Anna Pijnenburg

Snelle levering, goed verpakt

Meestal genoeg keus in mijn maten

Retour info bovenaan zichtbaar maken. Via zoekfunctie wel te vinden, maar kan gemakkelijker.

Gery ruizendaal

Fijn bedrijf snelle levering en kwaliteit schoenen

prijs

iets meer info

Daniel Hudson

Very nice! Good shoes and quality

Shoes

None

Mama

Geweldig!

Mooie kwaliteit voor een klein prijsje!

S Groot

Carola Suzanne Coolen

Slecht. Het betrof een aanbieding op Marktplaats maar de informatie in de advertentie klopte niet. De schoenen waren maat 41,5 en niet 40,5 zoals gesteld. Bij navraag duurde het erg lang voor er een... Slecht. Het betrof een aanbieding op Marktplaats maar de informatie in de advertentie klopte niet. De schoenen waren maat 41,5 en niet 40,5 zoals gesteld. Bij navraag duurde het erg lang voor er een reactie kwam. Pas na 3 herhaalde berichten kwam er dat er naar gekeken zou worden. Ik heb de foto’s van de foutieve maat opgestuurd maar wederom geen reactie. In een mail een factuur waar ik niet ‘op moest letten’, want weggeschreven voor €61,90. Ik heb ze door weten te verkopen met verlies maar op opmerking dat een bijdrage van €10 welkom zou zijn gezien de belabberde communicatie en foutieve informatie; wederom geen reactie.

Snellere en accurate informatie

Ute von cieslik

Erg tevreden, mooie schoenen, goed materiaal. Vlug geleverd.

Goed aanbod, mooie schoenen.

Alexander

Mooie schoenen voordelig

Nikki

Eindelijk passende ballerina’s! Ik moet altijd ballerina’s met een bandje dragen vanwege mijn verschil in schoenmaat, maar nu heb ik voor elke voet een passende ballerina’s! Ik heb ze zo vaak... Eindelijk passende ballerina’s! Ik moet altijd ballerina’s met een bandje dragen vanwege mijn verschil in schoenmaat, maar nu heb ik voor elke voet een passende ballerina’s! Ik heb ze zo vaak gepast, maar 1 voet knelt altijd, of de ander slipt juist uit bij het lopen. Nu kan ik ook eens van die sierlijke schoenen dragen!

Een uitkomst voor als je verschillende schoenmaten hebt

Bij de schoenen stond vermeld dat het van kunststof was maar bij navraag bleken de Gabor schoenen toch van echt leer te zijn

M M Klaasse

Prima!