tineke

Superblij met deze winkel,eindelijk schoenen op maat

Goede en snelle service

Nick

Super bedrijf, snelle levering en tof concept!

Kees

Ik heb een paar schoenen gekocht via marktplaats (schoenen met dezelfde maat, dus geen ongelijk paar). Er werd snel gereageerd en er werd snel geleverd.

Ilse Smits

Uitstekend!

Snelle service

Snelle service

Nvt

Een paar schoenen gekocht. alles prima

Er was een foutje gemaakt bij de bestelling. Het bedrijf heeft dit keurig opgelost. Prima klantenservice!

Irma Vandongen

Snelle aflevering. Foto's op de site geven af en toe een andere kleur aan.
Ik dacht dat ik lichtblauwe schoenen had besteld maar ze waren wit.

Snelle levering. Scherpe prijzen

Foto's van de schoenen geven af en toe een vertekend beeld. Ik had 3 paar besteld waarvan ik dacht in paar lichtblauw. Toen ik ze kreeg waren ze wit. Stond ook niet bij de beschrijving.

Zeer correct

Snelle reactie

C.Brouwer

Schoenen besteld en deze netjes en snel ontvangen. Helaas echter niet de maat ontvangen die besteld was. Na continu dezelfde info naar diverse mail adressen te moeten sturen eindelijk, na 5 weken...

Snelle levering en goede prijzen.

Betere achter sales! Ik heb steeds dezelfde info moeten mailen en telkens krijg ik de vraag het naar een ander mailadres te sturen. Een snellere reactie hierin en betere interne communicatie zou een goede verbetering zijn.

Reactie Onpaarschoenen:

Goedendag Senna,

Erg vervelend dat het zo slecht is bevallen!
Het is inderdaad niet netjes gelopen en vanaf het moment van de levering van de verkeerde maat begon de ellende. Wij geven onze fout meer dan toe en zullen ervoor zorgen dat we in de toekomst een dergelijke situatie voorkomen en tijdiger oplossen.

Mocht u nog online wat zien op onze website. Dan horen we dat graag en bieden wij u een passende compensatie voor de geleden schade aan!

Excuses voor het ongemak!

Mvg,

Daan