MP

Snelle verzending.

Heel handig dat je op schoenmaat per voet kunt zoeken.

Sneller verwerken van binnenkomende zendingen

De Bont

Op zich goed.
Mooie schoenen in mijn onpaar maten.

Ja. Als er iets fout is gegaan zoals ik per mail en telefonisch heb aangegeven wordt hier helaas niet op gereageerd.
Waardoor ik mijn geld van een onpaar schoenen nog steeds niet terug heb zoals beloofd. Ik had een onpaar besteld in november 2018 deze waren helaas al vergeven maar vergeten van de site af te halen maar ik had ze al betaald dus gebeld waar ze bleven. Dit hadden telefonisch toegezegd dat ik het geld terug zou berekend worden zou bij de volgende volgende bestelling en is nog steeds niet gedaan. Terwijl ik u wel weer op de hoogte had gebracht.

Reactie Onpaarschoenen:

Goedendag Mevr de Bont,

U heeft volkomen gelijk! Wij zeggen het in dit geval niet graag.
Maar u heeft inderdaad gelijk. Super vervelend en dat is ook eigenlijk niet de bedoeling.

Het is door de drukte er doorheen gekomen en ik zal u een passend aanbod ter compensatie doen via de mail.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Had niet gemogen.

Daan
Team Onpaarschoenen.nl

Anoniem mag wel voornaam en plaats

Prima ,reageert snel en de volgende dag al in huis ik heb al een paar keer er schoenen gekocht en zeer tevreden ! een aanrader. Corrie uit Heerhugowaard.

Snelle en netjes levering van je schoenen.

Niets ,het kan niet beter.

Gerrit W.

Geweldig, wat ben ik tevreden! Heel erg bedankt voor de oplossing waar ik al jaren naar op zoek ben.

Makkelijk bestellen en snel in huis

Matthijs

Zeer goede service, vriendelijk bedrijf met duidelijkheid. De prijs/kwaliteitsverhouding is voldoende.

Zeer snelle levering en erg tevreden over de schoenen

Nee, zeer tevreden

Ger

Super bedrijf, altijd weer heerlijk om deze voordelige schoenen (opmaat) te mogen ontvangen :D

Prijs, levering en website wordt steeds beter!

Niet bepaald.

René Rodenburg

Prima! Aanbevelingswaardig. Goede communicatie, snelle verzending, uitstekende (lage) prijzen voor top merk schoenen

Communicatie
Verzending
Prijsstelling

Nvt

Roger Wijngaarde

Super vriendelijke mensen. Hele snelle reactie. And what you see is what get. Top schoenen kunnen scoren. Ik heb rechts maat 42 en links 41, dus voor mij de ideale web winkel

Bart grevers

Prima duidelijke website en prima service.

Snelle reactie op bestelling en snelle levering en retour afhandeling

Geen aanmerkingen