elkaar hoorde. Uiteraard is het... Helaas is er bij het inboekproces iets helemaal mis gegaan! Hiervoor onze excuses. We hebben niet goed gecontroleerd tijdens het online zetten of de schoenen bij elkaar hoorde. Uiteraard is het bedrag gecrediteerd en compensatie aangeboden voor een toekomstige bestelling. With love, 95Percent

Pauline Coret

Ik vind de schoenen vaak van slechtere kwaliteit dan zelf aangeven op de website

Reactie Onpaarschoenen.nl:

Vervelend dat dit uw ervaring is! Wij hopen toch dat u nogmaals ons de kans wil geven. We hebben u persoonlijk gecontacteerd om uit te zoeken wat er mis was/is met uw schoenen en of wij u nog kunnen... Vervelend dat dit uw ervaring is! Wij hopen toch dat u nogmaals ons de kans wil geven. We hebben u persoonlijk gecontacteerd om uit te zoeken wat er mis was/is met uw schoenen en of wij u nog kunnen tevreden stellen. With love, 95Percent

Mirjam

Fantastisch. Schoenen zien er super uit

Simone

Snelle levering, mooie schoenen voor een nette prijs.

1 paar schoenen (van de 3 die ik besteld had) had één losse hak. Die heb ik nog maar even zelf gelijmd.

M Varenkamp

Snelle afhandeling order en m.i. goede prijs.

Peggy

Meerdere mogelijkheden met betalen
Retourneren is gratis
Verbeterpunt: de hakhoogte (afmeting) staat er nergens bij verteld, dit mis ik