Goede prijs

Esther de Bont - Snellen

Jullie zijn de uitkomst van veel mensen.
Helaas heb ik jullie nu pas gevonden.
Ik ben ervaringsdeskundige vanaf kleins af aan dit probleem gehad en veel geld weg gegooid aan schoenen...

Dat je schoenen in verschillende maten kunt bestellen.
En tegen een normale prijs

Evt. vergoeding voor het opsturen van een nieuw onpaar schoenen die mensen terug sturen.
Bv. 2 onpaar schoenen (zeker nieuw) mag je 1 nieuw onpaar uit kiezen op de site.
Maak meer reclame er zijn genoeg mensen met onpaar voeten die jullie nog niet kennen.
En evt. als ze een naam noemen van diegene die deze site hen heeft aanbevolen een korting of tegoedbon geven.

henny lubbers

Buitengewoon goed.
was in 1e instantie foutje gemaakt verkeerde schoenen gekregen maar dat werd heel snel naar tevredenheid opgelost. dank hiervoor

fout herstellen super snel

Koetsier

Top service

Mooie site, werkt goed en snelle afwikkeling

Jos

Zomer 2017 kocht ik een paar sneakers waar ik erg blij mee was. De teleurstelling was groot toen er al snel een gat in het fijne leder viel. Na enig mailverkeer kreeg ik van Onpaarschoenen gratis...

Snelle levering, betrouwbare service.

Reactie op mails kan wat sneller.

Uitstekende persoonlijke service

Erg meedenkend en behulpzaam

Waarschijnlijk lastig maar een iets groter aanbod of ook de vermelding van de breedte maat van de schoen

De service is uitstekend

Nvt

Betere omschrijving over de schoen. Een schoen was licht verkleurd maar stond niet aangegeven.

Snelle reactie

Prachtige merkschoenen besteld voor een fractie van de nieuwprijs.. zou kleurverschil in zitten maar het verschil blijkt zo klein dat het nauwelijks te zien is! Heel blij met dit concept en de...

Klantenservice is zeer accuraat! Snel antwoord en goede oplossing! Echt heel goed!

Rick

Klantvriendelijk

Zeer snelle reactie op vraag

Collectie uitbreiden