Ellis lagerweij

Ik ben heel erg blij dat ik eindelijk schoenen kan kopen die ik ook echt pas! Omdat mijn voeten 2.5 maten verschillen van elkaar was dit echt een uitkomst. Ik ben enorm tevreden met de nikes die ik... Ik ben heel erg blij dat ik eindelijk schoenen kan kopen die ik ook echt pas! Omdat mijn voeten 2.5 maten verschillen van elkaar was dit echt een uitkomst. Ik ben enorm tevreden met de nikes die ik heb besteld. Wel jammer dat er zo weinig keus is, maar wel begrijpelijk.

Dat je schoenen kan kopen met verschillen de maten!

Misschien meer keus in links maat 40 en rechts 42.

Tinekr

Supertof

Zelf keuze maat

Iets meer omschrijving van product

Zeer goede ervaring, zondag besteld, dinsdag schoenen in huis

Snelle verzending

Iets betere foto’s misschien

Prima, goede service

Goede communicatie
Komen afspraken na

Iets secuurder zijn met de informatie over een product

Snel, vriendelijk en volgens afspraak

M. Kramer

Heel snel en vriendelijk, meedenkend met de beste optie voor mij als klant

Prima en snelle levering! Ik kende het bedrihf geheel niet, ik heb de naam meteen doorgegeven aan mensen met ongelijke schoenmaten. Wat betreft mijn levering, op internet, marktplaats, staat dat er... Prima en snelle levering! Ik kende het bedrihf geheel niet, ik heb de naam meteen doorgegeven aan mensen met ongelijke schoenmaten. Wat betreft mijn levering, op internet, marktplaats, staat dat er schoenparen zijn met wel gelijke maten, ik heb dat nog in de app gevraagd. Echter blijkt het paar toch ongelijk qua maat te zijn, verder is de gemaakte factuur niet op mijn naam en het bedrag klopt niet. Tenslotte, misschien miggenzifterij, vind ik het raar dat je een bedrag naar boven afrond terwijl het gehele bedrag eronder zit. Dit zag ik nml door de opgestelde onjuiste factuur, maar goed! Er wordt gevraagd om mijn mening, dus bij deze!

Snel en duidelijk, overzichtelijke site, echter bestelling gedaan via marktplaats

Zie opmerkingen: onjuiste factuur, info beschrijving op marktplaats, contrasterend antwoord met levering

Reactie Onpaarschoenen:

Goedendag,
Wat vervelend dat u toch nog een minder plezante ervaring heeft overal.
Gelukkig op veel punten nog positieve feedback mogen ontvangen.
Om onze dienstverlenging te...
Goedendag,
Wat vervelend dat u toch nog een minder plezante ervaring heeft overal.
Gelukkig op veel punten nog positieve feedback mogen ontvangen.
Om onze dienstverlenging te verbeteren en te kijken hoe we de onvrede kunnen weghalen zou ik u willen vragen contact op te nemen met Klantenservice@onpaarschoenen.nl
Dan kunnen we kijken hoe we een passende oplossing kunnen vinden.
Team Onpaarschoenen.nl

Goede ervaringen, klantvriendelijk en prijsvriendelijk.

Zie boven

Ej Koert