M Koopman

Hele goede ervaring, schoenen netjes verpakt, de beloofde levering. Dit is wat je wil.

Jos Strijbos

Uitstekend

Pascal Gerrits

Helemaal goed

ALGOET Lienda

Mooie schoenen, prima kwaliteit

Marin

Mooi duurzaam idee en snelle levering

jP

Prima, zéér snelle verzending(volgende dag zoals op de site staat aangegeven!??)

Vicky Ven

Ik had 3 paar schoenen besteld, waarvan ik er 2 geretourneerd dienden te worden. Deze zijn terugbetaald maar ik kon het pakket niet gratis retourzenden volgens het verzendpunt, de krantenwinkel,... Ik had 3 paar schoenen besteld, waarvan ik er 2 geretourneerd dienden te worden. Deze zijn terugbetaald maar ik kon het pakket niet gratis retourzenden volgens het verzendpunt, de krantenwinkel, terwijl ik wel een antwoordnr heb vermeld op mijn pakket. Ik heb de verzendkosten van 16,40€ niet terugbetaald gekregen. Dit heb ik via mail vermeld met bewijs van betaling. Ik heb geen reactie gekregen via mail op de melding dat ik de verzendkosten heb betaald.

Reactie Onpaarschoenen.nl:

Bianca, vanuit België retourneren wij niet kosteloos tenzij de schoenen niet in orde zijn. De kosten zijn anders namelijk veel te hoog. Zoals u zelf aangeeft 16,40 voor het retourneren. In uw geval... Bianca, vanuit België retourneren wij niet kosteloos tenzij de schoenen niet in orde zijn. De kosten zijn anders namelijk veel te hoog. Zoals u zelf aangeeft 16,40 voor het retourneren. In uw geval zouden we dan ook letterlijk geld moeten toegeven op de bestelling.
Vervelend dat u dit niet had gezien. Wij komen met een passende oplossing.