Petra

De schoenen passen niet en ik heb altijd dit merk in deze maat dus dat is vreemd. nu wil ik terug sturen maar daar heb ik nog geen bericht over gehad hoe dat moet.

mooie merken

betere service en antwoorden ; nu wordt ik gepusht om ze toch te houden; beter vermelden dat het gaat om onpare.

Geachte Petra,
Wij kunnen er helaas niks aan veranderen dat dit paar bij uitzondering dus niet past.
Geachte Petra,
Ze mogen terug en ja vanwege drukte zijn we niet in staat om ten alle tijden in 1 dag te reageren.
Ons inziens, wel vervelend voor u maar geen reden om direct ons volledig hierop af te rekenen.
We kunnen niets anders er van maken dan ze op onze kosten (zoals altijd) kosteloos te retourneren en u hopelijk in de toekomst beter te kunnen voorzien.
Neem gerust contact op via klantenservice@onpaarschoenen.nl zodat we een gepaste tegemoetkoming kunnen aanbieden.
Team Onpaarschoenen.nl

Mevr. Bekers

Vanwege een beenamputatie had ik maar 1 schoen nodig. De andere is volgens mededeling geschonken aan Pakistan. Het lijkt nu, dat Onpaarschoenen deze schenking heeft gedaan. Maar ik heb die andere... Vanwege een beenamputatie had ik maar 1 schoen nodig. De andere is volgens mededeling geschonken aan Pakistan. Het lijkt nu, dat Onpaarschoenen deze schenking heeft gedaan. Maar ik heb die andere schoen betaald. Het is makkelijk schenken van het geld van anderen

De prijzen van de schoenen zijn aantrekkelijk.

Vermeld op de site, dat men ook 1 schoen kan kopen, maar dat men er wel 2 moet betalen.

Goedendag Hennie,
Goedendag Hennie,
Onze klomp is zojuist gebroken bij het lezen van uw review. Wij begrijpen niet helemaal de verontwaardiging er worden hier namelijk allemaal aannames gedaan. Want helemaal nergens lopen wij te adverteren dat we dit aanbieden. U vroeg of het kan, uiteraard kan u er 1 bestellen door er gewoon een onpaar te bestellen. Waarbij wij vanwege ons netwerk ook de overgebleven enkele schoen uit de doos kunnen laten halen en via onze opkopers uiteindelijk inderdaad in Pakistan terecht kunnen laten komen.
Maar van het contact moment, het door ons fullfilment bedrijf eruit laten halen van het niet gewenste enkele paar en het transporteren naar onze opkoper kost alles geld. Bij uw bestelling kost het ons meer dan het oplevert, maar wij doen het graag en dragen graag bij aan dergelijke initiatieven maar nee we lopen er niet mee te koop of adverteren ermee. Sterker nog er staat op de website geen enkele vermelding hiervan.

Vervelend dat u het zo ervaren heeft! Was niet de bedoeling.
Team Onpaarschoenen.nl!

Snelle levering, goede produkten.

Prijs kwaliteit verhouding

Korting op kinderschoenen zou hoger mogen zijn. Is nu (bijna) reguliere prijs.

Reactie Onpaarschoenen:

Hartstikke bedankt voor uw aangename en fijne review.Hopelijk tot ziens!

Een uitkomst voor mensen met verschillende schoenmaten

Voorkeur makkelijk in te stellen

Beschrijving kan wel wat beter

Janssen

Sjoerdjan/Artview

Prima en klantvriendelijk

Duidelijkheid

Reactie Onpaarschoenen:

DIt zijn de leuke berichten waar we het voor doen :D

Jannie

hele proces

R

Goede kwaliteit en snelle levering.

Prijs/Kwaliteit verhouding

Marielle

Na wat problemen van beide kanten toch tot een goede oplossing gekomen.

Klant iets meer op de hoogte houden