Kees van Poortvliet

Over het algemeen prima schoenen voor een schappelijke prijs

Kwalitatief over het algemeen goed en redelijk geprijsd.Regelmatig ook nog aanbiedingen. Ideaalvoor als je schoenmaten hebt die nogal verschillen. Ze zijn ook schappelijk als de schoenen niet goed... Kwalitatief over het algemeen goed en redelijk geprijsd.Regelmatig ook nog aanbiedingen. Ideaalvoor als je schoenmaten hebt die nogal verschillen. Ze zijn ook schappelijk als de schoenen niet goed passen.

De keuze is vaak wel beperkt

Rien Janssen

Uitmuntend

Goede site, goede service, vriendelijke communicatie

Elli Coret

Perfect. Snel en accuraat

Sowieso een goed initiatief.

Er moest vaak opnieuw de maten worden ingevuld. Of deed ik iets verkeerd? En jammer dat sommige 1/2 maten ontbraken (37 1/2)

abdel ammari

Goeie ervaring

De de verschillende maten natuurlijk want ik heb een klopvoet jullie zijn de beste

H Stoeten

Wist geeneens dat deze winkel bestond. Mijn voeten zijn niet even groot. Echt een uitkomst en nog goedkoop ook.

Duidelijke foto’s

Schoenen stofvrij maken

Pascal Godderij

Goed bedrijf snelle levering rondom picco bello alles product zoals beschreven dit bedrijf is aan te bevelen.

Alles verloopt vlekkeloos en na behoren.

Frans Huijzendveld

Verschillende maten

Ook sportschoenen, e.d.

Dineke Schipdam

Snelle verzending en goede klantenservice

Snelle verzending

Geen tips

Marjan van Tellingen

Zeer goede ervaring. Mooie schoenen voor een goede prijs, vaak een aantrekkelijke actie. Snel antwoord op mijn mail en snelle levering. Iets te weinig informatie op de website, want er staat bij de... Zeer goede ervaring. Mooie schoenen voor een goede prijs, vaak een aantrekkelijke actie. Snel antwoord op mijn mail en snelle levering. Iets te weinig informatie op de website, want er staat bij de schoenen niet beschreven of ze uitneembare zooltjes hebben en dat is voor mij juist essentieel.

Goede schoenen, goede prijs, snelle levering en snel antwoord op mijn mail.

Meer informatie over de schoenen zelf op de site plaatsen. Vooral over de binnenzolen: uitneembaar of niet.

Stephanie Mackenzie

Top