Hilly Hamstra

Prima, mooie collectie, leuke prijzen, ideaal , die onpaarschoenen!

Leuke prijzen, goede merken!

Janet van Rootselaar

Fijn bedrijf, men blijft in contact met je

Zoals boven

zelf zou ik de schoenen in een winkel willen passen

Monique Derksen

Duidelijk site, goede service. Ik had meerdere schoenen gekocht, 1 paar schoenen waren veel te klein.

Het zou handig zijn als er vermeld zou zijn of er een uitneembaar voetbed in zit.

Anne Hopmans

Super blij met mijn schoenen! Snelle levering, duidelijke uitleg!

Snelle levering!

Renate Eskes

Uitstekend

Juiste info

Marita

Topkwaliteit schoenen voor lage prijzen. Snelle levering!

Goede klantenservice

Lowloh Directie

Uitstekende service, super snelle verzending! Bedankt!

Nooit geen gezeur! Hier snappen ze echt wat service is! Top!

Sandrina

Alles super geregeld *****

Alles goed & correct geregeld. Verzending heel snel.

Thea Boon

Top

duidelijke omschrijving

Misschien wat meer sneakers voor heren

Nicolle Jeuken

Al diverse jaren super blij met onpaarschoenen ?. Door voorheen altijd met extra zooltjes in 1 schoen te hebben gelopen kreeg ik heupklachten. Logisch, want hierdoor stond ik altijd scheef. Nu draag... Al diverse jaren super blij met onpaarschoenen ?. Door voorheen altijd met extra zooltjes in 1 schoen te hebben gelopen kreeg ik heupklachten. Logisch, want hierdoor stond ik altijd scheef. Nu draag ik alleen nog maar schoenen van onpaarschoenen en zijn deze klachten helemaal verdwenen. En bovendien kwalitatief goede en leuke schoenen voor een mooie prijs.

Ik neem aan dat de meeste klanten meerdere paren in 1 x bestellen. Wij hebben immers geen standaard voeten. Dus heb je eigenlijk altijd iets te retourneren. Wellicht handig om een retourformulier en... Ik neem aan dat de meeste klanten meerdere paren in 1 x bestellen. Wij hebben immers geen standaard voeten. Dus heb je eigenlijk altijd iets te retourneren. Wellicht handig om een retourformulier en retoursticker bij de bestelling in de doos toe te voegen. Ik probeer nl ook voor onpaarschoenen de verzendkosten laag te houden door alles in 1x te bestellen ipv telkens kleine bestellingen te doen.