Lowloh Directie

Top!

Perfect!

Raymond Bertram

Schoenkoopervaring

Goede aanbiedingen en snelle levering

Hilly Hamstra

Prachtige collectie, uitkomst voor mensen met maatverschil!

Mooie merkschoenen!

Nvt

Sharon Jipping

Goed!

Mooie producten, snelle levering

Claudia van Broekhuizen

Al vaker onpaar schoenen besteld

Heel fijn dat ze onpaar schoenen verkopen

Sneller reageren als er iets retour gezonden moet worden. En beter kijken of schoenen wel kloppen op de website

Nicole van Es

Goede ervaring

goede ervaring

Kartini Slaats

Helemaal top!!! Na zoveel jaren ellende met schoenen passen, heb ik eindelijk een plek gevonden waar ik zelf kan mix & matchen?

Makkelijk te zoeken op maat.

Aanbod vergroten.

Liesbeth

De mail aan de klantenservice werkt niet: mail wordt niet bezorgd. Heb contact via telf. gehad en via whatsapp de bestelling geannuleerd. Helaas heb ik niet vernomen of de geretourneerde schoenen... De mail aan de klantenservice werkt niet: mail wordt niet bezorgd. Heb contact via telf. gehad en via whatsapp de bestelling geannuleerd. Helaas heb ik niet vernomen of de geretourneerde schoenen ook zijn aangekomen.

vriendelijk bejegend aan de telf. Fijn dat er onpaar schoenen zijn om te bestellen.

contact gegevens aanpassen en laten weten dat de geretourneerde schoenen zijn ontvangen.

Reactie Onpaarschoenen:

Dank voor de review. Helaas moeten we constateren dat het in ieder geval onjuist is dat de mail niet werkt. Die werkt. Helaas had u waarschijnlijk net een letter verkeerd getypt. Hopelijk zien we u... Dank voor de review. Helaas moeten we constateren dat het in ieder geval onjuist is dat de mail niet werkt. Die werkt. Helaas had u waarschijnlijk net een letter verkeerd getypt. Hopelijk zien we u ondanks dat terug. With love, 95Percent

Pien

Perfect paar gevonden!

Verrassend dat de gezochte maatcombinatie beschikbaar was. De schoenen werden snel geleverd. Wat ik ook belangrijk vind: schoenenleveranciers leveren overgebleven schoenen aan Onpaarschoenen. Goed... Verrassend dat de gezochte maatcombinatie beschikbaar was. De schoenen werden snel geleverd. Wat ik ook belangrijk vind: schoenenleveranciers leveren overgebleven schoenen aan Onpaarschoenen. Goed tegen verspilling dus.

Er was niet veel keuze (2 paar). Als ik er zelf voor zou kiezen om twee paar sneakers te kopen, kan ik dan het overgebleven onpaar aan jullie verkopen? Dan zouden jullie een groter assortiment... Er was niet veel keuze (2 paar). Als ik er zelf voor zou kiezen om twee paar sneakers te kopen, kan ik dan het overgebleven onpaar aan jullie verkopen? Dan zouden jullie een groter assortiment krijgen. Ik zou best meer willen betalen dan de huidige 35 euro per paar, dat vind ik nl erg goedkoop voor gloednieuwe schoenen.

Thea van Wetten

Voor mijn 11-jarige zoon met grote, ongelijke voeten voor het eerst op zoek gegaan naar onpaarschoenen. Blij verrast toen ik deze website bij de zoekresultaten tegenkwam!

Duidelijke website. Volgens mij tot nu toe de enige aanbieder van onpaar schoenen. Erg betaalbaar!

Misschien iets meer eigenschappen van de schoen beschrijven; uitneembare zool, rits of vetersluiting etc.