Greet van de Velde-Gijsbers

Ik heb twee paar schoenen besteld, de levering duurde langer dan op de website staat. Ik had op vrijdag voor 21:30 besteld, op de website staat "de volgende dag geleverd", maar het werd dinsdag.... Ik heb twee paar schoenen besteld, de levering duurde langer dan op de website staat. Ik had op vrijdag voor 21:30 besteld, op de website staat "de volgende dag geleverd", maar het werd dinsdag.
De schoenen zagen er prima uit, vijf sterren voor het produkt! Ik heb het paar gehouden dat het beste zat. Kwaliteit is heel goed, verpakking is netjes en terugsturen ging ook eenvoudig. Ik wacht nog op terugbetaling, inmiddels een week geleden is mijn retour afgeleverd.

Femke van Herpen

Top, snelle levering en goede producten

brigitte van ham

Top service, snelle levering en goed product voor een hele goede prijs. 1 keer contact opgenomen. Een hele goede klantenservice. Complimenten!

Marcel Nieuwland

Schoenen gekocht die vrij snel kapot bleken. Op kosten van 95Percent laten herstellen, zonder gedoe of gezeur

Susanne Foort

WÉRKELIJK !!! &, IK ZEG HET AAN ÁLLEN,
DÉZE FÍRMA HEEFT MIJ MET STOMHEID GESLAGEN !!! IK BEN EEN BIJZONDER INTEGER MENS, & IK ZEG Ú ÁLLEN, BESTEL BIJ HÉN !!! IN ÉÉN WOORD : GÉWELDIG !!! WÉRKELIJK !!! &, IK ZEG HET AAN ÁLLEN,

WAT EEN MÉÉR DÁN PRÁCHTIGE ERVARING !!! SUUUUUPER PÉRSOONLIJKE SERVICE !!!

WÓÓRDEN SCHÍETEN MÍJ ÉCHT TÉKORT !!!

MÍJN BÉSTELLING, TOEN IK HET ARTIKEL ONTVING, WERD NIET ÁLLEEN SÚPER SNÉL GÉLEVERD, ... MÁÁR WAS/IS ÓÓK EXACT ZOALS IK HET OP HÚN WEBSITE ZAG !!! ÍN ÉÉN WÓÓRD : OOOOH SUUUUPER TOP !!!

&, VÓLLEDIG WÁÁRHEIDSGÉTROUW !!!!!

I ? IT, ... WAT EEN GÉWELDIGE FÍRMA !!!

AUB, LIEVE EIGENAAR VAN DEZE FIRMA, BLÍJFT Ú ZÓ !!! WÉÉS & BLÍJF DÉ ÚITZONDERING, ... BLÍJF ÍNTEGER, & ZO GIGA WAARHEIDSGETROUW ALS U BENT !!!

NÍETS DÁN LÓF !!!!! BRAVO ????? !!!

Peter Engel

Erg goede ervaring en geweldige kwaliteit refurbished schoenen voor een goede prijs

Jeanine van Nispen

Ik ben zeer lovend over het concept...een uitmuntend idee
Ik ben groot fan.
Ik ben zeer lovend over het concept...een uitmuntend idee
Ik ben groot fan.
Wel ben ik momenteel enorm teleurgesteld. Ik had namelijk 3 paar schoenen besteld waarvsn ik 2 paar wil retouneren. Dit heeft nog al wat voet in de aarde! Iedereen gaat er maar vanuit dat je allerlei apparatuur in huis heeft waaronder een printer om je retourformulier te kunnen downloaden....nou ik niet en vast meer mensen met mij niet. ( TIP:DOE HET FORMULIER AUTOMATISCH BIJ DE BESTELLIG )

Kortom heb nu 2x telefonisch kontakt gehad en zou terug gebeld worden want ik wil mijn artikelen kunnen retourneren.
Nog steeds niet teruggebeld...erg slecht!! Het is nu 16.24 en ga het zo weer bellen,want ik heb geen zin om heel mijn aankoop te behouden.
Het enige wat ik nodig heb is een adres waar de retour heen moet.
Misschien kunt u wat voor mij betekenen.
Bij voorbaat dank!

Mvg,
Jeanine van Nispen.

Karin Walter

Slecht zegt binnen 2 dagen een antwoordnummer te sturen voor mijn retouren maar ik hoor niks .

Alles aan prijzen ruilen geen probleem via de whatts app maar hoor niks meer

Betere communicatie

Judith Gits

Snelle service, ruime en voordelige keuze