Geweldig!

Snel, goede service

Echt hele goede ervaringen. Jullie denken altijd goed mee met de klant. Wat betreft deze aankoop was de levering echt snel en de kwaliteit van de schoenen Top!

Ga zo door

Ga zo door

Annie

Goed snelle reactie

Goede prijzen

De info op de site qua maat klopt niet altijd

Claudia Aulhorn

Twee keer besteld en zeer tevreden.

Duidelijke site, snelle verzending.

Stal vitanova

Top bedrijf leveren snel

Levering snel

Sonja koning

Goede ervaring. Snelle levering. Goede website. Indien iets retour moet, ook een goede ervaring. En correct en snel geholpen. Heel erg tevreden en zeker aan te bevelen!!

Zoran T

20 januari bestelling gedaan. nu is het 1 februari, geen bestelling maar ook geen berichten. op 24 januari contact via app gemaakt, alles zou in orde komen. Een dag daarna rekening van afterpay...

bestelgemak!??? Nou gefeliciteerd als dit je sterkste punt is.

Alle andere.

Reactie Onpaarschoenen:

Goedendag,

Erg vervelend! Helaas is het niet gegaan zoals u wou.
Dat kwam omdat het hierbij ging om op maat gemaakte schoenen.
Geen excuus maar wel de reden waarom het zo is gelopen.

Dit is voor ons nog uniek en komt niet vaak voor. We hadden u alleen beter op de hoogte moeten houden.

Wij nemen dit mee en middels een prive bericht heeft u nog een compensatie aangeboden gekregen.

Excuses voor het ongemak en hopelijk zien wij u terug op onze webshop.

Daan
Team Onpaarschoenen.nl

Na een eerste ervaring die niet volledig naar wens verliep, heeft Onpaarschoenen alles goed gemaakt door mee te denken en een oplossing te bieden, die erg attent was.

Meedenkend

Jane

Via marktplaats een aankoop gedaan. Dit bedrijf bood betreffende schoenen via die weg aan. Artikel conform verwachtingen op één cruciaal onderdeel na, namenlijk de maat. In de advertentie was...

Presentatie, kwaliteit materiaal en vlotte communicatie voorafgaand aan sales.

Zet de exacte maat van "dezelfde schoenen" in in de advertentie wanneer deze niet identiek is.

Schoenen gekocht