Linda

Snelle levering, duidelijke site met handige zoekfunctie.

Jolanda Wielick

Hele goede service .ik kwam er achter dat ik bijna de zelfde laarzen thuis had en mocht ze omruilen

het retour nemen

Jis

Prachtige bergstein laarsjes gekocht voor onze jongste dochter. In plaats van normaal 2 paar schoenen te kopen voor haar zodat ze 1 passend paar heeft, was nu 1 (on)paar voldoende! Echt heel fijn!

Vandaag besteld, morgen in huis. Doen wat ze beloven. Duidelijke productomschrijving en goede communicatie.

Ik heb jullie aanbevolen in de facebookgroep voor kindjes met CP. 90% van die kindjes hebben verschillende maat schoenen door een spalk.

Uitkomst voor iedereen met verschillende maten!

Ideaal voor mensen met ongelijke maten!

Mailservice wanneer nieuwe schoenen zijn geplaatst

Pauline Brouwer

Prima service en lekker snel.

Jack

Really nice shoes for a low price, finally a solution for My complicated feet

Filter system

More shoes

Mooie schoenen voor een mooie prijs.

Goede service.

Ideal betaling is wat verwarrend. Na het kiezen van een bank zou een knop " verder gaan" moeten verschijnen.

Monique

Nette snelle levering. Zoals vermeldt, klein kleurverschil in de kleur. Spray gekocht a € 5,95. Heb nu een schitterend paar laarzen voor een hele leuke prijs. Ga hier zeker vaker kopen.

Marjan van Tellingen

Over het algemeen prima. Communicatie helder, schoenen worden snel geleverd en zijn bijna altijd precies zoals omschreven. Ik koop zo goed als al mijn schoenen via Onpaarschoenen.
Ik heb 3...

Het assortiment is opvallend groot en divers. De snelle levertijd is prettig en het is mogelijk om via app te communiceren.

De foto's zijn nog steeds niet altijd even duidelijk. Van het laatste paar dat ik kocht was 1 foto en er stond beschreven dat ze van leer waren. Die informatie was fout. Op de foto was dat ook niet goed te zien. Een foto van de bovenkant was geen overbodige luxe geweest.

hendrikes

Contact was goed

veel keus

schoenen controleren voor dan men het op stuurt